Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליקטתי להנאתכם כמה סרטונים מהיוטיוב ששופכים קצת יותר אור על התיבה, ובמיוחד על מה שמכונה "מחשב גיר" ולמעשה זוהי יחידת בקרת הגיר - הכוללת לא רק מחשב. מכונה מורכבת למדי.

 

1. סרטון חביב, פרסומי אמנם, של רנו, הממחיש את אופן פעולת הגיר:

 

 

2. הסבר יסודי עד מייגע על החלקים הפנימיים של הגיר. לדברי הדובר בסרטון, נדרשות לא פחות מארבע ערכות כלים שונות כדי לפרק את הגיר לחלקיו.

 

 

3. קצת על יחידת הבקרה - TCM

 

 

צפיה מהנה!

חזיר דיזל

  • שנתיים מאוחר יותר...
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם נתקלתם בתקלה שידית הילוים לא זזה ןמופיע הודעה chec esc

או במהלך הנסיעה הגיר ניכנס ל N מצב ניוטרל ואז יכול להמשיך רק עם הידניץ

האם יצא למשהו שנחתל בתקלות גיר לתקן ?

מקווה לתשובה בהקדם .אני פשוט משותק ללא רכב

בברכה

פורסם
לפני 59 דקות, iras כתב:

האם נתקלתם בתקלה שידית הילוים לא זזה ןמופיע הודעה chec esc

או במהלך הנסיעה הגיר ניכנס ל N מצב ניוטרל ואז יכול להמשיך רק עם הידניץ

האם יצא למשהו שנחתל בתקלות גיר לתקן ?

מקווה לתשובה בהקדם .אני פשוט משותק ללא רכב

בברכה

תתחיל בכתיבת דגם מכוניתך, שנת ייצור ואיזה מנוע וכך אולי יהיו תשובות ממוקדות והולמות.

בברכה  -  רפי לין

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 13.7.2020 בשעה 16:38, iras כתב:

האם נתקלתם בתקלה שידית הילוים לא זזה ןמופיע הודעה chec esc

או במהלך הנסיעה הגיר ניכנס ל N מצב ניוטרל ואז יכול להמשיך רק עם הידניץ

האם יצא למשהו שנחתל בתקלות גיר לתקן ?

מקווה לתשובה בהקדם .אני פשוט משותק ללא רכב

בברכה

היי, התקלה שאתה מתאר קרתה לי היום אחד לאחד! והייתי צריך לנסוע על הדרך מחיפה למרכז על ידני...

אני נוהג ברנו פלואנס טורבו דיזל 1.5dci

אם למישהו יש מידע ממה נובעת התקלה ואיך מטפלים בזה, אני אודה לו מאוד אם יוכל לשתף! 

Iras, מה אתה עשית עם זה?

 

אשמח לעזרה דחופה, לא יודע מה לעשות... 😞

עריכה אחרונה על ידי ‫תום לב‬‎
שכחתי לציין את סוג הרכב

×
×
  • תוכן חדש...