Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש פיגו 308 ובלבטים רציניים אם ללכת על רכב מודל 16-18 או לחכות לדגם המחודש.

 

השיקול העיקרי זה זמן ההגעה של הדגם המחודש לארץ.

 

אם למישהו יש מושג לגבי מועד ההגעה של הרכב לארץ אני אודה מאד על עזרתו.

פורסם
אני מעוניין לרכוש פיגו 308 ובלבטים רציניים אם ללכת על רכב מודל 16-18 או לחכות לדגם המחודש.

 

השיקול העיקרי זה זמן ההגעה של הדגם המחודש לארץ.

 

אם למישהו יש מושג לגבי מועד ההגעה של הרכב לארץ אני אודה מאד על עזרתו.

נראה כמו שאלה מעולה ליבואן, בסבירות גדולה תקבל תשובה טובה משם.

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

פורסם

המחודש מגיע כרגע רק בגירסת הסטיישן וה-gti.

ההאצ'בק בעוד כחצי שנה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

מחכה בקוצר רוח לגרסת ה-GT, המקבילה של 3008.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

אם המפרט באתר מעודכן, אז יש מערכת שמירה על נתיב הנסיעה , אבל אין מערכת התראה על התנגשות ולכן כנראה שיש צפצפה.

פורסם

בפיג'ו אמרו לי שה-308 החדשה אמורה להגיע עם כל מערכות הבטיחות, מובנות.

בקרת שיוט אדפטיבית.

שמירת מרחק.

זיהוי נתיב.

ושאר הירקות.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

לי אמר נציג המכירות בסוכנות בנתניה שההשקה של הדגם המתוח עוד חודש וחצי.

 

חבל שהנציג של לובנסקי בפורום לא מגיב ומבהיר מתי תהיה ההשקה בדיוק.

פורסם (נערך)

גם נציג לובינסקי בפורום וגם הנציגים באולם התצוגה, לא באמת יודעים או לחילופין לא חושפים, את מועד ההגעה האמיתי.

ניהלתי התכתבות עם הנציג בפורום, בהפרש של מספר חודשים. בכל פעם קבלתי תשובה בסגנון עוד חודשיים-שלושה.

עוד בחודש אוגוסט מנהל המותג אמר לי באופן אישי, כי הרכב יגיע לקראת סוף השנה.

האמת, חצי נכון, ה- sw הגיע אבל רק עכשיו החלה המכירה.

בינואר, נציגים בשני אולמות תצוגה, אחד מהם הראשי בשורק, אמרו כי הצפי מאי-יוני.

 

בנוגע לגרסת GT, רק בהסתמך על מה שנאמר לי על ידי מנהל אולם תצוגה, לא תגיע כי אין כדאיות כלכלית לייבא.

 

לדבריו, הגרסאות שיגיעו ארצה, הן מבחינת האבזור, והן בשמן, יהיו דומות לדגם הנוכחי, בתוספת מערכות בטיחות.

סוג של מיקס בהתאמה לשוק המקומי.

ז״א, לא יהיו גרסאות כגון gt-line, באופן בו הן מופיעות לדוגמה באתר הבריטי, אלא כנראה גרסה מקבילה לפרימיום, בדומה למה שיש היום.

 

אפרופו, מערכות בטיחות, לצד הצהרות היבואן, באם לשפוט על פי ה- sw מתוחת הפנים, הרכב מגיע ללא התראת קרבה בחזית ולכן ברכב מותקן מובילאיי.

עכשיו רק נותר לקוות שהמצב עם ההאצ׳בק יהיה שונה.

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

×
×
  • תוכן חדש...