Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

שלום לכם

אני בעל רכב חדש ולכן מס' שאלות:

קניתי קורולה 2007 עם 175,000. אני צריך לעשות טיפול. פיה שמכניסים בו שמן נראה נקיה. איזה שמן מומלץ לשים לרכב כזה ? סינטטי, חצי סינטטי ? איזה יצרן ?

דרך אגב - האם מחליפים נוזל קירור בטיפול או לא ? (שאלת תם!)

מה עוד עלי להחליף בטיפול זה ולשים לב.

תודה לכם ושנה טובה:wink::wink::wink:

פורסם

שמן 5w30 סינטטי מלא בתקן SN, מיצרן מוכר.

מוטול XCESS 8100 כרגע במחיר טוב בשוק.

החלפה מלאה של השמן יחד עם פילטר שמן מקורי.

כדאי לרענן נוזל קירור, או מקורי או Valvoline Zerex Asian.

כמו כן לרענן נוזל בלמים עם ניקוז מלא מכל גלגל בנפרד.

לבדוק טיימינג - אם לא הוחלף ובמידה וזו רצועה ולא שרשרת, יש לדאוג להחלפת רצועה במיידית, ועל הדרך להחליף גם משאבת מים.

לבדוק רצועת אביזרים ואם לא הוחלפה להחליף.

לבדוק מצב רפידות ודיסקים, במידת הצורך להחליף, כנ"ל צמיגים.

פלאגים, אם לא הוחלפו מעל 60 אלף קילומטר יש להחליף. בדוק גיל ומצב מצבר.

וודא שאין רעידות בבלימה במהירות גבוהה, כנ"ל בנסיעה במהירות גבוהה. במידת הצורך בצע איזון גלגלים וכיוון פרונט.

בדוק מצב פילטר אוויר ומזגן ובמידת הצורך תחליף.

 

תתחדש.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
יש לאוטו היסטוריית טיפולים?

 

ברכב הזה ישנה שרשרת טיימינג.

אין היסטורית טיפולים.

נכון אמרו לי שאין רצועת טיימינג ויש שרשרת ברזל של טיימינג שלא צריך לבדוק (רק לבדוק סביבות 300K).

 

דרך אגב יישר כח לאלון על הסבר מפורט. מאוד עזר. מחר אבדוק איפה להשיג שמן כזה בירושלים.

נראה שאחליף את הפלגים בכל מרקה כי לא יודע מתי החליפו (אם זה לא הוצאה גדולה).

פורסם

לגבי נוזל קירור בצע החלפה מלאה. ממליץ ללכת רק על הנוזל המקורי של טויוטה, sllc. קנה מיכל אחד של 5 ליטרים. החלפה עכשיו והבאה בעוד 5 שנים. אגב, מה צבע הנוזל כרגע? צריך להיות ורוד-אדמדם.

שאר המלצותיו של אלון כמובן מדויקות ונכונות.

×
×
  • תוכן חדש...