Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרקע:

קניתי פיזו 309 נוספת בספרטמבר, באוקטובר נכנסה לשיפוץ קרבורטור אצל משה זר.

מאז השיפוץ לא הייתה לי הנעה קרה(בלי קשר לקור קיצוני) שהרכב לא משתגע ומוציא ענן שחור ומקשה מאוד על נסיעה.

חשבו הרבה זמן שזה הצ'וק אבל גם בלי פרפרית הצ''וק זה קרה.

החליפו דיזה וזה עדיין קרה, האשימו את החשמל, הוחלף מודול הצתה בין שני הרכבים.

ונאמר לי שהבעיה עברה, מה שכן המודול הכיכול הבעייתי לא הקשה עלי להניע ולנסוע ברכב האחר.

כמו כן הCO ברכב התקין בסלד גבוהה הוא 1.5 וברכב הבעייתי הוא 3.

אמרתי למשה להגיע איתה ל1.5 הוא אמר לי שקודם כל עלי לנסוע עם הרכב לראות צריכת דלק וכדומה.

הוא אמר לי שזה משפיע על סחיבה במודולים האלה...

מה אתם אומרים?

אני לא חושב שהמודול בעיה כי הרכב שלי שבו אני נוסע יום יום לא היסס לרגע עם המודול הכביכול בעייתי.

עריכה אחרונה על ידי yonatanalman
פורסם

לעיתים המאייד שחוק בצורה ששיפוץ לא יעזור כי הבעיה יכול להיות במעבר שיצוק בגוף ושלא ניתן להחלפה.

במצב כזה אפשר להחליף כמה דיזות שתרצה,אוטמי צ'וק,מצופים וכו אבל זה לא ישנה.

מודול מקדם את ההצתה לפי הסל"ד - הוא מקבל חיווי ולפיו יודע כמה לקדם.

אם הקידום נכון ניתן לאמת בעזרת scope (וכמובן שצריך לדעת איך וכמה קידום אמורים לקבל).

פורסם

עדכון:

היום הגעתי למוסך עשיתי נסיעה של דקה ברכב והוא הציף את עצמו והוציא ענן של עשן.

תופעה זו קיימת מאז שיפוץ הקרבורטור ומופיע במונע קר בלבד.

שאני אומר מנוע קר הכוונה למנוע שנח לילה אין משמעות לטמפ בחוץ וכל ניסיון אחר לדמות מנוע קר רק מטעה.

אני נורא התעצבנתי כי כל פעם שאני ניגש למקום אני שורף שעה וחצי מינימום ואמרתי שזה מה שאני חושב שיקרה.

אעדכן ונראה מה נעשה ברכב אני אופתע אם זה רק צ'וק.

×
×
  • תוכן חדש...