Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש טיפשים שם

באתי לקנות

עולה 45 שקל

מביא לו 45 שקל

מביא לו 100 דולאר אומר לו תטעין לי

אומר לא

לך תהפוך לשקלים ושלם בשקלים להטענה ואני אהפוך לדולאר.

100 דולר מזומן יהפכו ל92 אחרי השטויות שלהם

ויתרתי.

 

יש משהו אחר?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

איך אקבל 92 דולר מ100?

הבאתי לו מזומן

אמרתי לו הנה תכניס

לא מוכן

אומר לי יש עמלת מכירת דולר

100 דולר שווה ל352 שקל

ואז הוא ממיר לי את ה352 שקל לדולר בחזרה,עם השער שיש להם שם עם הקנייה והעברה זה יצא 92 דולר.

 

טיפשות מוחלטת

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לא טיפשות, פשוט ככה זה עובד אצלם- קונים בשער נמוך, מוכרים בשער גבוה ועל זה מוסיפים לך עוד 0.8 אחוז.

 

מה המטרה שלך בכרטיס הנ"ל? קניות באינטרנט ללא שימוש בפייפאל?

פורסם (נערך)

כרטיס מצויין לשימוש בחול. יש לך גם ביטוח גם קוד וגם טעינה

מרחוק און ליין,

במקביל גם שרות לקוחות יעיל 24/7 אפילו בעברית.

מאידך,

גם על משיכה בחו''ל יש עמלה לא זוכר כמה,מומלץ לא למשוך כל פעם

סכום קטן.

אני מאד אוהב את הכרטיס הזה רק חבל שחו''ל הפך להיות רחוק לי כלכלית.

 

אם מדובר ברכישות במרשתת אתה יכול לרכוש ויזה חד פעמי בעלות 20 ש''ח,

עד סך עד 1000 ש''ח.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

זו לא טיפשות.

זו מדיניות עיסקית שמנצלת אנשים שזאת אפשרותם היחידה לקבל כרטיס אשראי.

אין סיבה לאדם ללא בעיות מבחינת הבנק לקחת כרטיס כזה.

פורסם

העמלה בכרטיס גבוהה מאד - אם הבנתי נכון את הטבלה באתר הדואר (והיא לא לגמרי ברורה, אולי במכוון) - 2% ברכישת המט"ח ועוד 2.5% בשימוש. זה כפול מכרטיס אשראי סטנדרטי. אם העמלה רק 2.5% היא סבירה מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני הבנתי אחרת (לא סגור על זה).

תשלום טעינה בשקלים 0.8%, אבל מקריאה באינטרנט הקנייה לפי שער הדולר של בנק הדואר.

זה יוצא עוד כ1.5-2% יש הבדל למזומן והעברה.

 

תשלום טעינה בדולרים מזומן 2%.

 

יש עמלות מינימום.

 

בקנייה עצמה אין עמלות.

 

לפי מה שקראתי בתנאים של isracart מעבר לעמלה של 2.3% שהם לוקחים ההמרה לפי שער יציג.

 

בקיצור זה יוצא 2.3-3% תלוי בשער המרה לעומת 2.3% בישראכרט, יש כרטיסים שלוקחים 3%.

פורסם

ההוראות של בנק ישראל הן לגבות עמלות באחוזים מעל השער היציג.

איני יודע אם זה חל על הדואר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפות"ש - מה מטרת הכרטיס? לפי סכום הטעינה שרצית - מיועד לקניות באי ביי ודומיו. אם זה המקרה - יש כרטיס UPCARD של בנק הפועלים (כרטיס בינלאומי). עמלת טעינה של 3 ש"ח, דומני. עלות הנפקה 10 ש"ח. הבעיה - גבול הטעינה עד 1000 ש"ח.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...