Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הרכב אצלי קצת יותר משנה, נקנה עם הגה קצת לא ישר, ז"א כאשר נוהגים ישר ההגה עם נטיה קלה ימינה, ולא ישר,

עד היום זה לא ממש הפריע לנו.

 

ההגה התחיל "לתקתק" לפני כחודש ,והיום עשיתי החלפת קופלונג לפי המדריך המצוין של אסף (תודה רבה!) , לאחר ההחלפה, כשרציתי להחזיר את ההגה למקום הרמתי אותו קצת יותר מידי ,והוא התנתק מהמוט שהולך למערכת ההיגוי, כשהחזרתי כנראה לא החזרתי לאותו מקום בדיוק, כרגע הסטייה ימינה גדלה, ועכשיו שנוהגים ישר ההגה נוטה ימינה יותר מבעבר,משהו כמו שעה 1 או 2 אפילו, וזה כבר ממש לא נוח, ואני מעוניין לתקן את זה. חוץ מזה הכל תקין והתקתוקים נעלמו.

 

האם אני צריך לפרק שוב את כל מנגנון ההגה? אשמח להכוונה ממי שיודע.

 

תודה

פורסם

זה עניין די בטיחותי ולא הייתי ממשיך לגעת- צריך לגשת למוסך/מכון פרונטים לבדיקת ליקויים כיוון ותיקון הדרוש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא מדובר בתקלה, הרכב נוסע בצורה תקינה, פשוט ההגה לא ממורכז.

 

נתקלתי במדריך "החלפת סליל שעון" , אני חושב לפרק לפי המדריך את גלגל ההגה ולהרכיבו מחדש בצורה ישרה.

נראה לי פתרון טוב. תודה לאסף על המדריך. אנסה זאת ואעדכן בהמשך.

×
×
  • תוכן חדש...