Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדל במחירונים השונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבעל אופנוע המודאג להשקעתו, אין ביכולתי לשלוט בריטואל החודשי של בדיקת ערך הכלי במחירונים השונים: יצחק לוי, מוטו ובייקס.

את האחרון בינהם גיליתי באקראי בחודש שעבר והופתעתי מערך האופנוע שלי (R6 '02). לפי המחירון ערכו (אם אני זוכר נכון) 62,000 ש"ח. כיום, ערכו הוא 69,000 ש"ח.

לעומתו, ערכו במגזין מוטו, היה ונשאר, 70,000 ש"ח.

האם מישהו השתגע?

למה יש הבדל כה משמעותי? מדוע "בייקס" מפרסם ערך X בחודש מסויים, ומקפיץ אותו X+כמה וכמה בחודש שלאחר מכן?

 

אופנוען מודאג...

Don't Imitate...Innovate!

Power is nothing without CONTROL!

פורסם

לצער כולנו, מחירון בייקס ו/או לוי יצחק - עדיין לא נותנים פתרון מקצועי מספיק כדי להוות תחליף ראוי למחירון מוטו.

 

לא רואה את הרלוונטיות של בכלל לבדוק אותם בעת מכירת/קניית אופנוע.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

ההבדלים בינהם לפעמים ממש מגוחכים, בכל מקרה מקובל ללכת רק לפי מוטו.

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
מדוע "בייקס" מפרסם ערך X בחודש מסויים, ומקפיץ אותו X+כמה וכמה בחודש שלאחר מכן?

 

אופנוען מודאג...

כנראה שאחד המקורבים התענין בקניית R6 ובמכירתו חודש לאחר מכן :mm_wink:

I refuse to tiptoe through life, Only to arrive safely at death.

מה פספסתי הפעם :conf:

פורסם

שלום לידידי בעל ה R6 המלוקק ביותר בסביבה.

חברי היקר (עם ה yzf600r האדום לבן) שם את עינו על ה R6 שלך במהלך הטיול לצפון וישמח לרוכשו , האם חש אנוכי בכוונות מכירה מצדך ? על מנת להתקדם .. לאיזה cbr600rr :wink:

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם
ההבדלים בינהם לפעמים ממש מגוחכים, בכל מקרה מקובל ללכת רק לפי מוטו.
הלוואי והקביעה הזו הייתה נכונה גם עבור מחירון המכוניות... :roll:

לוי יצחק כל הדרך אל הבנק.

MCS 2008

פורסם
הלוואי והקביעה הזו הייתה נכונה גם עבור מחירון המכוניות... :roll:

לוי יצחק כל הדרך אל הבנק.

ואין ספק שהוא דופק קופות יפות!:twisted::snipersmi

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

היה שירשור משעשע מאוד שהעו"ד של בייקס עלה לפורום של תפוז וניסה להסביר את השאלה שלי למה המחירון של האופנוע שלי עם הפרש של 3-4 אלפיות לעומת מוטו. ההסבר שלו היה משהו בסגנון "כי הZX שלך ידוע כאופנוע פחות ספורטיבי מבין המתחרות". להסביר לך, מדובר בZX6R 2004 שמתחרה יפה מאוד ב"קיצוניות" שלו לעומת שאר הסופר ספורט.. מבחינתי באותו הרגע חתמו בעיני את הערך של מחירון בייקס.. המחירון של מוטו הכי יציב והגיוני למרות שיש טענות שהם שומרים ערכים קצת גבוהים מדי.

 

-דוד

פורסם
שלום לידידי בעל ה R6 המלוקק ביותר בסביבה.

חברי היקר (עם ה yzf600r האדום לבן) שם את עינו על ה R6 שלך במהלך הטיול לצפון וישמח לרוכשו , האם חש אנוכי בכוונות מכירה מצדך ? על מנת להתקדם .. לאיזה cbr600rr :wink:

3R יקר, הרבה זמן עבר מאז שיצא לנו לדבר ושמחתי לשמוע על צליחתך את כתם השמן שנקרא לו בדרכך.

לגבי ה-R6, אני לא מוכר או מתכוון למכור אותו בשנתיים הקרובות לפחות. ככל שהזמן עובר אני פשוט מתאהב בו יותר ויותר.

לאחרונה אפילו הזמנתי סט גלגלי שיניים של AFAM ושרשרת 520 של DID מארה"ב שצריכים להגיע מתישהו במהלך שבוע הבא. אלו, ביחד עם Harris Grip ו-Frame Sliders (לקח חשוב שלמדתי על ארנקי) יעניקו לו מראה רענן לקראת האביב הממשמש ובא...

Don't Imitate...Innovate!

Power is nothing without CONTROL!

פורסם
היה שירשור משעשע מאוד שהעו"ד של בייקס עלה לפורום של תפוז וניסה להסביר את השאלה שלי למה המחירון של האופנוע שלי עם הפרש של 3-4 אלפיות לעומת מוטו. ההסבר שלו היה משהו בסגנון "כי הZX שלך ידוע כאופנוע פחות ספורטיבי מבין המתחרות". להסביר לך, מדובר בZX6R 2004 שמתחרה יפה מאוד ב"קיצוניות" שלו לעומת שאר הסופר ספורט.. מבחינתי באותו הרגע חתמו בעיני את הערך של מחירון בייקס.. המחירון של מוטו הכי יציב והגיוני למרות שיש טענות שהם שומרים ערכים קצת גבוהים מדי.

 

-דוד

לא נראה לי שמישהו יכול להתחרות בניסיון של ג"בב (שועל קרבות ותיק ועורך מוטו והמחירון שלהם), במיוחד לא עמיר שבתאי (עורך בייקס)

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם
היה שירשור משעשע מאוד שהעו"ד של בייקס עלה לפורום של תפוז וניסה להסביר את השאלה שלי למה המחירון של האופנוע שלי עם הפרש של 3-4 אלפיות לעומת מוטו. ההסבר שלו היה משהו בסגנון "כי הZX שלך ידוע כאופנוע פחות ספורטיבי מבין המתחרות". להסביר לך, מדובר בZX6R 2004 שמתחרה יפה מאוד ב"קיצוניות" שלו לעומת שאר הסופר ספורט.. מבחינתי באותו הרגע חתמו בעיני את הערך של מחירון בייקס.. המחירון של מוטו הכי יציב והגיוני למרות שיש טענות שהם שומרים ערכים קצת גבוהים מדי.

 

-דוד

בדיוק בגלל השרשור הזה, איבדתי את האמון בממחירון בייקס - היו לו שם עוד "יציאות" מביכות שחלא יאות למי שאמור לשערך מחירי אופנועים - אבל חבל שאני לא מוצא עכשיו את השרשור הנ"ל...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

בהיכל הקודש ומקום ההתבודדות שלי . בייקס גורם לי לחייך כמו שמוטו מעולם לא הצליח ,

 

לבייקס יש ייחוד שלמוטו מעולם לא היה למרות שהיה מגזין האופנועים הישראלי היחיד בשוק תקופה ארוכה

 

בקלילות ,בהומור ובמקצועיות רכש מגזין בייקס מקום בליבי.

(לגבי המחירון -מנותק מהמציאות ,אבל המגזין כמגזין - numero uno)

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

איך אתה יכול להשוות בניהם? בייקס כל קצר שהוא לא מעביר אפילו ביקור אחד בשירותים!

בקשוי כתבה וחצי יש בעיתון, צלמים הרבה פחות טובים, רוכבים ברמה גבוהה אבל לא כתבי רכב מבריקים במיוחד (לך תשווה בין כפיר לוין לעומתם).

מוטו למרות שהיו בלעדיים בשוק תקופה מאוד ארוכה (בתקופה מאוד קשה לשוק הזה) הגיעו לרמה מאוד גבוהה שלא נופלת ממגזינים מובילים בחו"ל! כל הקרדיט מגיע לטל שביט!

"...for long you live and high you fly and smiles you'll give and tears you'll cry and all you touch and all you see is all your life will ever be"

פורסם

אני לא משווה.

לבייקס יש את זה ולמוטו אין.

למוטו יש 60?! דפים בגיליון ולבייקס 30 ,אז מה ??

איכות בעיני לא נמדדת בכמות.

עבורי - בייקס הרבה יותר מהנה .

אם נקיש לעולם המדיה , יש אנשים שאוהבים סרטי פעולה שנונים ויש כאלה שיעדיפו ללכת לדרמות.

ואני ? אני לא אוהב דרמות.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

×
×
  • תוכן חדש...