Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

אני מחזיק במכונית שנוסעת מעט.

במכונית מותקן מצבר בן שנה, שאני מבקש לטעון.

יש לי מטען מצברים אוטומטי.

כדי לקרב את המצבר למטען, אני מבקש לפרק אותו מהמכונית.

קראתי בפורום שיש לחבר מצבר גיבוי, כדי להימנע מתקלות במחשב הרכב.

מהי החלופה המומלצת (בשקלול עלות ארוכת טווח) לחיבור מצבר גיבוי:

א. קניית מצבר משומש וחיבורו למכונית כגיבוי במהלך הטעינה - עלות ארוכת טווח לא ברורה.

ב. קניית jump starter ב-ebay וחיבורו כגיבוי במהלך הטעינה - כ-120 ש"ח. הבעייתיות נובעת ממתח ה-jump starter.

ג. הצעות המומחים ובעלי הנסיון.

 

תודה לעונים!

עריכה אחרונה על ידי Etsev Nevo
עברית קלוקלת
פורסם

שום נזק לא יקרה בפירוק המצבר ואין צורך במצבר גיבוי במיוחד כאשר מדובר על רכב שיוצר לפני 18 שנים.

 

בהרבה מקרים יש צורך לבצע סינכרון של החלונות החשמליים לאחר ניתוק המצבר או מחשב הצתה/הזרקה צריך ללמוד ערכים חדשים או איפוס מצערת אבל רוב הדברים נעשים באופן אוטומטי לאחר מספר נסיעות.

 

ברכבים שמערכת השמע מוגנת על-ידי קוד רצוי לבדוק האם קיים ברשותך קוד מתאים.

איזה כייף לי :)

פורסם

פירקתי את המצבר מהתושבת, טענתי אותו בבית וחיברתי שוב לתושבת.

הרדיו-דיסק והחלונות חשמליים (לא נזקקתי לכיוון כלשהו) פועלים כשורה.

אין כל בעיה במהלך הנסיעה.

אם קיים אצלי מצבר נפרד לאזעקה, הוא כנראה שבק חיים לפני שנים. עכ"פ היא לא החלה לפעול בעת ניתוק המצבר הראשי.

תודה רבה על העצה!

×
×
  • תוכן חדש...