Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

פיג'ו 407, 2000 סמ"ק, לפני שבוע האוטו החל לא לסחוב

בעת הדלקת המזגן, מקרטע ורועד. האוטו עבר טיפול כולל החלפת פלאגים.

 

מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

ללא מזגן הרכב מתנהג כרגיל? האם כאשר אתה מדליק מזגן, המחט של מד הטורים צונחת או הופכת ללא יציבה? האם זה התחיל לאחר החלפת הפלאגים?

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

ללא מזגן הכל מעולה, זה התחיל לפני שעשיתי טיפול

וחשבתי אולי החלפת פלאגים תפתור את הבעיה.

המוסך חיברו את האוטו למחשב ולא נרשמה שום

תקלה.

פורסם

יש לי בעיה דומה, יש לי וולוו C30 2.0

לפעמים מרגיש שהאוטו מתאמץ יותר מדי עם המזגן וצריכת דלק עלתה יחסית לשנה שעברה.

הייתי במוסך ונאמר לי שזה סעפת יניקה.

  • ספונסר פורום
פורסם

פותח השירשור, יתכן שרצועת התזמון קפצה שן או שתיים, יש להן נטיה כזו כשהן מתישנות במנועים האלו.

פורסם
ללא מזגן הכל מעולה, זה התחיל לפני שעשיתי טיפול

וחשבתי אולי החלפת פלאגים תפתור את הבעיה.

המוסך חיברו את האוטו למחשב ולא נרשמה שום

תקלה.

 

כך לא עושים אבחנה ופלאגים אין צורך להחליף-בכלל לא בכיוון

פורסם (נערך)
יש לי בעיה דומה, יש לי וולוו C30 2.0

לפעמים מרגיש שהאוטו מתאמץ יותר מדי עם המזגן וצריכת דלק עלתה יחסית לשנה שעברה.

הייתי במוסך ונאמר לי שזה סעפת יניקה.

 

אם סעפת יניקה קצרה/ארוכה+יש מצערות ביציאה שלה לראש מנוע-הם יכולים להיות צודקים

עריכה אחרונה על ידי gershon1
×
×
  • תוכן חדש...