Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפסיק לאכול סרטים ....

ייתכן שאתה עומד קצת יותר בפקקים , הצמיגים שלך גם קצת התיישנו .חורף - האויר קר יותר ,גם זה יכול להשפיע קצת .

אם הרכב נוסע טוב ולא מגמגם , דעתי האישית - אל תגע בכלום .

סע לשלום .

פורסם

מהיכרותי עם המצערת של הסיוויק בדור הקודם, אני מניח שזה די זהה אז אכן זאת עבודה יותר קשה מהרגיל, כמה קשה? אני מניח שלאדם שמכיר ויודע יקח בערך 20-30 דק' פו"ה + 10 דק' ניקוי.

הסטנדרט שאני מכיר לפו"ה + ניקוי (לא לרסס ספריי מלמעלה אלא ממש לפרק) זה 300-350 שח לרכב רגיל, ככה שאם אתה שואל על המחיר ספציפית לדעתי זה יקר ,אבל זה קצת יותר עבודה מרכב סטנדרטי.

בהתחשב בזה שאין באמת בעיות אלא רק עליונת קטנה בצריכת הדלק הייתי מנסה לבצע ניקוי בעזרת תרסיס -בלי להוציא את כל העסק, שאמור לעלות 20-40 שח.(אם היו רעידות בסרק וכד' הייתי ממליץ לפרק ולנקות אבל בגלל שאין אז אפשר "לחפף" ולנסות עם התרסיס)

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם

ניקוי מצערת לא ישפר לך במאום את צריכת הדלק, חבל על הכסף שלך.

אם סל"ד הסרק יציב ולא נופל בהדלקת צרכנים, עזוב את המצערת בשקט

יום טוב גם לך

פורסם

חבל שלא יכלתי לצלם את הטיפול שנעשה לבית המצערת אבל יצאה ממנה כמות מכובדת למדי של פיח- עשו ניקוי יסודי כולל פירוק לגורמים וניקוי יסודי- יקר כנראה אבל בהתחשב בעלייה בצריכת הדלק ,בזה שהסל"ד ברמזור לפעמים התחיל לשחק ולעצבן במיוחד בהדלקת חימום ועכשיו מרגישים שהרכב גם מאיץ בצורה קלילה וחופשית יותר (היתה לו סוג של כבדות בחודשיים האחרונים ולא יחסתי לזה חשיבות) אז כנראה שהתבקש בכל זאת.

לא עושים טיפול כזה כל יום והרכב עבר כבר 80,000 ק"מ- לא מעט מתוך ה 72000 הראשונים היו בעיר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...