Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשה סיבוב בין החברות.

המחירים המפורסמים באינטרנט הם רק חזית החברה. מאחוריהם עומדים הרבה מבצעים שאינם מפורסמים ברשת.

מקום עבודה\ארגון עובדים\מועדון צרכנות נכונים יכולים לסייע מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נדמה לי שאצל רמי לוי (תשתית פלאפון) תמצא את הדיל הכי טוב (8GB ב 29.90 ש"ח).

 

אני מאוד מרוצה מהתשתית והגלישה ברמי לוי (פריסה מצויינת של 4G).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ל-012 חבילה דומה אולם עם 6 ג"ב "בלבד".

לפלאפון חבילה של 8 ג"ב לשנה (אח"כ יורד ל-6) גם ב-29.9 ש"ח לחודש.

כיון שמדובר בחבילות דומות השיקול המרכזי צריך להיות לאיזה רשת הפריסה הטובה ביותר באזורים בהם אתה נוסע.

אישית אני משתמש ברשת של פרטנר ומרוצה ממנה מאד, וזה כולל את האינטרנט הביתי שמבוסס על מודם סלולרי 4G.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב אז בינתיים ממה שראיתי, הכי משתלם עד כה זה בגולן. יש אופציה ל-6 גיגה ב-29 ש"ח, ויותר מעניין אופציה ל-15 גיגה ב-39 ש"ח. בניגוד לחברות האחרות, המחיר הוא לשנתיים ולא לשנה.

פורסם

מה הצרכים שלך. וייז לא מצריך יותר מ-1-2 ג"ב לחודש, גם בשימוש אינטנסיבי.

החסרון הגדול של גולן הוא עלות גבוהה מאד של שינוי תוכנית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בגולן מקבלים סים כפול תמורת 50 שקלים חד פעמיים.

אני כמעט בטוח שניתן לגלוש באמצעותו.

לי יש מהעבודה סים כפול של אורנג' ללא תשלום ואני גולש איתו ללא בעיה.

פורסם

בדיוק היום הגדרתי באמצעות macrodroid שכאשר הטלפון של מתחבר לבלוטות ברכב הוא פותח גם נקודת גישה. כשהבלוטות מתנתק בסיום הנסיעה הוא סוגר את נקודת הגישה ופותח וויפי

פורסם

מבחינת מהירות גלישה אני הייתי מאוד מרוצה מגולן. האינטרנט זרם לי טוב ואחיד בכל הארץ. כעת עם 012 הוא גם טוב, אך מעט פחות טוב משל גולן. כמו כן, החבילה של 012 קטנה יותר [6 לעומת 15 שהיה לי בגולן]. ה-6 לא מספיק לי בנייד, אך ברכב זה תלוי שימוש, נראה לי אמור להספיק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם הסים ברכב ישמש גם לצפיה בסרטונים, 6 ג'יגה לא יספיקו, הייתי לוקח חבילה ללא הגבלה של הוט מובייל ב 49 ש"ח.

פורסם

היתה ידיעה על הפסקת שיווק החבילה. יתכן שעדיין יש שיווק פעיל, אז למהר לרכוש.

מבחינת תחנות הבסיס הן משותפות עם פרטנר, איני יודע כמה ליבות הרשת הנפרדות משפיעות על טיב הכיסוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
היתה ידיעה על הפסקת שיווק החבילה. יתכן שעדיין יש שיווק פעיל, אז למהר לרכוש.

מבחינת תחנות הבסיס הן משותפות עם פרטנר, איני יודע כמה ליבות הרשת הנפרדות משפיעות על טיב הכיסוי.

מצטרף לשאלה, צריך רק גלישה האם החבילה של "ללא הגבלה" בהוט מובייל טובה עבורי? איך איכות הגלישה של הוט מובייל?

מתעד לשים את הסים בתוך מודם סלולרי 4g .

מה ההבדל בין data only לחבילת ללא הגבלה? האם יש הבדל במהירות הגלישה? יוצא יותר משתלם הללא הגבלה.

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם

אני בחבילה המדוברת בהוט מובייל. מתאריך 01/01 לתאריך 08/01 גלשתי 18 גיגה (דירה חדשה בלי תשתית אינטרנט, הרבה HotSpot למחשב) בלי שום בעיה או האטה. 4G כמעט בכל מקום במרכז הארץ.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לי ברכב מודם סלולרי עם 15GB גלישה של גולן טלקום ב- 39 ש"ח. עובד בסדר גמור, קרה שאיבד קליטה אבל לרוב עובד טוב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אני בחבילה המדוברת בהוט מובייל. מתאריך 01/01 לתאריך 08/01 גלשתי 18 גיגה (דירה חדשה בלי תשתית אינטרנט, הרבה HotSpot למחשב) בלי שום בעיה או האטה. 4G כמעט בכל מקום במרכז הארץ.

 

Sent from my MI MAX using Tapatalk

אז אתה ממליץ על החבילה של ללא הגבלה ב50 ש"ח?לראות סרטים ביוטיוב וכ׳ד זה מתאים?

×
×
  • תוכן חדש...