Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן סטיישן דיזל 2013, תקלת גיר.


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון קטן ומקווה שאחרון בנושא.

תכננתי מזמן להחליף שמן גיר ודחיתי לטיפול הבא עד שהתקלה הופיע. ברכבי הוא הוחלף פעם אחת על פי ההיסטוריה לפני כ 50-60 אלף ק"מ.

 

הגעתי לאחים חדד חלפים, בדקו על פי מס' שילדה איזה שמן מתאים, נרכש שמן של קסטרול 100 ש"ח לליטר (2 ליטר) והוחלף, אני חייב לציין שהגיר עולם אחר, ההעברה מראשון לשני תענוג והכל כמו חמאה, זה נעשה ביום חמישי ומאז נסעתי כ 300 ק"מ +.אגב התקלה עד היום לא חזרה ונקווה שככה זה ישאר.

 

כנראה אחליף שמן גיר כל 20-30 אלף ק"מ.

 

מומלץ בחום (גם בדקתי אם יש פילטר שמן גיר אך נמסר לי שאין).

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה על העדכון. יש משהו ספציפי שהוביל אותך להחלפת שמן גיר? (למיטב ידיעתי אין הנחיה להחלפה יזומה של שמן גיר).

 

תוכל לתת פרטים של השמן המדובר?

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהוביל להחלפת שמן גיר הרעיון שרכב לא יכול לנסוע על אותו שמן 110 אלף ק"מ, בכל מקרה זה עלה לטובת שימור הגיר.

 

עד הרכב הזה היו ברשותי רכבים ידניים בלבד, לא זכור לי רכב כלשהו שהחלפתי בו שמן גיר ולא הורגש שיפור.

 

אכן אין המלצה ובמורשה ככל הנראה יגידו שהם לא עושים זאת.

 

שמן הגיר שנרכש הוא castrol syntrans fe 75w.

 

כמה זה מועיל לטווח ארוך רק ימים יגידו.

 

 

 

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מהימים האחרונים, מהפעם האחרונה שעדכנתי יום או יומיים לא הופיעה תקלה ואז הכל חזר.

באחד הימים בבוקר קירבתי את הרכב לבית מחניה לחניה מרחק של כ 100 מטר והופיע לי משהו חד auto gearbox overheating, כמו שהופיע ככה נעלם גם כאילו כלום לא קרה, משם כמעט כל הנעה נרשם לי check auto gearbox וכו'

 

דיברתי עם הנציג שירן ממנור שאמר שכנראה מחשב גיר הלך. היום נסעתי למוסך מנור, כשהגעתי לשם כבר הרוורס לא השתלב טוב, נערכו בדיקות עם מחשב וכו' ולבסוף הוחלף מחשב גיר.

 

נסיעה הביתה של כ 30 ק"מ הכל עבר חלק, אני כמובן אעקוב אחרי זה וצופה להמשך הסרט.

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים 0, נשלחה בקשה על ידי נציג שירות שירן ממוסך מנור שהיבואן ישתתף ב 50 אחוז מעלות המחשב וממתינים לתשובה.

 

במידה ולא יהיה השתתפות יעלה כ 3200 אחרי מע"מ.

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם עלה לך 1600 בינתיים, ואולי זה יקפוץ ל3200.

 

בתור אחד שפזל קשות לכוון הרכב הזה, ועקב אחרי עלילות הרכישב שלך, אני מתבעס מאוד בשבילך.

 

מקווה שייגמר רק בזה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה לרכוש את הרכב רק תראה שאתה רוכש ממקום עם אחריות מלאה כגון קרסו טרייד אין ואז לא משנה לך.

הרכב מעבר לזה מעולה.

ההשתתפות אגב אם תהיה היא לחלק בלבד ולא לעבודה לכן הסכום יהיה סביב ה 2000 +

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה תעזור אחריות?

 

אני מחזיק רכבים 4 - 6 שנים.

 

כמה זמן אתה חושב להחזיק בו, ולכמה זמן האחריות?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע ההזוי שזה בדיוק כמו סגאת ה dsg שזה בעצם אותו הגיר אך פה יש פחות רעש, אולי אם היה סביב זה יותר רעש היו מאריכים אחריות לגיר.

 

הגיר במגאן זהה לגיר של הפוקוס דווקא, רק שבמגאן התקלות מגיעות בשלב מתקדם יותר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הבעיות שונות מהפוקוס, ההעברות דיי חלקות, אין רעידות וכו' כמו שיש בפוקוס, גם הקלאצ'ים לא הולכים כמו בפוקוס, אבל כשזה מגיע זה מגיע.

 

אצלי החל ב 115 אלף ק"מ

אצל חבר בפלואנס רק ב 167 אלף ק"מ

אצל רון מהפורום קרה נדמה לי סביב ה 130 אלף ק"מ

כאשר שלושת הרכבים יוצאי ליסינג ולך תדע מה עברו...

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעצם הגיר והשימוש בו:

 

Getrag 6DCT250 — 6-speed dual dry clutch: Ford Fiesta, Ford Focus, Renault Megane, Renault Scenic, 2015- Smart Fortwo, 2015- Smart Forfour, 2015- Renault Twingo

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך יכול להיות שאותו גיר מתנהג שונה לגמרי במכוניות שונות?

 

אם יקחו פוקוס בעייתית ויעדכנו לה תוכנה במוסך רנו - הכל יסתדר?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יקחו פוקוס בעייתית ויעדכנו לה תוכנה במוסך רנו - הכל יסתדר?

 

ממש לא - לכל יצרן/דגם כיול ותוכנה שונים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...