Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ביום שישי הייתה תאונה בכביש החוף שצולמה במצלמות של נתיבי ישראל (אני במקרה רק עכשיו ראיתי את זה בשידור חוזר של "לפני החדשות"), רכב (סטנדרתי ותמים למראה לכאורה) מנסה לעקוף רכב איטי בימין (עקיפה סטנדרטית עם איתות), בצד שמאל יש רכב אחר מהיר יותר שרואה את מצלמת המהירות ובאמצע העקיפה של הרכב הראשון מאט, הרכב הראשון מנסה להאט נכנס במעקה בטיחות ומתהפך 7 פעמים, למרבה המזל האיש יוצא בשריטות קלות, לפי הטוקבקים כנראה שאנשים ראו את הסרטון הערוך עם התקריב שמראה רק את רגעי התאונה ולא קצת לפני (בכל האתרים זה ככה למעט ערוץ 10), לינק לסרטון ללא התקריב (תנמיכו ווליום כי יש רעש מציק באמצע הסרטון):

 

https://www.10.tv/news/165121

 

תמיד יצא לי לראות את זה בלייב שאנשים מאטים בצורה מסוכנת לפני המצלמות, פעם ראשונה (שלי לפחות) שרואים את זה בסרטון וזה גורם לתאונה שיכלה להיות קטלנית, הסרטון הזה מאשר את מה שכולם פה כבר יודעים מזמן.

 

לפחות דו"ח מהירות הוא לא קיבל...

 

האט בצורה מסוכנת? אולי.

אבל הטיפש שהגיע מאחורה היה כל כך דבוק לתחת של שניהם.....

 

הייתי רוצה איזה מצלמת מהירות לפני הירידה לכביש 2 מנתניה :roll:

לפחות פעם בשבוע אני נתקע בן נהג שעדיין לא התעורר וממשיך לנסוע עד שכבר נגמר לו נתיב ההשתלבות והוא עובר לשוליים (וצריך לשמור מרווח, לתת לו להבין את הטעות ולאפשר להשתלב וכל זה קורה על מהירות של 70-80) בזמן שתוך כדי מגיע מטוס מאחורה על 120~130 שבכיף יכול לשחזר את מה שקרה בסרטון הזה ^ כי ב10-11 בבוקר עדיין קיים עומס של רכבים.

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חוץ מהראיות המחקריות שריסון של מהירות הנסיעה ברוב הגדול של המקרים יוביל לירידה בכמות ההתנגשויות באותו כביש, בלי קשר לסוג התוואי?

 

עשו מחקר חדש, אם כולם ילכו ברגל לא יהיו תאונות בכלל!

 

בכביש 44 בין צומת חולון לכיוון בית דגן / רמלה, ליד גשר הולכי הרגל של מקווה, יש 2 מצלמות אחת לכל כיוון,

המהירות המותרת בקטע היא 70, שלאחר מכן היא עולה.

 

אתה טועה, המהירות לא עולה אחרי המצלמה.

אני כמעט בטוח שבכביש הזה עד צומת "טמפו" [מכיוון ת"א לבית דגן] המהירות המותרת היא 70 קמ"ש.

פורסם

^^ למיטב זיכרוני , המהירות עולה כבר בצומת הבא , צומת אולמי הנסיכה. ל80 קמש.

 

אבל המהירות בפועל בכביש עולה מייד אחרי המצלמה [emoji23]

 

Sent from ...

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מצומת חולון לכיוון בית דגן, בהתחלה של כביש 44 מותר 70 ומתישהו עולה ל90, אבל זה אחרי כל הכניסות לאזור והצומת הגדול הזה עם כיכר ענק, אני גרוע בשמות, לא זוכר את קורים לו, חח.

זה מרחק די גדולה עד שעולה ל90, אבל בתכלס אף אחד לא נוסע שם על 90, כולם נוסעים על יותר כאשר אין פקק, זאת נראה לי הסיבה שתמיד בלילה במיטחד בסופ"ש יש שם מחסום של המשטרה, דעתי לפחות.

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם
עשו מחקר חדש, אם כולם ילכו ברגל לא יהיו תאונות בכלל!

 

מאחר וההשפעה היא בריבוע, אז זה עובד בשני הכיוונים: לא צריך לרסן את המהירות באופן משמעותי כדי להוריד את כמות ההתנגשויות. כך שזו בהחלט אסטרטגיה תקפה להורדת כמות ההתנגשויות ובוודאי כמות הנפגעים בדרכים - לא צריך לקחת את זה למקרה קצה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
יש דיון על התאונה הזו בשרשור הסרטונים. לי, לפחות, אין ספק שהתאונה לא התרחשה בגלל הבלימה של הרכב המוביל בעקיפה. להפך, יתכן מאד שמדובר בתגובה לפעולה של הרכב שמאחוריו, זה שבסופו של דבר התהפך.

 

הבלימה בגלל מצלמה זו השערה שלך.

אי שמירת מרחק וניסיונות לעקוף זו עובדה שרואים בבירור.

היה שומר מרחק ולא היה עושה את התאונה גם אם היו 500 מצלמות.

 

האט בצורה מסוכנת? אולי.

אבל הטיפש שהגיע מאחורה היה כל כך דבוק לתחת של שניהם.....

 

 

כנראה שאנחנו לא רואים את אותו סרטון, כנראה שראיתם את החלק הקטן שהופיע במהדורות החדשות, זה הקטע המלא:

 

https://www.10.tv/news/165121

 

אם מסתכלים FRAME BY FRAME רואים שהרכב שהתהפך מהיר יותר מהרכב בשמאלי בתחילת הסרטון, רואים שהרכב שהתהפך מאותת שמאלה מתחילת הסרטון (15-20 מטר לפחות, עד התאונה), הרכב השמאלי מאיץ ולא מאפשר לרכב שהתהפך לעבור נתיב, כדי להוסיף חטא על פשע הרכב השמאלי בלם ליד המצלמה, לפני זה שתי הרכבים עברו את הרכב האיטי בימין כאילו הוא עומד במקום, הרכב האיטי בימין (IS250) נעצר אחרי התאונה והרכב השמאלי ברח.

לא מזהה איזה רכב הוא הרכב שהתהפך, יכול מאוד להיות שאין לו ESP (לדעתי אין לו ESP), לדעתי מדובר ברכב קוריאני או יפני מהעשור הראשון של שנות האלפיים.

Detailer.gif
פורסם (נערך)

בוא נמשיך את הדיון משרשור הסרטונים.

 

כנראה שאנחנו רואים סרטונים שונים, שכן בסרטון שהבאת כעת (אני ראיתי רק את הסרטון שקושר בפורום, שהוא ההגדלה) רואים בפירוש שהרכב בנתיב השמאלי עוקף אותו, והואלעקיפה לפני שהרכב העוקף משלים את העקיפה. יותר מזה, אם יש מקום שבו הוא יותר מהיר הרי שהוא גם עבריין (יש איסור להאיץ כאשר אתה נעקף) וגם אידיוט (יש רכב איטי יותר לפניו ועוד רכב משמאלו - והוא מתעקש להאיץ ולעקוף בנתיב שאינו פנוי).

 

על כאלה אשתי אומרת "יותר טיפש ממה שהמשטרה מרשה". גם לא שומר מרחק, גם סוטה לנתיב שאינו פנוי, אולי גם מנסה להשתחל כמו אופנוען מצוי(זה בולט יותר בהגדלה, כך שיתכן שהפירוש מטעה) - האיש הזה ראוי לשלילת רישיון ארוכה מאד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתזמון הזוי עם קורטוב של קארמה קיבלתי שבוע שעבר הזמנה ל "נהיגה נכונה" - פשוט כיף.

 

דוח 1: נסיעה של 90 במקום 70, היכן? בכניסה לחיפה מכביש החוף לכיוון המנהרות בזמן שהאטתי בסיבוב..... עם פריוס לא פחות.

דוח 2: 100 קמ"ש במקום 80 בעליות למשגב במצלמה שנמצאת לא פחות בתוך איזה עץ.

 

8 נקודות לכל דוח, 1500 ש"ח שתרמתי למשטרה.

 

בו בזמן הזה אני עד לעבירות תנועה בכביש שלא היו מביישות את המשחק GTA, והיכן השוטרים? לא ידוע.... כנראה סופרים את הכסף.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

איפה תפסו אותך על 90 במקום 70? המצלמה ממוקמת בצומת של גשר ורח' מגורשי ספרד לכיוון המנהרות. המהירות המותרת 50 קמ"ש (התמרור מוצב 100-200 מ' קודם). או שזה בכביש החוף בצומת שלו (המקום נקרא דרך ההגנה) עם דרך צרפת, בכיוון צפון. שם אכן המהירות המותרת 70 קמ"ש . שתי המצלמות משולבות רמזור ומהירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תורם את התהיות שלי לנושא, כאחד שעסק במשך זמן ארוך בציוד בדיקה וכיול, לא נראה שאי פעם נשאלו כל השאלות הנכונות בעתירות השונות נגד המצלמות.

הנה מה שמצאתי היום ברשת https://www.whatdotheyknow.com/request/gatso_calibration_and_training_19

 

האם מישהו כלל כייל את המערכת, כלאמר מדד/מודד מידי תקופה את הקריאות (בכל מצלמה בכל נקודת התקנה!) כנגד ציוד מדידה וכיול?

איך בכלל מכייילת המשטרה או מפעילת המערכת את המערכת. מדובר בסנסורים המושפעים מתנאי סביבה קשים וחשופים לבלאי שבהכרח קיים בסנסורים,כבלי ההולחה והחיבורים לציוד הרישום (לא המצלמה האופטית לגביה הספק מופחת כן היא משמשת לתיעוד ולא לחישוב המהירות על בסיס קריאות הסנסורים)

על פי המופיע בתשובות לשאלות בחומר המצורף, ברור שהיחידים היכולים (בוודאי מול האינטגרטור המקומי) לבצע כיול אמיתי הם היצרן בהולנד. האם אי פעם מיום שהותקנו המערכות נשלחו מצלמול לכיול אצל היצרן? ציוד מדידה מחוייב בכיול מידי תקופה, מקובל מידי שנה.

לא נראה לי כבכלל ניתנה הדעת על כך כאן בארץ, מעניין אם ניתן יהיה להוסיף לתביעה בקשה לגילוי בנושא (להוסיף את המפעיל אולי?)

 

ברור למדי, שמכון התקנים כלל לא בדק ואין לו היכולות והציוד (אולי כן) לבצע כיול לסנסורים ולדרך הצבתם. הסנסורים אמורים להיות מותקנים במרחק קבוע,ידוע ומדוד בכביש. את המרחק הזה יש להזין לחישוב. האם המרחק המוזן לחישוב הוא המרחק בפועל של הסנסורים זה מזה? באיזה דיוק?

אגב , בחומר שקראתי מפורטות עלויות לא קטנות לנושא הכיול התקופתי, האם בכלל המשטרה משלמת למפעיל עבור הכיול?

 

יש כל כך הרבה תהיות, שבוודאי אפשר יהיה לשאול בגינן את הנתבעים האם בכלל נבחנו הדברים.

באירופה ירדו מהנושא בחלק מהמדינות שהפעילו GATSO , אולי גם בגלל העלויות והסירבול בשמירה על דיוק המערכות בוודאי ביחס לעלות המערכת .

לי יש תחושה שתרגילי הגבייה של הקנסות (לשים שילוט הורדת מהירות לפני מצלמה ושילוט שמסיים את הקטע המובל אחרי המצלמה),מזמן כבר כיסו כל עלות שנגרמה או תיגרם מהצורך לבצע כיולים תקופתיים - בשדה! כלאמר בכביש בו מותקנת המערכת בפועל (לא רק כיול במעבדה)

ב

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

למרות כל הבאלגן על המצלמות מהירות המשטרה עדיין מתקינה מצלמות חדשות, לפני שבוע-שבועיים התקינו מצלמת מהירות בצומת אחיהוד לכיוון צפון.

פורסם

המטרה של המצלמות זו הפללה של חפים מפשע. בית המשפט שלח את המשטרה ולהב 433 למצוא שעיר לעזאזל, אחרי זה הוא יילך לקלבוש והמשטרה תלבין את כל המצלמות בצו בית משפט.

שלב הבא יהיה הכפלה נוספת של הקנסות על מהירות וביטול הזכות לבקשה להישפט.

 

יותר מדי כסף ואגו מונח על הכף.

פורסם

אתמול במהדורת החדשות בטלביזיה, אמרו שמבדיקות שנעשו למצלמות ע"י מכון התקנים בחודש האחרון, הסתבר שהסטיה של המצלמות היא של 1 קמ"ש, ובכל מקרה מכל תיעוד מופחתים 5 קמ"ש, ולכן יש החלטה לשלוח דוחות לנהגים שתועדו בחודש האחרון.


×
×
  • תוכן חדש...