Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למייעצים,

 

מתלבט לגבי מיניוואן לצורכי עבודה, 6-7 מקומות בתקציב מוגבל יחסית של 60K.

הדרישות שלי מהרכב הנ"ל הינם בסיסיות -

אמינות, אמינות, אמינות - הרכב מיועד להסיע ארבעה-חמישה-שישה עובדים על בסיס יומי, כ-200 ק"מ ביום. כל יום שאצטרך לבזבז על הרכב מעבר לרכישה ותחזוקה שנתית יעלה לי לא מעט.

 

אופציות שראיתי בלוחות:

ג'מפי משנת 2011 - 1600 סמ"ק, בעלת שישה מקומות, גיר ידני.

I800 משנת 2009 - שמונה מקומות, גיר ידני.

NV200 - משנת 2014, שבעה מושבים, גיר ידני.

 

ההתלבטות היא כזאת - כל הרכבים + - זהים מבחינת מחיר.

לג'מפי פחות מושבים, ספרטנית ובסיסית אבל נפח העמסה גדול יחסית עקב חוסר בשורת מושבים שלישית.

הI800 הכי ישנה (כבר היום בת שמונה) בשנתון אבל הכי מאובזרת ובעלת מספר המושבים הגבוהה ביותר.

הNV הכי חדשה אבל גם הכי קטנה. בעלת שבעה מקומות וכמעט ללא אזור העמסה.

 

במה הייתם בוחרים? האם ישנו דגם שכדאי להתרחק ממנו?

 

אודה לעזרתכם,

אלי.

×
×
  • תוכן חדש...