Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מתכנן לרכוש רכב יד שניה. דרישותי הן(מסודר לפי חשיבות):

1.בטיחות

2.אמינות

3.צריכת דלק סבירה

4.ביצועים סבירים

5. הרכב נועד לזוג (וילדים בעתיד בעזרת השם...)

6.עד 95000 ש"ח

7.אני נוסע כ 600-700 ק"מ בחודש

האם ה B4 או אוונסיס יענו על דרישותי או שיהיו גדולות עלי? (כרגע אלה הרכבים שמעניינים אותי)

אודה לכולם על התשובות המקצועיות

פורסם

B4 ואוונסיס הן משפחתיות גדולות. האם יש צורך במשפחתית גדולה 2.0? אם אתה מחפש צריכת דלק ורכב לזוג אז משפחתית רגילה 1.6 תתאים, ותוכל לקנות גם מודל חדש יותר (=יותר אמינות, יותר בטיחות, יותר אחריות).

 

בבטיחות המגאן 2 מצטיינת, במחיר הזה תוכל למצוא אחת בת שנה-שנתיים, עדיין באחריות. הביצועים סבירים בהחלט, צריכת הדלק טובה, ורק האמינות מעט לוטה בערפל (אך לא מראה סימנים של כשלון עד כה). המכונית נוחה, מרווחת, שקטה ומאובזרת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על התגובה המהירה

 

האמת, התרגלתי לרכבים גדולים.

האם המשוואה יותר חדש=יותר בטיחות אכן נכונה?

ה B4 והאוונסיס לא ייהיו בטוחות משפחתית 1.6?

פורסם

לא, המשוואה לא נכונה תמיד. היא נכונה באם למשל קונים את הדור החדש של ה-B4 לעומת הישן, אבל לא בהכרח בקניית B4 מודל 2003 לעומת מגאן 2 מודל 2004. אני לא יודע מי תהיה בטוחה יותר במקרה הזה אבל ההבדלים לא משמעותיים. הסיבה שכדאי לך להעדיף נניח את המגאן על פני B4 או אוונסיס היא כי בתקציב הזה תוכל לקנות רק את הדגם הישן של שתי המכוניות הללו (הדגמים החדשים יקרים מדי במחירון למיטב זכרוני). הדגם הישן של שתיהן נחות מהמגאן מבחינת בטיחות (ומעוד בחינות).

בנוסף, המגאן מאוד מרווחת ומרגישה גדולה, במיוחד בגרסת 4 דלתות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...