Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

חברים שלום

 

מיקום כניסת האוויר למנוע אצלי(smax ecoboost 2.0) הינו בין הגריל לרדיאטור, כאשר פתח היניקה הוא נגד כיוון הנסיעה מול הרדיאטור (אוויר יחסית חם).

כפי הנראה בצילום שצרפתי מאחורי פתח היניקה קיים "קיר" פלסטיק מה שעוד יותר חוסם כניסת אוויר.

חשבתי לשנות את מיקום כניסת האויר כך שיהיה:

1.עם כיוון נסיעה.

2. אולי לקצר את אורך הצינור.

כל השינוי הנ"ל יהיה מכוסה תחת מעטה פלסטיק כך שהוא לא ניתן לגילוי ע"י כל מיני "כוכבים" למינהם.

מה התועלת? כניסת אוויר קר ובלחץ גבוה יותר מהקיים (שיפור לעניים:-D), ובכלל במזג האוויר החם בארצנו הקדושה.

 

השאלה שלי היא, האם ישנם דברים/סיכונים שלא חשבתי עליהם, כגון:

כניסת מים (גשם,מכונות שטיפה), בעיה אחרת כלשהי?

אשמח לדעתכם המלומדת, רק בבקשה בלי הערות מתחכמות.

תודה

 

[ATTACH=CONFIG]506331[/ATTACH]

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

שאלה קצת מתחכמת אבל רצינית, למדת משהו רלוונטי? זרימה? איזה קורס מבוא בהנדסת רכב? משהו? יש לך איזה על שיקולי המיקום של פתח היניקה? מאמר? ראיון עם מהנדס מפורד?

 

כי אם לא, אני הייתי חושב רגע אל 'למה אני כזה חכם והם כאלה סתומים, כל אותם מהנדסים שתיכננו את זה'

לאורך הסעפת יש המון סיבות, סעפת קצרה מאד פוגעת בביצועים בסל"ד נמוך למשל, זו באמת תורה שלמה שקצת קשה להסביר על רגל אחת, אבל תקרא קצת על אורך ראנרים בסעפות יניקה ועל סעפות יניקה באורך משתנה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בס"ד

 

אני מודע לכך שלפורד היתה סיבה למה למקם את הצינור כך.

לפעמים סיבה כזו היא לאו דווקא שיפור ביצועים אלא סיבה כזו או אחרת.

קיימים קיטים של פילטרים פתוחים של סדנאות מכובדות שמבצעים את אותה עבודה, אני לא ממציא את הגלגל.

דבר שני, אני מעוניין לדעת לגבי היפוך מקום כניסת האוויר, ולאו דווקא לקצר את הצינור, האם ישנה בעיה בכך?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...