Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאבי GMC SAFARI והוא היה בטיפול שלאחריו החלו רעשים מכיוון הגלגל האחורי במהירות מעל 40 קמש.

בנסיעה איתו הרעשים נשמעו כמו רוחות לא ברורות, מהצצה מתחת לרכב נראה שנפרץ מחזיר שמן של הדפרנצאל ומשם מגיע הרעש.

הוא חזר למוסך והם טענו לאיזשהו גלגל שיניים שעושה את הרעש ושהוא 'מחלה' בGMC.

עברו חודשיים בערך מהמקרה, והוא היה שבוע שעבר בטיפול נוסף, החלפת צלחות קדמיות, כבר בנסיעה חזרה הביתה הוא הרגיש רעידות וחזר אליהם, מסתבר שהסגירה של הגלגלים האחוריים הייתה רופפת, והצלחות הקדמיות

כלל לא מתאימות לרכב

 

 

עד כה בוזבזו 3 ימי עבודה, הלך למוסך נוסף לקבלת חוות דעת, וכמובן שהוא אמר לו שאכן המחזיר שמן של הדפרנצאל עושה את הרעש, וכאמור המוסך מתנער מאחריות.

המוסך הזה מוסך בעל שם ומוכר מאוד ברעננה, אבל אמנע מלציין את שמו בשלב הזה.

 

מה הפרוצדורה שעלינו לעבור כרגע על מנת להשיג תיקון של הנזק והחזר ימי עבודה?

ראוי לציין עוד 'טריק' של המוסך, העובד רשם 'חריטת צלחות קדמיות' וגם 'החלפת צלחות קדמיות' בדף הידני שהוא הגיש לפקיד בקבלה, כמובן שניסו להשחיל את 2 העבודות הללו ביחד, בלי לחשוב שאולי קודם שלחו לחריטה, ורק לאחר מכן הבינו שעדיף להחליף את הצלחות, ולכן יש לחייב רק על החלפה. למזלו של אבא הוא שם לב לבעיה ותיקן את האדם מיד.

ישנם מסמכים: קבלות, שעת עבודה ושעת עזיבה ודברים שהוחלפו.

פורסם

להגיע למוסך ולהפוך את הדלפק, אחרי שדיברת יפה והצגת את ההוכחות בשקט ובלי רעש ליד הלקוחות...

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

אם הבנתי נכון שטענה שלך היא בעצם שנגרם נזק למחזיר שמן מהטיפול שנעשה לרכב?

כאשר הדיפרנציאל לא היה חלק מהטיפול.

 

אם כן, לדעתי זה מאוד נסיבתי ועבר לא מעט זמן ואין לך כל כך מה לעשות עם זה.

פורסם

זה קרה מיד בתום הטיפול בערך שבוע אחר כך.

הדיפרנציאל היה חלק מהטיפול לצורך הפירוק והטיפול ולא טופל באופן נקודתי

  • ספונסר פורום
פורסם

מחזיר שמן נוזל בדרך כלל כתוצאה מבלאי .

אים בוצעה עבודה מסוימת המצריכה פרוק מחזיר השמן ,יש להחליפו .

לעינין הרעשים מאות תלוי איזה ומאיפו .

אני מכין המון חוות דעת על רשלנות מקצועית , יש לציין שלא תמיד יש קשר בין הנזק לעבודת המוסך.

 

אם אכן יש ונגרם נזק מטיפול כזה או אחר ,יש לדרוש פיצוי .

אם לא הולך רק אז תביעה .

צור איתי קשר טלפוני אם לא הבנתי נכון את המקרה , אולי אוכל לעזור לך יותר 0546999223

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
מחזיר שמן נוזל בדרך כלל כתוצאה מבלאי .

אים בוצעה עבודה מסוימת המצריכה פרוק מחזיר השמן ,יש להחליפו .

לעינין הרעשים מאות תלוי איזה ומאיפו .

אני מכין המון חוות דעת על רשלנות מקצועית , יש לציין שלא תמיד יש קשר בין הנזק לעבודת המוסך.

 

אם אכן יש ונגרם נזק מטיפול כזה או אחר ,יש לדרוש פיצוי .

אם לא הולך רק אז תביעה .

צור איתי קשר טלפוני אם לא הבנתי נכון את המקרה , אולי אוכל לעזור לך יותר 0546999223

שלום אלי

מדובר בהחלפת מחזיר שמן שבוצעה וכפי שהבנתי מהמוסכניק הנוסף, סגרו את העסק חזק מדי מה שגרם לנזילה ומעבר שמן במיסב ומשם הרעש

×
×
  • תוכן חדש...