Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CAR: לוטוס אקסיג' בעלת 400 כוחות סוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לוטוס בונה אקסיג' בעלת 400 כוחות סוס-

 

לוטוס חשפה את האקסיג' הכי מהירה והכי בלעדית עד עתה- הספורט אקסיג' בעלת 400 כוחות סוס, אשר נבנתה רק בדגם אחד (!!!) "למעריץ" עשיר.

 

לוטוס החליפה את המנוע בעל 4 הצילנדרים ה"רגיל" ושמה במקומו מנוע V6 מבית GM אשר מחובר לתיבת הילוכים קצרה בעלת שישה הילוכים.

 

האקסיג' המדהימה הזו ממריאה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות, והמהירות המירבית תהיה מעל 256 קמ"ש.

 

לספורט אקסיג' בסיס גלגלים אשר ארוך מבסיס הגלגלים באקסיג' הסנדרטית ב-200 מ"מ.

הודות לבניית גוף המכונית מקרבון פייבר על ידי הוותיקים מבנטלי לה מאנס, RTN, הספורט אקסיג' קלה ב-25 ק"ג מהאקסיג' הרגילה ושוקלת 850 ק"ג.

 

עם מדד כוח לעומת משקל של 470 כוחות סוס לטון, הספורט אקסיג' זקוקה ל"עוגן" רציני- דיסקי בלימה מבית AP RACING, בקוטר 344 מ"מ. החישוקים מבית O.Z.

הקבינה המינימלית גם כך, הופשטה לחלוטין, וכעת ניתן למצוא בתוכה מושב יחיד מסוג FIA, כלוב התהפכות ואמצעי בטיחות נוספים.

 

הספורט אקסיג' נשלחה לא מכבר לביתה החדש בדרום אסיה, במקום בו בעליה מתכנן לנהוג בה במירוצים.

לרציניים בלבד- לוטוס ספורט לא שללה בניית מכוניות בלעדיות נוספות כאלו אם יהיה להן ביקוש.

 

קצת נתונים-

מנוע: 2998 סמ"ק, 400 כוחות סוס, V6,

294lbft.

ביצועים: 3.5 שניות מ-100-0 קמ"ש

מחיר: מספר בעל 6 ספרות.

 

lotussportfronts.jpg

 

lotussportrears.jpg

 

אדם.

פורסם

אחחח איזה רכב חלום. אבל רק עם מקום אחד איפה תשים את הבלונדה שתיתפוס עם כזה רכב? :wink:

 

בעצם עם כזה רכב מי צריך בחורה?! עדיף "להיתחרע" עליו מאשר עליה...:wink: (והמבין יבין)

 

זה לפחות מה שאני מעדיף...

פורסם

האליז כמעט זהה לאקסיג' ובטופ-גיר בהשוואה בין שניהם נטען שהאקסיג' עדיפה בהתנהגות.

היא גם קלה יותר מהאליז, וזמן ההקפה שהסטיג קבע מיקם אותה שנייה אחרי הגייארדו

ולפני 911 טורבו .

.I'm a blocked user

פורסם
פרט נוסף ומעניין על המכונית - הרי לכם רכב עם ג'אנטים שלהבדיל אלף אלפי הבדלות מכל מכונית בישראל, באמת עשויים ממגנזיום.

 

מוטי.

מוטי אתה טוען שכל הרכבים בארץ עם מגנזיום לא באמת מגנזיום ?

אז מה זה ?

פורסם

מה הג'אנטים שלי לא עשויים ממגנזיום?! עבדו עליי בחנות! :wink: למוטי- כמה ההבדל במישקל בין סגסוגת אלומיניום למגנזיום אמיתי? כי לפי מה שהבנתי הפרש המחיר משמעותי במאות אחוזים...

פורסם

למבורגיני ופרארי לא כוללות גלגלי מגנזיום מקוריים?! :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מוטי צודק , ה"מגנזיום" שבארץ זו סגסוגת קלה של אלומיניום,אולי משולב שם מגנזיום אבל זה לא מגנזיום טהור

GTA זה הכי אחי .

פורסם
האליז כמעט זהה לאקסיג' ובטופ-גיר בהשוואה בין שניהם נטען שהאקסיג' עדיפה בהתנהגות.

היא גם קלה יותר מהאליז, וזמן ההקפה שהסטיג קבע מיקם אותה שנייה אחרי הגייארדו

ולפני 911 טורבו .

GT3 ליתר דיוק.
פורסם
כמו ילדים שגילו להם שסנטה קלאוס לא קיים

 

 

אני מקווה שהבנת שאמרתי את זה בצחוק (כי בזמן האחרון אני צוחק ויש כמה שחושבים שדיברתי ברצינות:? )

פורסם
למבורגיני ופרארי לא כוללות גלגלי מגנזיום מקוריים?! :roll:

איך יכול להיות שרכבים לכביש יצאו עם גלגלי מגנזיום מהחברה??

ראית פעם מגנזיום במגע עם מים, או במגע עם אש?? (ככה עשו את הפלאשים במצלמות הישנות)

מילא סגסוגת של מגנזיום...

×
×
  • תוכן חדש...