Jump to content

iras

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי iras

  1. האם נתקלתם בתקלה שידית הילוים לא זזה ןמופיע הודעה chec esc או במהלך הנסיעה הגיר ניכנס ל N מצב ניוטרל ואז יכול להמשיך רק עם הידניץ האם יצא למשהו שנחתל בתקלות גיר לתקן ? מקווה לתשובה בהקדם .אני פשוט משותק ללא רכב בברכה
×
×
  • תוכן חדש...