Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

CAR: לוטוס אקסיג' בעלת 400 כוחות סוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האליז כמעט זהה לאקסיג' ובטופ-גיר בהשוואה בין שניהם נטען שהאקסיג' עדיפה בהתנהגות.

היא גם קלה יותר מהאליז, וזמן ההקפה שהסטיג קבע מיקם אותה שנייה אחרי הגייארדו

ולפני 911 טורבו .

911 gt3.....

אבל להגנתה (של הפורשה) ייאמר שהמסלול היה מאוד מאוד רטוב.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

בסדר ,בסדר GT3 ,התיקון הראשון הספיק

 

גם ה GT3 לא בדיוק קוטלת קנים .

לעומת זאת האקסיג' הצליחה לחמוק מנעילת טיל של האפצ'י וה GT3 לא

.I'm a blocked user

פורסם
אני חש מרומה!

 

אפילו בקאדילק אין מגנזיום?:evil:

מצטער לפוצץ את הבועה... מדובר אכן בסגסוגת אלומיניום.

ההבדל במשקל משמעותי, ההבדל במחיר מטורף לחלוטין.

כנראה שיש שיטה לייצר גלגלים ממגנזיום שיהיו בטוחים לשימוש אחרת אני לא חושב שפורשה הייתה משחררת את הקאררה GT עם גלגלים ממגנזיום (כן כן, גם לקאררה GT גלגלים ממגנזיום!) לשימוש בכבישים ציבוריים, בוודאי שלא מדובר בשום מקרה על מגנזיום טהור אלא על סגסוגת שמבוססת על מגנזיום, כמו שיש סיכוי שבגלגלים שעשויים מסגסוגת אלומיניום יש אחוז מזערי של מגנזיום... קח דוגמא על אלומיניום -

 

הרבה פעמים אתה רואה בקטלוגים שונים שחלק מסוים עשוי מאלומיניום 6061, מה זה אומר -

 

לאלומיניום המצוי בתעשיית הרכב (וכמובן בכל תעשייה שהיא בעולם) יש סימולי חומרים שונים ותכונות שונות לכל סגסוגת שלו, יש סגסוגות של אלומיניום שיותר מתאימות לכיפוף, יש כאלו שיותר קלות לריתוך, יש כאלו שמתאימות יותר לייצור חלקים שחוזק מיבני משנה בהם וכו'..

סדרות מוכרות הן 1000 עד 7000 -

1XXX - אלומיניום כמעט טהור

2XXX - סגסוגת אלומיניום עם נחושת

3XXX - סגסוגת אלומיניום עם מנגן

4XXX - סגסוגת אלומיניום עם סיליקון

5XXX - סגסוגת אלומיניום עם מגנזיום

6XXX - סגסוגת אלומיניום עם סיליקון ומגנזיום

7XXX - סגסוגת אלומיניום עם אבץ

 

משמע חלק שעשוי מאלומיניום 6061 משתייך לסדרה 6XXX ומכיל סיליקון ומגנזיום באחוזון מסויים... אילו היו 60 שניות על סגסוגות אלומיניום.

 

מוטי.

פורסם
בסדר ,בסדר GT3 ,התיקון הראשון הספיק

 

גם ה GT3 לא בדיוק קוטלת קנים .

לעומת זאת האקסיג' הצליחה לחמוק מנעילת טיל של האפצ'י וה GT3 לא

פששש... מרשים אותי איך שהצלחת להפוך את השיחה הזו לוויכוח בינינו על איזו מכונית טובה יותר.. אני מנסה לחפש איזשהו זכר לכזה ויכוח בהודעות הקודמות אבל לצערי לא מוצא..

 

והנה לקח חשוב לחיים: אל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוויזיה... אין הרבה סיכוי שזה היה אמיתי...

בכל אופן זה לא משנה.. האקסיג' היא מאוד מאוד זריזה.. על זה שנינו מסכימים

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
והנה לקח חשוב לחיים: אל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוויזיה... אין הרבה סיכוי שזה היה אמיתי...

אתה מתכוון שטייס האפאצ'י לא פוצץ באמת את האקסיג' מרחוק עם קלרקסון בתוכה ???

הייתי בטוח שכן.

.I'm a blocked user

פורסם
לעומת זאת האקסיג' הצליחה לחמוק מנעילת טיל של האפצ'י וה GT3 לא

למה, מישהו ניסה לברוח עם הGT3 מאפצ'י ?

אני אעזור לך לענות על זה - לא.

הנסיון היחיד היה עם הלוטוס..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתה מתכוון שטייס האפאצ'י לא פוצץ באמת את האקסיג' מרחוק עם קלרקסון בתוכה ???

הייתי בטוח שכן.

טוב אני חושב שהגיע הזמן שתלך לקרוא שוב את כל ההודעות שלנו ועדיף גם שתראה שוב את הפרק..

אחרי שעשית את כל זה אתה יכול לעבור לתגובה שלי: לא. התכוונתי שטייס האפאצ'י לא הצליח לנעול את הטיל על האקסיג'.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

כשהוא ישב 20 מטר מעליה - לא הצליח..

אבל האפצ'י בד"כ לא נועל מטרות מ20 מטר.. אלה ממאות מטרים וקילומטרים..

ובמרחק הגדול - לא משנה מה האקסיג' עשתה - היא הצליח לנעול (ואז הם גם עשו עריכה של התפוצצות האקסיג' עם קלרקסון בפנים).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
פרט נוסף ומעניין על המכונית - הרי לכם רכב עם ג'אנטים שלהבדיל אלף אלפי הבדלות מכל מכונית בישראל, באמת עשויים ממגנזיום.

 

מוטי.

אז למה לעזאזל קוראים לזה מגנזיום?!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
בסדר ,בסדר GT3 ,התיקון הראשון הספיק

 

גם ה GT3 לא בדיוק קוטלת קנים .

לעומת זאת האקסיג' הצליחה לחמוק מנעילת טיל של האפצ'י וה GT3 לא

בלי שום קשר, אני חושב שהפרק המדובר היה מדהים. כנראה התקציב תופח מעונה לעונה.

 

*עכשיו בשביל לא לפתוח הודעה חדשה רציתי לשאול לגביי העונה החדשה של טופ-גיר. שידרו את פרק

 

31 שהיה מוצלח מאד (קלארקסון ושני הח'ברה האחרים עשו תחרות ביניהם, מי מגיע לנקודה מסויימת

 

במונטה קרלו מהר יותר- קלארקסון ב-DB9 וג'יימס וג'רמי נסעו ברכבת המהירה בעולם (300+ קמ"ש).

 

בכל מקרה, האם ידוע למישהו מתי תגיע העונה הבאה של טופ גיר לערוץ אגו אם בכלל?

 

אדם.

פורסם
בלי שום קשר, אני חושב שהפרק המדובר היה מדהים. כנראה התקציב תופח מעונה לעונה.

 

*עכשיו בשביל לא לפתוח הודעה חדשה רציתי לשאול לגביי העונה החדשה של טופ-גיר. שידרו את פרק

 

31 שהיה מוצלח מאד (קלארקסון ושני הח'ברה האחרים עשו תחרות ביניהם, מי מגיע לנקודה מסויימת

 

במונטה קרלו מהר יותר- קלארקסון ב-DB9 וג'יימס וג'רמי נסעו ברכבת המהירה בעולם (300+ קמ"ש).

 

בכל מקרה, האם ידוע למישהו מתי תגיע העונה הבאה של טופ גיר לערוץ אגו אם בכלל?

 

אדם.

אני לא יודע מתי היא תגיע לאגו ואני לא יודע אם היא בכלל תגיע... אבל לי אין בעיה כי כבר ראיתי את כל העונה החדשה במחשב אחרי שהורדתי אותה מאימיול.

אז אני מציע לך לכל מי שרוצה לראות את העונה החדשה של הסידרה פשוט לחפש באימיול top gear ובזאת נגמרו המאמצים שלו. זה מסודר לפי תאריכים והכל..

 

העונה החדשה היא הרבה יותר טובה מהקודמת לדעתי עם הרבה מאוד מכוניות על וכו'.. אה והם עשו מעין המשך למירוץ בין האסטון לרכבת עם מירוץ בין הפרארי 612 סקאלייטי לבין מטוס מהאולפן ועד למונטה קרלו. את התוצאות תראו בעצמכם... (קטע נוסף שראיתי לא מזמן: האורח של התכנית היה מהפנט שהיפנט את ריצ'ארד לחשוב שהוא לא יודע לנהוג... אני די בטוח שזה היה אמיתי... אין סיבה לחשוב שלא.. בכל מקרה זה היה מאוד מאוד מצחיק).

 

זו הייתה עוד פרסומת לטופ גיר באדיבותי. אם תזכירו שוב את התכנית תבוא פרסומת נוספת. ראו הוזהרתם. :grin:

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
אז למה לעזאזל קוראים לזה מגנזיום?!
טעות שהשתרשה חזק מאוד... גם לכנף קוראים ספויילר ולספויילר קוראים כנף, גם ל-Alignment קוראים כיוון פרונט למרות שברובן המוחלט של המכוניות הוא בכל ארבעת הגלגלים... יש עוד מיליון דוגמאות דומות.

 

מוטי.

×
×
  • תוכן חדש...