Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאבת דלק יכולה לא לתת תפוקה במהירויות מסוימות? עומס מסויים?


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בס"ד

 

מהנסיון שלי עם משאבות (3 החלפות), ברגע שמשאבה הייתה תקולה, היא לא נתנה את הלחץ בכל טווח הדוושה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נשמע סביר שהבעיה במשאבה, המשאבה עובדת הכי קשה כשהדוושה לחוצה עד הסוף.

 

בלי לדעת עוד פרטים זה יכול להיות בעיה במערכת ההצתה או בדוושת הגז עצמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשאבה "לא יודעת" אם הדוושה לחוצה או לא.

 

משאבת דלק זה מנוע חשמלי רגיל שמקבל 12 וולט כל עוד הסוויץ' פתוח והמנוע עובד.

 

 

"לא איכפת לה" אם הדוושה לחוצה או לא.

 

 

המשאבה בכל מצב מזרימה יותר דלק ממה שהמנוע צריך. יש ווסת לחץ דלק שדואג לשמור על לחץ דלק קבוע ומחזיר את עודפי הדלק חזרה למיכל. זה הסבר מאוד כללי על משאבה רגילה, לא רלוונטי למשאבת הזרקה ישירה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

אם אחד הפילטרים סתום, המשאבה לא תתן את הלחץ המתאים, ועם הזמן היא בעצמה תלך לעולם שכולו משאבות מתות...

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

 

דרך אגב, זה המקרה שקרה לי, בדיעבד הסתבר שהיה גוף זר, שסתם את הפילטר בנסיעה, כשהרכב עמד הכל היה בסדר.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת דלת חשמלית בסיסית ברכב נותנת תפוקה קבועה של דלק, שאמורה להספיק מעל ומעבר לכל מצבי הפעולה של המנוע ולכסות את הדרישה של כמות הדלק המוזרקת למנוע.

אם המשאבה לא תקינה או המסנן סתום, התפוקה קטנה יותר ולכן במצב נסיעה בעומס, בהן נדרש כמות דלק מוזרקת גבוהה, יתכן כי תרגיש חוסר סחיבה עד זיוף מנוע.

ישנם היום משאבות דלק בעלי בקרה אלקטרונית, שמשנה את הזרם של המשאבה, בהתאם למצבי המנוע המשתנים, לדוג' במצב מנוע פועל בסרק, הזרם של משאבת הדלק יהיה מינימלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2195 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...