Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על פניו זוכת פרס מכונית השנה 2014 נראית לא רע בכלל. אבל כל נושא הטיפולים והאמינות קצת מדאיג.

גם אם אלה סטיגמות, וגם אם לא, הייתי רוצה לדעת אם האנשים פה חושבים שזה רכב כדאי.

מבחינת הבטיחות, איבזור, מנוע, עיצוב, חסכוניות, דרגת זיהום, הנסת אנוש לא טובה - עם כל זה אני סבבה.

תוכלו בבקשה רק להגיד לי אם:

1. אחרי 80 אלף ק"מ אני אתחיל רומן עם המוסך?

2. עלות הטיפולים גבוהה משמעותית מרכבים יפנים וקוריאניים?

3. חלקי החילוף גם הם יקרים?

4. באופן כללי, ממליצים לקנות או לא? ואם לא, אז על איזו משפתית חסכונית (אני עושה 25 אלף ק"מ בשנה) כן הייתם הולכים?

 

תודה מראש!

פורסם

יש לי את הרכב, שנת 2018, מבסוט עד הגג למעט זה שאין לי קארפליי במולטימדיה.

 

המנוע מצוין, זריז ושקט טיפול 15 אלף עולה במרכזי 950 ובמורשה 850 , לא יודע על חלקי חילוף.

 

הגיר והמנוע אמינים מאוד, במיוחד הגיר.

 

אני ממליץ על הרכב ממש, נוח מאוד ובעל נוחות נסיעה מרשימה ממש.

פורסם

אני בעלים של 308 2014 ,הרכב אמין מאד,חזק,נוח,עלות טיפולים וחלפים כמו כל טויוטה או קיה,ממליץ מאד.

 

אני החלפתי טיימינג ב150 אלף והרצועה הייתה שלמה אבל היו כמה מקרים שהרצועה לא החזיקה מעמד ולכן כדאי להחליף מוקדם יותר.

פורסם

שלום,

 

אני רכשתי שבוע שעבר 308SW מלובינסקי במבצע של 40000 ש"ח שנת 2015 (המבצע הוא לרכבי ליסינג מעל 100000ק"מ).

האוטו מרווח ונוח מאוד.

כשקניתי הראו לי היסטוריית טיפולים מלאה ווידאתי שהחליפו רצועת תזמון לרכב הספציפי שקניתי.

בהצלחה.

הדב

פורסם
יש לי את הרכב, שנת 2018, מבסוט עד הגג למעט זה שאין לי קארפליי במולטימדיה.

 

המנוע מצוין, זריז ושקט טיפול 15 אלף עולה במרכזי 950 ובמורשה 850 , לא יודע על חלקי חילוף.

 

הגיר והמנוע אמינים מאוד, במיוחד הגיר.

 

אני ממליץ על הרכב ממש, נוח מאוד ובעל נוחות נסיעה מרשימה ממש.

אם הרכב שלך 2018 יש לך קארפליי, תבדוק כמו שצריך

פורסם

זה רכב טוב ודי אמין, היו פה ושם דיווחים על מנוע שהלך וכאלה אבל לא משהו מגמתי.

 

יש לו נסיעה טובה, גיר נעים, לפעמים הוא קצת רועש ורועד עצם היותו מנוע 3 בוכנות..

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...