Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גרסה חדשה ומאובזרת לפיז׳ו 208


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא האיביזה מכוילת יותר לנהיגה דינמית והפיגו לנסיעה רגועה יותר ונוחה יותר.

.

הפיג'ו אכן נוחה יותר (גם מושבים וגם כיול מתלים) במחיר של זוויות גלגול מורגשות יותר מאלו של האיביזה,

אבל הכיול מתלים באיביזה פחות מערב את הנהג ויותר נותן תחושת בטיחות, בניגוד ל208 שמקבלת ציון לטובה על התנהגות מערבת ודינאמית יותר ברוב המבחנים שנערכו לה.

פורסם

לאנשים שקונים כזה רכב אני חושב שהנושא הזה משני, הם יותר מסתכלים על האיבזור, מראה ( למרות שה208 עדיין ניראית טוב) ומחיר ופה לאיביזיה יש יתרון גדול מאוד.

בנוסףתדמית האמינות למרות ה dsg טובה יותר מאשר לרכב צרפתי.

 

לדעתי הלקוח יותר יבחין בהבדלי רכינת הרכב,איני זוכר אם ה208 רוכנת כמו הסיטרואן אבל אם כן יש פה יתרון ברור לאביזיה.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

+1

 

אני עדיין לא סגור על זה, אך בדיוק לפני שבוע בדקתי רכישת סופר מיני בעסקת טרייד אין מול הפיג'ו שלי,

בסופו של עניין אני כנראה אזמין את האיביזה FR, מכיוון שלדעתי מדובר ברכב שנותן הכי תמורה לכסף בקטגוריה הזו, וזו גם ההצעה הכי טובה שקיבלתי לטרייד אין,

על ה208 והC3 קיבלתי הצעות הכי מגוחכות, גם מול הקיה rio (שאותם איכשהו אני יכול להבין), רק עצוב שעל המאזדה והסיאט קיבלתי הצעת טרייד אין טובה יותר מזו שקיבלתי בבית של המוצר שממנו קניתי את רכבי.

 

לגבי התדמית הDSG, נכון שיש תדמית כאובה לVAG בעיקר בגלל בעיות הDSG, אך הרוכשים כולל אותי עדיין קונים את המוצרים שלהם, היות ומקבלים פשוט רכב ברמת איכות מכובדת, אני למשל מוכן לשים את הכסף שלי על המוצר ההנה, האיכותי וטוב הזה, אפילו אם זה יעלה לי כמה אלפים אחרי כמה שנים של שימוש, למרות שראינו בדיוק את ההיפך מהניסיון שלנו,

היתה לנו במשפחה סקודה אוקטביה 2014 1.2TSI במשך 3 שנים ועברה 120K ק"מ ללא אף תקלה, וגולף 2016 1.4TSI שעדיין אצלינו כבר עם 55K ק"מ, כנ"ל, אמינות מופתית, וזה כולל איכות מצויית, הנאה, וחיסכון אדיר בדלק, לדעתי מדובר במתכון מנצח.

פורסם
מה כ"כ מיושן ב-208 שזה חוזר כאן שוב ושוב?

״מיושן״ אולי באמת מינוח לא מתאים, אבל האוטו כבר די ותיק והיורש אוטוטו מגיע, אז משתמשים בו. בכל מקרה אין שום דבר שאינו מודרני באוטו הזה ומאז שדרך פעם ראשונה על הכביש לא המציאו משהו חדש, למעט אולי איבזור בטיחות מקיף יותר שמצוי אצל חלק מהמתחרים הצעירים יותר.

פורסם

מצחיק איך לא שמים התרעה לנתיב כדי לשים מוביל איי. בכל מקרה, אני מאוד מחבב את הרכב, אבל אני זה לא כולם...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

נהגתי בפיז׳ו הזאת לפני שבוע, שנת 2016, נהניתי,

 

מנוע חזק מאד ופעולה חסרת מאמץ, הרגיש לי חזק בהרבה מאיביזה 1.2 מהדור הקודם שנהגתי בה, אבל בשני הרכבים הנסיעות היו קצרות ולא ממצות.

 

כאשר בלמתי לקראת פניה וכמעט הגעתי לעצירה מלאה ואז המשכתי בנסיעה, היו רעידות בפעולת המנוע, תחושה דומה לנסיעה בהילוך גבוה מדי בגיר ידני ובסל״ד נמוך מדי (הילוך שני במקום לעצור לגמרי ולהוריד לראשון).

 

איכות חומרים טובה (פלסטיקה רכה, באיביזה החדשה הפלסטיקה נוקשה) תנוחת נהיגה טובה, מרווח טוב מאחורה ותא מטען גדול יחסית.

 

התחושה מודרנית לחלוטין.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
במיוחד כאשר הדגם הנוכחי של ה208 כבר סבתא שמתחרה בצעירה טריה של סיאט.

 

 

מדובר בדגם ישן שנמכר משנת 2012, כאשר מולו באותה קטגוריה יש כבר רכבים יותר מודרנים:

C3 2017

איביזה 2018

פולו 2018

מאזדה 2 2015

ועוד

 

מה יותר מודרני בהם חוץ מהמספר שמעיד על שנת ההשקה?

פורסם

שנת ההשקה היא רק מדד אחד לאיכויות הרכב,כמו שנאמר גם ככה ה208 עולה מרבית מתחרותיה,במיוחד בכל הקשור לאיכויות הנהיגה,שם היא בצמרת עם המזדה 2{שמענישה עם נוחות נסיעה נוקשה מאד}.

פורסם
מה יותר מודרני בהם חוץ מהמספר שמעיד על שנת ההשקה?

 

לאשתי יש 208, ועם כל הכבוד לרכב הזה ויש הרבה כבוד, אחרי שישבתי בכמה רכבים חדשים, פשוט אין מה להשוות, רכבים כמו הC3 , מאזדה ,ובעיקר האיביזה, מרגישים לי הרבה יותר חדישים ומודרנים, ובכלל האיביזה פשוט עולם אחר, והעדפתי אותה מבחינה פנימית על כולם.

×
×
  • תוכן חדש...