Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למחפשי מציאות ומביני עניין-אלפא רומאו ג'ולייטה:

 

מודל: 2011

דגם: דיסטינקטיב 1.4 170 כ"ס

יד: 03

ק"מ: 100200

צבע: שחור סגלגל מטאלי

 

מדובר ברכב שמור כחדש ומטופל בצורה פדנטית כל 5000 ק"מ, להבדיל מהוראות היצרן לפיהן יש לבצע טיפול כל 30000 ק"מ. היות ורוב בעלי הג'ולייטות הנ"ל מטפלים בהן בחברה כל 30000 ק"מ, קיימת תופעה ומחלה ידועה בה הטורבו ויחידת המולטי אייר נהרסים עקב תדירות נמוכה של החלפת שמן מנוע. כאן מדובר ברכב שעבר לא 3-4 טיפולים כמו רוב הג'ולייטות בנות אותו השנתון, אלא עבר 8-9 טיפולים והכול במוסכים של מומחי אלפות האגדיים כגון אוטו איטליה ומיכאל אלפא. קיים ספר טיפולים והיסטוריה מלאה מהיום הראשון. לכן, מי שרוצה להנות מרכב מרגש בראש שקט וללא דאגות, זה הרכב. מעולם לא עבר תאונות כלשהן, החלפת חלקי מרכב או תיקוני צבע. נרכש לאחר חיפושים רבים. נמכר בצער רב ובטרם עת עקב רכישת דירה.

 

תוספות:

הרכב עבר ציפוי ננו קרמי לצבע בשווי 2400 ש"ח, מערכת מולטימדיה של פיוניר, מצלמת רברס, חיישני רברס.

 

מחיר : 64000 ש"ח. גמיש מעט לרציניים בלבד שיגיעו לראות את הרכב.

 

איגור 0547346012

 

**חל איסור על פרסום כל סוג של קישור במודעות המכירה. כל מידע נוסף שיש לך שנוגע לרכב ו/או תמונות, נא לפרסם בגוף ההודעה**

עריכה אחרונה על ידי freestyler
×
×
  • תוכן חדש...