Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה חברה מבין ה-3 ממולצת לטויוטה קורולה,

החיסרון המהותי של המקוריות זה כמות האבק השחור שיוצא מהם.

ICER

Remsa

Hi-Q

 

לפי המחיר (150 ש"ח) כנראה אלו סמי מתכת, האם יש סיכוי שיהיה פחות אבק מהם?

בכלל אפשר לעבור בטויוטה לרפידות קרמיות? יש להשיג בארץ?

פורסם

מהרשימה שלך הייתי לוקח את ה ICER היה לי ניסיון רע עם ה HI-Q היה להם ריח מסריח אחרי בלימות עדינות

יש גם רפידות יפניות חדשות בחנויות חלפים תנסה לברר עם קיים לשנה שלך קוראים להם קשייאמה (kashiyma)

פורסם

קפצתי לחנות חלפים הקרובה לבית, רכשתי ICER ב 150 ש"ח לקידמי

ו HI-Q ב 90 ש"ח לאחורי.

 

היה נחמד לשמוע את המשפט "יש לי סיני טוב ב 115 ש"ח , כל המוסכים לוקחים אותו"

כמובן שזה היה מיד אחרי שאמרתי אני צריך רפידות לטויוטה קורולה, מיד שאמרתי אני רוצה ICER או HI-Q

הוא ענה "בטח אין בעיה".

 

מוכיח שוב את המשפט "לא הביישן למד" - בזכות החברים פה ידעתי מה לבקש.

תודה לכולם.

 

 

2017-11-16 12.52.27.jpg

פורסם

עידכון -

ה ICER הקידמיות הגיעו עם כל החומרה וארוזים יפה, ה HI-Q הגיעו ללא כל חומרה.

הוחלפו רק הקידמיות - הרפידות הישנות הקידמיות היו 3 מ"מ בצד הנוסע ו 4 מ"מ בצד הנהג.

האחוריות היו 4 מ"מ בצד הנהג ו 5 מ"מ בצד הנוסע .

לא ברור מדוע השחיקה לא סימטרית, אבל כנראה אפשר לחיות עם זה.

 

לאחר כ-200 ק"מ, חייב לציין שה ICER מספקים כח בלימה הרבה יותר חזק מאשר הרפידות המקוריות שהיו על הרכב :lol:

פורסם

זה לא ניראת בעיה מקומית בגלגל.

2 הרפידות של גלגל ימין קידמי נשחקו זהה ל 3 מ"מ

ו-2 הרפידות של גלגל שמאל קידמי נשחקו זהה ל 4 מ"מ.

 

מאחורה תמונות ראי ..

פורסם

ובכל זאת הייתי מנקה את הפינים ואת מסילות הרפידות ומגרז מה שצריך.

כל הרפידות ה"ירוקות" הן בעלות מקדמי חיכוך פחותים בהשוואה לרפידות מטאליות ובהתאם בולמות פחות טוב ומטנפות את הג'אנטים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עוד שאלת הרחבה..

קורולה 2015 , מה עובי הצלחות המינימלי (מקוריות), מה העובי ההתחלתי שלהן?

האם מדרגה הינה סיבה לפסילה? בהנחה שהעובי מעל העובי המינימלי ?

 

כרגע יש מדרגה בצלחות הקידמיות, הרפידות החדשות נכנסו בכבוד לתוך התעלה הקיימת, אין חריקות , אין רעשים,

אין רעידות בזמן בלימה והבלימה מעולה , הרבה יותר טובה מהבלימה הקודמת.

 

אבל המוסך טוען שצריך להחליף סט שלם ... צלחות ורפידות - סה"כ מקורי כולל עבודה מע"מ כ 1,200 ש"ח

פורסם

מדרגה זה טבעי לגמרי. הצלחת נאכלת עם הזמן.

 

זאת הסיבה שהיצרן מציין מינימום שבו הצלחת פסולה.

 

מוסך שאומר לך שבגלל המדרגה היא פסולה - בלי לבדוק עובי - הוא ליצן.

 

בנוסף כמו שאמרת - הרפידה החדשה נכנסת בדיוק לתעלה הקיימת, כך שאין צורך לבצע חריטה, כמו שהרבה פעמים עושים במוסכים.

 

בקיצור - אין מה לפחד ממדרגה בצלחת.

Stay Dirty

פורסם

זה היה מוסך מורשה יבואן של טויוטה...

הנציג שירות היה המום שיש חלק לא מקורי ברכב.

חיפשתי על הצלחת מספר מינימום ולא מצאתי, לפי המדרגה אני מעריך שהעובי המקורי התחיל מ 26 מ"מ

וכרגע אני קצת מתחת ל 25 מ"מ , כלומר יש מדרגה של טיפה יותר מ 0.5 מ"מ בכל צד.

 

גם על האחוריות היה לו מה להגיד, בטבעיות הוא ציין שנותר לי פחות מ4,000 ק"מ וחבל שאגיע שוב.

גם פה הוא דיבר על רפידות וצלחות אבל לא ציין מחיר מכיוון שמיד אמרתי שאין צורך.

באחורי יש לי 4 מ"מ מתוך 10 ... כלומר 6 מ"מ הספיקו ל 30,000 ק"מ..

איך הם הגיעו למסקנה ש 4 מ"מ יספיקו ל 4,000 ק"מ?

על הצלחות האחוריות מצויין באופן ברור , שהצלחת מתחילה מ 10 מ"מ והמינימום הוא 8 מ"מ.

אבל על הקידמיות לא מצאתי .

 

לדעתי הקורולות הטורקיות מגיעות עם רפידות וצלחות זבל !!! והיבואן חוגג על הישראלים.

בפורומים בארה"ב משבחים את הרפידות של הקורולות שלהם ... הם שורדים איתם מעל 80 אלף מיילים!!

×
×
  • תוכן חדש...