Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חג שמח חברים,

 

בשברולט אורלנדו דיזל שנוסעת בדרך כלל בתוך העיר, נדלקת נורה של מסנן החלקיקים בממוצע של כל 3 שבועות/משהו כמו כל 700 ק"מ. לפי קריאה בספר רכב זה תקין ובמצב כזה אמורים לבצע נסיעה קצרה של רבע שעה מחוץ לעיר וזה מסתדר. אכן, כל פעם שזה קורה משהו כמו 16 ק"מ והנורה נכבית. השאלה שלי היא מה יקרה אם לא אבצע את הנסיעה? האם יכול להיגרם נזק? סתם מתוך סקרנות.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

11ab52b8e30d87a5e07e486b2ac40697.jpg

עריכה אחרונה על ידי asafmoraz
פורסם
כן, הממיר יכול להיסתם ויידרש שיפוץ או החלפה.
הבנתי. ואם אני לא מבצע את הניקוי באותו הרגע? כי לא תמיד יש לי אפשרות לצאת לנסיעה מחוץ לעיר כשזה נדלק. נניח שאני מבצע את הנסיעה באותו היום שזה נדלק אבל לא מיד האם זה עדיין לא טוב?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

האם זה תקין? אם אני צריך להתשמש ברכב הרוב לנסיעות עירוניות קצרות בלי הרבה קילומטראז אז לא כדאי לקנות ? פעם ראשונה שאני שומע על מסנן חלקיקים כזה בדיזל...

פורסם
האם זה תקין? אם אני צריך להתשמש ברכב הרוב לנסיעות עירוניות קצרות בלי הרבה קילומטראז אז לא כדאי לקנות ? פעם ראשונה שאני שומע על מסנן חלקיקים כזה בדיזל...
יש מסנן חלקיקים בכל רכב דיזל פרטי החל מתקן ירו 5 שזה אומר שנת 2011. במספר דגמים היה גם לפני 2011.

 

 

מי שנוסע גם בעיר וגם מחוץ לעיר לא רואה את הנורה הזאת, מחשב מנוע מבצע פעם ב 1000 ק"מ בערך רגנרציה למסנן חלקיקים (שריפת החלקיקים שנאגרו בו) בלי שהנהג מרגיש.

 

 

אם הנורה נדלקת - זה אומר שנאגרו חלקיקים במסנן בכמות שדורשת רגנרציה אבל הרכב לא מגיע למצב שיוט בו הרגנרציה יכולה להתבצע.

 

 

בשנה שנתיים האחרונות חלק ממנועי בנזין גם מגיעים עם מסנן חלקיקים. זה עדיין לא דבר נפוץ כמו בדיזל ואני לא יודע איך הם מתמודדים עם נסיעות קצרות במהירות נמוכה. מכיוון שמנוע בנזין פולט הרבה פחות חלקיקים בהשוואה לדיזל, אני חושב שמסנן חלקיקים בבנזין יצטרך לבצע רגנרציה לעיתים רחוקות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...