Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במידה וקיבלתי דוח מהירות, האם כדאי לשלם או לחכות עם זה?

חכה עם זה.

 

מהבוקר עוד "גימיק" של משטרת ישראל - רחפן

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5308143,00.html#autoplay

לפחות זה התקן שכן יכול למצוא את אלה שעוברים פס אדום או מזגזגים, אלה כן עברות שמסכנות בניגוד למצלמות המהירות.

קובי

:-)

פורסם

האם אני היחיד שאשכרה מעדיף ריבוי של מצלמות במיקום ידוע ומוכר מראש מאשר מארבים של ממל"ז וכדומה במיקומים ומועדים משתנים?...

כן, א'3 זה ביזיון אחד גדול, אבל ממש הרע במיעוטו. מאז שהתחיל הבלגאן, האכיפה בכבישים עלתה פי 3 - במו עיניי נתקלתי בממל"זים כולל במיקומים חדשים שלא ראיתי אותם בהם בעבר. מנסים לפצות על ההפסדים של מס המהירות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז, אל תהיה תמים. המטרה של הרשעות הלאומית לגזל בכבישים היא אכיפה ממוצעת. כולם עבריינים, אבל לא כולם נקנסים, ואת זה בדיוק הם רוצים לשנות.

פורסם

בשבוע האחרון נתקלתי בשלושה ממלזים בתוך העיר, זו כמות שהייתי רואה לפני הבעיות עם המצלמות בחצי שנה.

לדעתי בסופו של דבר ימצאו דרך להכשיר את השרץ והכל ישוב לתפקוד רגיל

פורסם

בני אדם הצליחו להנחית רובוטים על מאדים - נדמה לי שזה דורש ככה דיוק מסוים במדידה של מהירויות, לא?

אין לי ספק שנגיע בסופו של דבר למה שנהוג באירופה - כבישים מרושתים ודוחות אוטומטיים.

 

איך המשטרה והשאר הצליחו להסתבך באופן קולוסלי שכזה בין קומבינה לטיוח - נשגב מבינתי. ייעוץ משפטי צמוד מגוף שכבר יישם את המצלמות במדינה אחרת, למשל, היה פותר הכול. בוחרים ציוד, כותבים מערך כיול/תחזוקה, מבררים איך צריך להתקבל תקן וזזים אט אט בתוכנית.

ייתכן שזה המקרה הנפוץ שבו הטמטום כל כך גמור, שהוא הופך לרשעות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בני אדם הצליחו להנחית רובוטים על מאדים - נדמה לי שזה דורש ככה דיוק מסוים במדידה של מהירויות, לא?

אין לי ספק שנגיע בסופו של דבר למה שנהוג באירופה - כבישים מרושתים ודוחות אוטומטיים.

 

איך המשטרה והשאר הצליחו להסתבך באופן קולוסלי שכזה בין קומבינה לטיוח - נשגב מבינתי. ייעוץ משפטי צמוד מגוף שכבר יישם את המצלמות במדינה אחרת, למשל, היה פותר הכול. בוחרים ציוד, כותבים מערך כיול/תחזוקה, מבררים איך צריך להתקבל תקן וזזים אט אט בתוכנית.

ייתכן שזה המקרה הנפוץ שבו הטמטום כל כך גמור, שהוא הופך לרשעות.

 

במדינה שבה מעגלים פינות, כיול תקופתי הפך לבדיחה. החל ממדבקת "כיול אינו נדרש" בכל מוצר מבוסס מחשב , כאילו מדידה אינה נסמכת על שום פרמטר פיסיקלי מדוד שממנו ניתן לחשב ערכים נגזרים. וכלה ב"תעשיית מדבקות" כיול ללא בדיקה מעמיקה (משאיות להובלה בקרור למשל) , תמיד ישנם אלו שידלגו , יבדקו מדגמית ושאר ירקות. חבל שגם מכון התקנים נדבק בתופעה. העדר תחזוקה מונעת/כיול תקופתי ושימת השיקול הכספי גורמת לתופעות כמו תחזוקת שבר ונגזרותיה להיות דבר מקובל ונפוץ. כולנו חכמים (ומתחכמים) כולנו נבונים וכולנו מכירים את התורה, אז מה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

למה שלא ימשיכו? הרי ברור לכולם שזה רק עניין של זמן שימצאו את ה"פשרה" שתחזיר את המצלמות לפעילות מלאה, מכוילות או לא, כסף מדבר...

Finger's gonna kill me.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בית המשפט קבע: מצלמות המהירות לא אמינות, נהגים זוכו

מצלמות המהירות הנייחות (א-3) אינן אמינות. כך נקבע בהכרעה משפטית חשובה בבית משפט השלום בעכו. 21 נהגים זוכו מעבירות תנועה. בחודשים האחרונים הוקפאו הדו"חות שהנפיקה המשטרה בעקבות חשש לאמינות המצלמות

אחיה

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5342328,00.html

פורסם

סביר להניח שיוגש עירעור..

בית המשפט קבע: מצלמות המהירות לא אמינות, נהגים זוכו

מצלמות המהירות הנייחות (א-3) אינן אמינות. כך נקבע בהכרעה משפטית חשובה בבית משפט השלום בעכו. 21 נהגים זוכו מעבירות תנועה. בחודשים האחרונים הוקפאו הדו"חות שהנפיקה המשטרה בעקבות חשש לאמינות המצלמות

אחיה

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5342328,00.html

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם
סביר להניח שיוגש עירעור..

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

יש כאן רעידת אדמה אמיתית.

ההסתרה של המשטרה לגבי נתונים למשל

לא מבין למה לא רשמו במפורש שנציג מכון התקנים (המנכ"ל הנוכחי) שיקר בעדות

מקווה שכעת תקום תביעה גדולה בנושא נגד כל אלה שהסתירו/שיקר וגרמו למסחטת הכסף הענקית הזו לקרום עור וגידים מה גם שממש לא תרמה לבטיחות.

 

Sent from my SM-N920I using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם (נערך)
מה גם שממש לא תרמה לבטיחות.

 

בוא נפריד את הדיון ביעילות של אכיפת מהירות מהדיון על האופן שבו המצלמות עברו תקינה בארץ.

 

כי ריסון מהירות הנסיעה (בין אם על ידי קביעת מגבלה נמוכה יותר, הקשחת אכיפה או צעדים אחרים) כן נמצא במחקרים כאפקטיבי בהפחתת כמות ההתנגשויות.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
סביר להניח שיוגש עירעור..

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

רוב הסיכויים שלא יוגש ערעור מהסיבה הפשוטה שכרגע מדובר בערכאה שלא מחייבת ולא משפיעה על פסקי דין עתידיים.

אם המשטרה תערער למחוזי והערעור ידחה אז זו תהא פסיקה מחייבת ואז כל התצלומים לא יהיו חוקיים והמצלמות יפסלו לגמרי.

 

בקיצור, המשטרה בברוך רציני ויהיה שמח.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

פורסם

אני חושב שאתה טועה, כרגע המצב הוא שהמצלמות לא כשירות לשימוש, רק ניצחון בערעור שבטוח יגיע, יכשיר אותן חזרה.

Finger's gonna kill me.


×
×
  • תוכן חדש...