Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חווית רכישה + חוות דעת לאחר חודש ו4K עם שברולט סוניק RS 2015


dalet11
 שיתוף
עוקבים 14

פוסטים מומלצים

במזדה בת תשע עם פי שלוש ק"מ לא הוחלפו אפילו חצי מהדברים שהחלפת.

לזה בטח לא הייתי רכב אמין

 

קשקוש!! לך למוסך מורשה ותראה שמחליפים לך חצי אוטו... גם באימפלה שלי בת 13 (8 שנים אצלי, ועם מערכת גז) חוץ מסולנאויד של הגיר שהוחלף אחרי הקניה ונזילת שמן קטנה מהפילטר שסודרה תוך 2 דקות, ב 8 שנים לא החלפתי כלום. זה אומר שהכל תקין?? בטח שלא, אם אלך איתה למורשה יבואן יגידו שצריך להחליף חצי אוטו.

אימפלה 2005 3.4 6 מקומות

:-D

סוניק RS 2014

בעבר: ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

^ הסוניק RS שונה משמעותית מאוד ממיקרה או פיקנטו, אי אפשר כלכך להשוואת ביניהם כי הם בקטוגוריה שונה לחלוטין ובעלות מאפיינים ויעוד שונה מאוד. סוניק מ2014 עם 80 על השעון זה נמוך מאוד לגיל ויכול להיות

אם יש נזילת / הזעת שמן משמעותית ממכסה השסתומים, השמן עשוי לנזול ולהישרף כשנוגע בחלקים חמים - מה שיוצר ריח שבהחלט עשוי לעבור הלאה לתא הנוסעים דרך המיזוג. בעיה נוספת נפוצה יחסית היא קולר שמן שעשוי

לרוב ההפרש בין מקורי של ACDELCO/GM לבין תחליפיים לא גדול במיוחד, וזול ברבע מחיר ממה שאותם חלקים נמכרים פה אז תמיד אעדיף מקורי. היצרנים עלומי השם שגם גוגל לא מכיר, לרוב זה אותם מוצרים שתמצא באלי אקספרס

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל תודה על הסקירה מפורטת .

 

תשמע בתקופה של 9 חודשים הוחלף ברכב מכלול טורבו , בולמי גז , 3 תושבות מנוע(מסיבה לא ברורה) , זוג מוטות מייצבים ומנגנון חשמלי. זה לא מעט בפרק זמן יחסית קצר , עכשוו כשאתה מחוץ לאחריות הייתי שוקל בכובד ראש אם כדאי להמשיך עם הרכב או לא.

 

תשמע, במוסכים מורשי יבואן יש נטיה ברורה להחליף הרבה דברים מוקדם מהרגיל ולפעמים גם שאין בכך צורך ממשי, בטח ובטח שהמוסך מתוגמל על כל ההחלפות הללו באחריות, הרי היבואן משלם למוסך שעות עבודה מלאות עבור התיקונים האלו.

 

לגבי תושבות המנוע - נטען בפני שעל אחת מהם נראה שהגומי מעט עייף ולכן הם מחליפים כבר את שלושתם, אני אישית לא הרגשתי שום צורך להחליף בטח לא את שלושתם אבל אם זה באחריות, מה אכפת לי? חוסך לי אולי בעוד שנתיים להחליף אותם בתשלום.

מוטות מייצב - כנ"ל.

בולמי גז בתא מטען - הם הוחלפו כי הם היו קצת עייפים, יכולתי בכיף לסחוב איתם עוד כמה שנים אבל אם הרכב באחריות ואפשר לנצל את זה להחלפה בחינם למה לא? נתקלתי בהמון רכבים שבולמי הגז נחלשו אחרי תקופה שכזו, מאמין שהרוב לא רואים בזה דבר קריטי ולא מלינים על זה בכלל כי גם ככה זה עולה 100-200 שקל לזוג חדש.

מנגנון חשמלי לדלת - אני בטוח שגירוז היה פותר את זה, המוסך החליט להחליף, למה? מה אכפת לי? לי מרגיש שאולי הרווחתי במקום עוד כמה שנים להחליף אותו לבד.

 

מכלול הטורבו זה הדבר היחיד שאולי מדאיג, אך גם על פי פורומים בחול וגם על פי המוסך מדובר בעניין די מוכר וההחלפה בוצעה למקט משופר שאמור למנוע מהדבר לחזור על עצמו, אז אני נוטה להיות רגוע בנושא הזה.

 

 

במזדה בת תשע עם פי שלוש ק"מ לא הוחלפו אפילו חצי מהדברים שהחלפת.

לזה בטח לא הייתי רכב אמין

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

אני מבטיח לך שאם תיגש למורשה תקבל רשימה מאוד מכובדת של דברים להחליף, יש דברים שלא משפיעים על השימוש היומיומי, לא קשורים לבטיחות ובפועל אפשר לסחוב איתם גם כמה שנים עד שהם יתפרקו לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי dalet11

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא נשמע כמו סיבה מצויינת! להשאר עם הרכב!

 

זה מראה שליבואן סוף סוף פאקינג איכפת מהלקוח והם גוזרים את הקופון על היצרן במקום על הלקוח ועושים את מה שבאמת צריך בשביל לשמור על רכב טוב שגם יסע כמו אחד.

 

וזה מראה על יבואן שאולי בעתיד גם יבוא לקראתך כשתזדקק לו - כשלא - תחליף את הרכב.

 

אני דווקא הייתי נשאר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל רכב עם טורבו יש סיכוי דיי גבוה שעם הזמן יגרם בלאי ובסופו של דבר יהיה צורך להחליף את המכלול.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שגם בקרוז 2012 יש את זה,חבל ששם לא חשבו על העזרה בעליות ואני צריך להעביר להילוך 1 עד שהרכב זז קדימה ,כשקניתי את הרכב קרה לי כמה פעמים שהרכב נסע אחורה בשנייה האחרונה הצלחתי לנסוע קדימה לפני תאונה עד שעליתי על הפתרון הזה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דווקא נשמע כמו סיבה מצויינת! להשאר עם הרכב!

 

זה מראה שליבואן סוף סוף פאקינג איכפת מהלקוח והם גוזרים את הקופון על היצרן במקום על הלקוח ועושים את מה שבאמת צריך בשביל לשמור על רכב טוב שגם יסע כמו אחד.

מצד שני, אתה לא רוצה לדעת כמה יעלו כל התיקונים שיבואו מחוץ לאחריות (והם יבואו).

 

אני הייתי מוכר את הרכב כל עוד הוא תקין. עם רשימת תיקונים כזאת ברכב יחסית חדש זה נשמע כמו פוטנציאל לנבלה עוד יותר ממונדאו 2007 שהייתה לי, שכל שני וחמישי הלך בה משהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על פי פותש מלבד הטורבו , שאר ההחלפות היו בגדר פינוק על חשבון היצרן , ולמעשה לא היה בהם צורך של ממש.

ולפי כך הוא גם מאמין שיזכה ליחס של רצון טוב בעתיד אם יתרחשו תקלות כלשהם . הזמן כבר יגיד איזה פרשנות היא הנכונה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין רכב חף מבלאי או תקלות - החוכמה זה להשאיר סכום בצד לתיקון, לא לחפש רכב שלא מתקלקל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים עם מה שכתבת...

היו לי בחיים מיצובישי קולט ולאנסר אפס אבל אפס תקלות בחמש שנים הראשונות שלהם.

גם המאזדות שהיו לי לא הראו שום בלאי בחמש שנים הראשונות... דלק וטיפולים.

נראה לי קצת מוגזם לרכב חדש יחסית שהוא לא VAG

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
דווקא נשמע כמו סיבה מצויינת! להשאר עם הרכב!

 

זה מראה שליבואן סוף סוף פאקינג איכפת מהלקוח והם גוזרים את הקופון על היצרן במקום על הלקוח ועושים את מה שבאמת צריך בשביל לשמור על רכב טוב שגם יסע כמו אחד.

 

וזה מראה על יבואן שאולי בעתיד גם יבוא לקראתך כשתזדקק לו - כשלא - תחליף את הרכב.

 

אני דווקא הייתי נשאר.

 

זה בדיוק מה שאני חושב, השירות היה יותר ממצויין וההחלפות האלו שבוצעו מבחינתי זה רק בונוס עבורי, רוב היבואנים לא היו מחליפים רכיבים בקלילות שכזו והיו מתקנים רק מה ש"שבור" ואין מנוס מהחלפה.

 

 

לכל מי שטוען שכמות התיקונים פה חריגה לתקופה, שוב אני מבטיח שאם תלכו למורשה ויחפשו מה להחליף ,אז תמצאו את עצמכם עם רשימה דומה אם לא גדולה יותר. כפי שציינתי חוץ מעניין הטורבו לא חושב שיש כאן שום דבר חריג, בסופו של דבר בכל ייצור המוני יכול להיות שגם לימון כלשהו יעבור QC ויגיע ללקוח, זה הסיבה שיש אחריות ובמקרה הזה המימוש שלה היה על הדברים הקטנים ביותר, דברים שאולי צרכן ממוצע בכלל היה מתעלם מהם או לא מודע להם (תושבות, מוטות מייצב)

 

בכל מקרה, אני ממשיך לעקוב וכמובן לעדכון - מאמין שתוך שנה יהיה תשובה יותר ברורה לגבי אמינות הרכב.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי בחיים מיצובישי קולט ולאנסר אפס אבל אפס תקלות בחמש שנים הראשונות שלהם.

גם המאזדות שהיו לי לא הראו שום בלאי בחמש שנים הראשונות... דלק וטיפולים.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

שברולט קרוז שלי, טורבו, 2012.

תקלות עד כה -

לפני חודש חלון נהג הפסיק לעבוד, לאחר כמה שעות ירד לחצי, מנגנון כשל. (1200 סך הכל)

בטיפול שגרתי, לפני שבוע, חוץ מדברים סטנדרטיים, הוחלפו צינורות של מי קירור, לדברי מוסך התחילו בנזילה.

(+400 שח נוספים לעלות טיפול)

 

מטפל במורשה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט אמינות מצויינת לרכב בן 6

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להעיד מסוניק נוספת במשפחה - סוניק 1.4 סדאן LT לא טורבו, הרכב נרכש מהסוכנות ב2014 ומלבד טיפולים שוטפים לא נכנס למוסך מעולם כרגע באזור ה65K על השעון, מה שכן בעמידה החלו מעט רעידות ובהצצה ראשונית נראה כמו תושבת עליונה שזקוקה להחלפה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 7 חודשים מאוחר יותר...

מעדכן אחרי תקופה.

אז עברו כמה חודשים וכמה אלפי ק"מ, האחריות פגה וצצו תקלות שתכף אפרט עליהם ועל דרכי הטיפול בהם.

 

ראשית, חשוב לי לציין כי כאשר הרכב יצא מאחריות עשיתי שיעורי בית וישבתי לחקור מה המחלות של המנוע הנ"ל, למה אני צריך לצפות + - באיזה ק"מ ועל מה צריך לשים לב בעיקר לאור העובדה שאין לי כוונה למכור את הרכב בשנתיים הקרובות לפחות.

אז הינה מה שלמדתי:

בית תרמוסטט - עשוי פלסטיק שנוטה להסדק באזור ה70-80 אלף ק"מ.

משאבת מים - נוטה להשמיע רעשים ולנזול באזור ה100 אלף ק"מ.

יציאת מים - נוטה להסדק בדומה לבית התרמוסטט (עשוי מאותו פלסטיק) באזור ה90-100 אלף ק"מ.

שסתום PCV בסעפת יניקה - נוטה להדפק באזור ה60-80 אלף ק"מ.

דיאפרגמה במכסה שסתומים - במידה ונוסעים הרבה עם שסתום PCV תקול, כנראה ידפק תוך 5000-10000 ק"מ בגלל בריחת לחץ מהטורבו למכסה השסתומים, לחץ שהוא לא בנוי לעמוד בו לאורך זמן - לפעמים גם בלי קשר עשוי להידפק.

צינורית הזנת שמן לטורבו - במידה ולא מטופל בעקביות בשמנים איכותיים, נוטה להסתם ומכאן הדרך לכשל בטורבו קצרה במיוחד (יש כאלו שממליצים להחליף אותו באופן יזום אחת לשנתיים בגלל עלותו המגוכחת ממילא).

 

לרוב המכלולים הללו אגב, מקטים עדכניים יותר ועל פי דיווחים נראה שהם עמידים יותר מהרכיבים המקוריים שהגיעו עם הרכב (את זה הזמן רק יכול לאמת).

מעבר לרשימה הזו, לא מצאתי דיווחים על תופעות חריגות שחוזרות על עצמם לגבי כל הרכבים שמצויידים במנוע הנל (וביניהם הסוניק, קרוז, אופל אסטרה וכו')

 

אז הגעתי לק"מ שבו על פי הדיווחים התקלות מתחילות לצוץ. הדיווחים קולעים ממש בול ובמהלך חודש וחצי חטפתי את כל המחלות שברשימה אחת אחרי השניה כמו צרורות ולהלן פירוט מלא:

התחלתי עם מכסה השסתומים - 72 אלף ק"מ - ויברציות בעמידה + קוד תקלה P0171, גוגל קצר אישר כי זה מכסה השסתומים.

בגלל שיום אחרי היתה נסיעה מתוכננת לאילת, רכשתי כבר באותו יום מכסה שסתומים חדש בארץ.

הנזק: 350 ש"ח למקורי מארה"ב כולל משלוח, 650 בארץ (אולי יש גם זול יותר, לא עשיתי בירור מעמיק)

כלים נדרשים: סט בוקסות כוכבים (E), מעט RTV עמיד לחום.

זמן עבודה: בערך חצי שעה במידה ועובדים באור יום, לקח לי סביב השעה עם פנס בשעות הלילה ללא סיוע.

מדריך ביוטיוב למעוניינים:

מקט: 25198877

 

בית תרמוסטט - 74 אלף ק"מ - אחרי נסיעה קצרה בעיר וחניה ליד הבית - אני רואה מים ואדים משפריצים מכיוון המנוע, מיד רואים את הסדק בדיוק בחיבור שבין בית התרמוסטט למשאבה.

IMG_20190425_105210.jpg

הנזק: בית תרמוסטט תחליפי ממותג מוכר עלה בארץ 240 ש"ח, בהזמנה מארה"ב באותו סכום רוכשים מקורי.

כלים נדרשים: סט בוקסות כוכבים (E), RTV עמיד לחום, פלייר שפיץ או כלי יעודי לבנדים, גלון נוזל קירור DEXCOOL להשלמה.

זמן עבודה: סביב השעה כולל ניקוז אוויר מהמערכת (שלא דורש יותר מידי מאמץ)

מדריך ביוטיוב למעוניינים:

מקט: 55579010

 

באופן יזום יחד עם בית התרמוסטט החלטתי כבר להחליף את משאבת המים, בפועל היא תקינה לחלוטין ומאמין שהייתי יכול לנסוע איתה עוד זמן רב אך בגלל שהרבה דיווחים אומרים שהיא נוטה לההרס באזור ה90-100 אלף ק"מ החלטתי לעזות זאת כבר מבעוד מועד.

הנזק: משאבת מים תחליפית ממותג מוכר 230 ש"ח בארץ, באופן מפתיע למוסכי היבואן אין במלאי כלל משאבה מקורית וגם הם מציעים רק תחליפי, בהזמנה מארה"ב מקורי סביב ה250 ש"ח, תחליפי מאותו מותג מוכר 190 ש"ח.

כלים נדרשים: סט בוקסות כוכבים (E), סט בוקסות סטנדרטי, RTV עמיד לחום, פלייר שפיץ או כלי יעודי לבנדים, בוקים, ג'ק וחתיכת עץ לתמיכת המנוע מלמטה, גלון נוזל קירור DEXCOOL להשלמה.

זמן עבודה: 3-4 שעות באמצעים ביתיים במידה ויש את כל הכלים הדרושים.

מדריך ביוטיוב למעוניינים:

מקט: 19357963

 

שסתום PCV בסעפת יניקה - 75 אלף ק"מ - קוד תקלה P0299 לסרוגין (אחת לשבוע-שבועיים, מופיע כקוד כללי בלוח שעונים CODE 89 ולא נורת מנוע, סורק יעודי מנפיק את הקוד המלא), תחושה של חוסר סחיבה בכמעט כל תנאי (בסלד נמוך מורגש יותר).

בגלל ששסתום הPCV הוא חלק בלתי נפרד מסעפת היניקה, הפתרון למעשה הוא החלפת סעפת היניקה. לחילופין ומכיוון שהתופעה הזו כלכך נפוצה, בחור בארה"ב יצר קיט יעודי שבאמצעותו ניתן לבצע מעקף לשסתום הנ"ל בעלות נמוכה משמעותית ויש לכך גם יתרונות - כשעושים מעקף לשסתום מחוץ לסעפת, למעשה השסתום הפך להיות חיצוני וכך גם אם בעתיד יהיה בו שוב בעיה יהיה ניתן להחליפו בקלות ובעלות של פחות מ50 ש"ח.

אני בחרתי ללכת על הקיט במקום על החלפת סעפת.

הנזק: 450 ש"ח כולל משלוח מארה"ב.

הנזק למי שילך על החלפת סעפת: 1500 ש"ח כולל משלוח ומס מארה"ב, 3500 ש"ח בארץ.

כלים נדרשים ומדריך מצולם בנושא אני אדאג לפרסם פה בפורום (עומד להתקין את אותו הקיט לחבר פורום עם סוניק נוספת, נדאג לצלם הפעם)

זמן עבודה להחלפת סעפת סביב השעה-שעתיים. זמן עבודה להתקנת הקיט סביב ה3-4 שעות.

הצצה איך נראה המעקף:

IMG_20190523_201107.jpgIMG_20190523_201118.jpg

מי שרוצה לקרוא מידע, לרכוש את הקיט וכו' להלן קישור: https://cruzekits.com/ (הקיט הנדרש הוא V2)

מקט לסעפת שלמה: 25200449

 

יציאת מים - 76 אלף ק"מ - אחרי שהחלפתי תרמוסטט ומשאבה, לפי המידע בפורומים בחו"ל די ברור כי גם יציאת המים תגיע בקרוב, אז הזמנתי מבעוד מועד את יציאת המים וביצעתי את ההחלפה באופן יזום.

הנזק: 100 ש"ח כולל משלוח מארה"ב למקורי, לא בדקתי מחיר בארץ.

כלים נדרשים: סט בוקסות כוכבים (E), פלייר שפיץ או כלי יעודי לבנדים, נוזל קירור DEXCOOL להשלמה.

זמן עבודה: חצי שעה גג כולל ניקוז אוויר.

מדריך ביוטיוב למעוניינים:

מקט: 25193922

 

 

אז כל זה בוצע בין 72 ל76 אלף ק"מ על פני תקופה של חודש וחצי, ממש כמו הדיווחים של החברה בארה"ב בקבוצות הפייסבוק והפורומים השונים.

מה שהחלפתי כי באמת היה צורך: בית תרמוסטט, מכסה שסתומים, שסתום בסעפת יניקה.

מה החלפתי ליתר בטחון מראש: משאבת מים, יציאת מים.

מה בתוכנית: בטיפול קרוב (עוד 2000-3000 ק"מ) למרות שאין ממש צורך והרכב טופל טוב יותר ממה שאומר הספר, אחליף באופן יזום את צינורית הזנת השמן של הטורבו רק ליתר בטחון כי ממילא עלותה זניחה מאוד.

 

אסכם ואגיד שבסופו של יום לכל רכב וכל מנוע יש את המחלות שלו, יש כאלו עם יותר ויש כאלו עם פחות.

למנוע הנל יש רשימה שאולי קצת ארוכה יותר מרשימת מחלות של רכבים אחרים, אבל מצד שני כל המחלות הללו הם מחלות שקלות מאוד לטיפול ועלות החלפים נמוכה עד מאוד.

אני לא חושב שהרשימה הזו צריכה להפחיד יותר מידי אלא להפך - הכל די ברור וידוע, יש שפע של מידע ומדריכים ביוטיוב להחלפה של כל דבר, חלפים זמינים בגרושים. כמובן שכמו בכל רכב תמיד יכולה לצוץ תקלה נוספת שהיא לא מה"מוכרות" אך מקרים נקודתיים/נדירים הם לא משהו שלוקחים בחשבון בהערכת אמינות של רכב.

אם אני צריך לדרג מ1 עד 10 את רמת האמינות של הרכב נכון להיום, אמקם אותו באזור ה7 וזאת כיוון שהתיקונים בסופו של דבר מאוד פשוטים ולא יקרים כלכך.

 

אגב, כל החלפים כמעט ניתן להשיג תחליפיים באלי אקספרס אפילו ביותר גרושים, אם כי אין לדעת על איכותם ואמינותם ולכן בגלל שממילא העלויות זולות הייתי נמנע.

 

אחזור לעדכן לאחר הטיפול הקרוב.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...