Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפני כמה זמן כתוב שביצעת את העבירה ותוך כמה זמן הגיע הדו"ח?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זוועה. פרויקט מפגר ומיותר.

 

יהיה מאוד משעשע אם שומר דרך אחד יתפוס במצלמה שלו שומר דרך אחר על איזו עבירה מגוחכת כלשהי, שירגיש קצת מה זה להיתפס על קטנות ולאבד כמה מאות שקלים בגלל זה.

פורסם
לפני כמה זמן כתוב שביצעת את העבירה ותוך כמה זמן הגיע הדו"ח?

 

הדוח מסוף אוגוסט הגיע לפני כמה ימים...כחודשיים.

פורסם

העבודה של המשטרה לייצור הרתעה, כדי שנהגים ינהגו בזהירות. שומר דרך פשוט חולב אזרחים אחרים בשביל המדינה, לא מובן איך המייזם הזה אושר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה יוצר הרתעה כי כל אחד סביבך יכול להיות שוטר פוטנציאלי ולדפוק לך דו"ח, כמו הסוכנים במטריקס.

הבעיה פה שנוצרת רתיעה של אנשים אחד מהשני וזה לא בריא לחברה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ומה בעיה עם זה שאתה יכול להיות מצולם ע"י נהג שלידך בזמן ביצוע עבירת תנועה? זה דווקא מאוד בריא לחברה. ברוב מדינות העולם, הכבישים העירוניים והבינעירוניים מצולמים דרך קבע - גם לצורך אכיפה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
זוועה. פרויקט מפגר ומיותר.

 

יהיה מאוד משעשע אם שומר דרך אחד יתפוס במצלמה שלו שומר דרך אחר על איזו עבירה מגוחכת כלשהי, שירגיש קצת מה זה להיתפס על קטנות ולאבד כמה מאות שקלים בגלל זה.

הנחת היסוד שלך ילדותית משהו אנוכית ושגויה. זוועתי?!, מפגר?! אין לך את זה בבוטה יותר?

ראשית אין לשומר הדרך מושג את מי הוא מתעד.

שנית, שומרי הדרך לא מתעסקים בזוטות. במקרה שתעוד "עבר" את הבקרים, ברוב המקרים נשלח מכתב לנהג שתועד. רק בעבירות מועדפות ומסכנות חיים (לדוגמא: רמזור אדום, עקיפות מסוכנות וכו') נשלח התיעוד למשטרה ושם יש מי שמחליט לשלוח דוח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ומה בעיה עם זה שאתה יכול להיות מצולם ע"י נהג שלידך בזמן ביצוע עבירת תנועה? זה דווקא מאוד בריא לחברה. ברוב מדינות העולם, הכבישים העירוניים והבינעירוניים מצולמים דרך קבע - גם לצורך אכיפה.
אני לא אומר שזה בעייתי לצלם עבירות, להפך.

פשוט לדעתי אכיפה לא צריכה להיות נחלת הכלל אלא למשטרה בלבד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה לא יוצר שום הרתעה, כי הרתעה צריכה להיות נקודתית באיזורים מסוכנים ואמורים להזהיר את הנהג שזה גם מצולם, כמו שיש תמרור שאומר שיש מצלמות בהמשך הדרך.

ברגע שזה יכול להיות בכל מקום, אז אף אחד לא מתייחס לזה.

חוץ מזה רוב הנהגים לא יודעים שזה קיים בכלל.

זאת סתם "עקיצה" אקראית שלא תורמת לבטיחות בכבישים, אלא רק ממלא את הקופה של המדינה, שמבוצעת על ידי אנשים עלובים שמחפשים נקמה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברדיו מריצים את התשדיר של שומרי הדרך האלה בערך כל 10 דקות, כך שהרבה נהגים מכירים את זה. הידיעה שכל אחד יכול לצלם אותך ושתקבל פתאום דו"ח בדואר בהחלט יוצרת הרתעה. זה שהשיטה לא טובה בהיבטים אחרים לא אומר שהיא לא משיגה את המטרה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברור שהיא משיגה את המטרה, המטרה למלא את הקופה של המדינה.

השיטה הזאת היא של הנאצים בגטאות , ושל ק.ג.ב. הסובייטית לנצל את המלשינים ואנשים עלובים כדי לקבל מידע על אנשים אחרים.

לשיטה הזאת פשוט אין מקום במדינה מתוקנת ב2018.

פשוט בושה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בזה אתה צודק לחלוטין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

קודם כל תגיש בקשה להישפט ואז הם חייבים להראות לך את חומר הראיות שבמקרה הזה - זה הסרטון.

אח"כ תחליט אם להודות או לא.

פורסם
הנחת היסוד שלך ילדותית משהו אנוכית ושגויה. זוועתי?!, מפגר?! אין לך את זה בבוטה יותר?

ראשית אין לשומר הדרך מושג את מי הוא מתעד.

שנית, שומרי הדרך לא מתעסקים בזוטות. במקרה שתעוד "עבר" את הבקרים, ברוב המקרים נשלח מכתב לנהג שתועד. רק בעבירות מועדפות ומסכנות חיים (לדוגמא: רמזור אדום, עקיפות מסוכנות וכו') נשלח התיעוד למשטרה ושם יש מי שמחליט לשלוח דוח.

 

זו הפעם השניה בשרשור הזה שאני צוחק צחוק לבנטיני משחרר.

 

ראית על מה קיבל פות"ש דו"ח?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...