Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

2 שאלות לי אליכם -

 

1. החלפתי את הג'נט המקורי של הפיקנטו (15') לג'נט באותו קוטר, רק הרוחב במקום 7, עליתי ל-7.5.

בפנצ'רייה שהחלפתי שאלתי ואמרו לי שאין צורך לעדכן ברישיון עקב כך שלא עליתי במידת הג'נט ולא במידת הצמיג.

הג'נט טיפה בולט זה כן, השאלה שלי אליכם אם יכולים לעשות לי בעיות בטסט והאם כדאי לעדכן ברישיון את השינוי הזה? (מצרף תמונה)

 

2. מצרף תמונה של הצמיג, לדעתכם מספיק יבש כדי להחליף? הרכב 16, אבל על הצמיג רשום 2015, עוד לא הגעתי ל-18 אלף ק"מ.IMG-20180902-WA0048.jpeg20180902_164622.jpg

 

תודה רבה מראש לעונים!

פורסם

בס"ד

 

לגבי הג'אנט אני לא יודע, אבל הצמיג נראה עייף (לפי התמונה, בכל אופן), נראה שעדיף

להחליף אותו.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אי אפשר לעדכן את השינוי ברישיון. ברישיון מופיעה רק מידת הצמיג ולא שום דבר אחר.

 

 

כן יכולים להכשיל בטסט (לפי שיקול דעתו של הבוחן) על זה שהצמיג בולט מצידי הרכב.

 

 

פורסם
אי אפשר לעדכן את השינוי ברישיון. ברישיון מופיעה רק מידת הצמיג ולא שום דבר אחר.

 

 

כן יכולים להכשיל בטסט (לפי שיקול דעתו של הבוחן) על זה שהצמיג בולט מצידי הרכב.

 

 

ד"א מסוכן המצב הזה ?

פורסם

לא אמור להיות מסוכן מאשר ג'נט צר יותר. בדוק אם זאת, שכאשר הרכב מלא, הצמיג לא משפשף את הדופן או הכנף. בד''כ שעולים ברוחב הצמיג, נדרש לעשות הרחב כנפיים. במקרה של הפיקנטו שהיא גובהה, לא בטוח שתצטרך, אבל חשוב לבדוק.

 

לגבי הרישיון, כמו שאמרו לך, אין ברשיון רישם של רוחב וברוב המקומות לא יסתכלו על זה.

 

יכל להיות שהתמונה מטעה, אבל הצמיג באמת נראה לקראת סוף החיים שלו.

פורסם

בנוסף לכל, החישוק רחב מדי עבור הצמיג.

למעשה גם רוחב "7 הינו רחב מדי.

 

החישוק מקורי במידה הזו הוא למיטב הבנתי ברוחב "5.5, ולמידת הצמיגים המדוברת למיטב הבנתי הרוחב המקסימלי המומלץ הוא עד "6.

 

מאחר ואני מניח שגם לא היתה הקפדה על אופסט מתאים, שינוי הגאומטריה עשוי לגרום גם לעומס מוגבר על המתלים ובלאי מוקדם יותר של חלקיו השונים.

פורסם

בכל אופן העומס על המתלים ייגבר כי פותח השרשור הגדיל את המשקל של הגלגל בו המתלה נדרש לתמוך.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
בכל אופן העומס על המתלים ייגבר כי פותח השרשור הגדיל את המשקל של הגלגל בו המתלה נדרש לתמוך.

 

המשקל גובר גם במידה והג'נט החדש שוקל פחות (מבדיקה ידנית שלי) ..?

 

ובנוסף,יש לי 2 דברים שאני חושש לגביהם:

 

1. שהצמיג חלילה יתפוצץ בגלל שהוא יושב על ג'נט יותר רחב.

2. שלא יעבור טסט.

 

מה דעתכם?

פורסם

1. הצמיג לא יתפוצץ כנראה מעצם הרכבתו על חישוק רחב, אבל הוא לא מתוכנן להימתח כך על החישוק ולכן עשויה להיווצר שחיקה חריגה של הצמיג או פוטנציאל גבוה יותר לנזק בצמיג מפגיעת עצם "זר" או היפרדות השפה שלו מהחישוק (ואיבוד אוויר פתאומי) בתמרון חריף. כמו כן החישוק עצמו פגיע יותר לנזקי מדרכות וכד'.

 

2. תלוי בבוחן, כפי שכבר נכתב.

 

 

האם אין אפשרות לרכוש חישוק שיתאים לרכב ולצמיגים בלי דאגות מיותרות?

פורסם
לא מצאתי ג'נט אחר שיהיה גם בטעם גם בצבע וגם שיתאים מבחינת קוטר החישוק.
בס"ד

 

תחליף רכב[emoji57]

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אני חושב שלא כצעקתה, הבלאי לא מיידי וישפיע על המתלמים כשהרכב כבר ממש לא יעניין אותך מכיוון שיצרניות הצמיג יוצרות מרווח ביטחון מסויים לשינויים כאלה ואחרים. אם הצמיג לא משפשף את הכנפיים, תהנה מהרכב ומהג'נט החדש וחפש מכון טסטים רציני, שלא ניתקע על שטויות כאלו.

פורסם
אני חושב שלא כצעקתה, הבלאי לא מיידי וישפיע על המתלמים כשהרכב כבר ממש לא יעניין אותך מכיוון שיצרניות הצמיג יוצרות מרווח ביטחון מסויים לשינויים כאלה ואחרים. אם הצמיג לא משפשף את הכנפיים, תהנה מהרכב ומהג'נט החדש וחפש מכון טסטים רציני, שלא ניתקע על שטויות כאלו.

 

חשבתי על זה ברצינות. הרכב מתאים לי מבחינה כספית מבחינה של האחזקה עצמה, לכן רכשתי אותו ואני נשאר איתו. אם הכיס היה מאפשר ברור שהייתי הולך על רכב עם מנוע טורבו שהייתי נהנה ממנו הרבה יותר. מאוד חסר לי כוח כשאני עולה על כביש פתוח, אבל מה לעשות בזה אני מסתפק כרגע

:smile:

.

פורסם
אני חושב שלא כצעקתה, הבלאי לא מיידי וישפיע על המתלמים כשהרכב כבר ממש לא יעניין אותך מכיוון שיצרניות הצמיג יוצרות מרווח ביטחון מסויים לשינויים כאלה ואחרים. אם הצמיג לא משפשף את הכנפיים, תהנה מהרכב ומהג'נט החדש וחפש מכון טסטים רציני, שלא ניתקע על שטויות כאלו.

 

לא משפשף אפילו לא קרוב לזה, קצת בולט החוצה אבל מבחינת הגובה אין שינוי.

הרכב הרגיש שקצת נזרק בפניות, הלחץ אוויר בכל ה-4 צמיגים הראה 38 מיד הורדתי ל-33, והסתדר במיידי.

פורסם

זה שהגלגל לא נוגע בבית נגלגל במצב סטטי, זה ברור.

 

השאלה מה קורה בעומס מלא ברכב, כאשר מהלך המתלה נסגר כמעט עד הסוף. ראה תמונה.

 

 

האם יש לצמיג מספיק מקום?

 

 

Screenshot_2018-09-06-10-16-29-1.jpeg

 

 

×
×
  • תוכן חדש...