Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן סטיישן דיזל 2013, תקלת גיר.


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברכב צרפתי כמו ברכב צרפתי, כשזה מתחיל זה לא נגמר, אז אחרי צינור טורבו שהלך היום אשתי נסה לשים את הילדה בגן, הרכב הניע רגיל ולאחר 5 דק' נסיעה אשתי כיבתה אותו, לאחר ששמה את הילדה בגן ניסתה להניע את הרכב אך במקום הודעת OK הופיע CHECK AUTO GEARBOX והרכב לא הניע, היא עזבה את הרכב והלכה ברגל לעבודה כמה דק' משם. הגעתי אני לרכב ובנסיון להניע אותהב ההודעה צצה, ניסיתי שוב אך לא חיכיתי לסיום הבדיקה ולחצתי על ההנעה, הרכב הניע ונסע רגיל, כל ההתראות נעלמו כאילו לא היו, שוב נעצרתי ובנסיון להניע שוב אותו סיפור רק כעת גם הופיעו הודעות CHECK HILL START ASSIST + הנורה של בקרת אחיזה. שוב הנעתע כמו מקודם וכאילו כלום לא קרה.

 

הוחלף המצבר המקורי של הרכב, הרכב הניע לאחר מכן רגיל ללא שום התרעות ואז שוב אשתי לקחה את הרכב והוא לא הניע עם אותה ההודעה הראשונה CHECK AUTO GEARBOX.

 

בשיחה עם מוסך מורשה החשד הוא מחשב גיר :(

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אחרי מופע ה- check gearbox הקודם החלפתי מצבר, מאז נסעתי כמה אלפי קילומטרים ללא רבב. אתמול קראתי את ההודעה שלך בנושא וכנראה קיבלתי עין הרע :) במהלך נסיעה הביתה, פתאום אין הילוכים זוגיים ורוורס - נאלצתי לדחוף את הרכב אחורה לחניה.

 

בקיצור גם אני מכין את הארנק.

 

אני תוהה עד כמה למוסכים יש יכולת דיאגנוסטיקה אמיתית למחשב גיר. ברמת חיבור צב"ד למחשב גיר עצמו והרצת בדיקות ישירות עליו. מקווה שהאצבע שלהם לא קלה מדי על ההדק בקובעם שמחשב גיר מת.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האצבע דיי קלה על ההדק וכנראה יותר קל להחליף מחשב וגיר מאשר להתחיל לפרק ולנסות להבין מה השתבש.

 

הקטע ההזוי שזה בדיוק כמו סגאת ה dsg שזה בעצם אותו הגיר אך פה יש פחות רעש, אולי אם היה סביב זה יותר רעש היו מאריכים אחריות לגיר.

 

אגב אצלי בנתיים הרכב נוסע כרגיל אבל זה בנתיים, מה שאתה מתאר בדיוק קרה בפלואנס של חבר אחד לאחד.

 

מצידי להקים קבוצה בפייסבוק ולהעלות את הבעיות לשם.

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היות שההשכלה שלי בנושא היא מד"ר גוגל בלבד, אני נזהר מאוד בכבודם של המוסכים, בכל זאת יש לי תחושה לא מבוססת שמזדרזים יותר מדי להכריז שהלך מחשב גיר או הלכו קלאצ'ים וכו'. אבל זו תופעה רוחבית בעולם היום: לא מתקנים שום דבר, זורקים לפח ושמים חדש.

 

ד"א לגבי מה שכתבת בשרשור השני בעניין החבר שלך, 5500 ש"ח למחשב + קלאצ'ים זה ממש לא הרבה. גם גירים פלנטריים יפניים מתפגרים לעתים בקילומטרז' דומה והשיפוץ עולה אף הוא סכום שלא רחוק מכך.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב הוחלף שמן גיר, חיברנו את הרכב לסורק תקלות ואין שום תקךה בגיר!

ההתרעה פעם צצה ופעם לא, כאשר היא צצה יש רעשים מכיוון הצנוע כאילו משהו מכאני מנסה להתחבר למשהו מכאני...

 

אני בעד להתארגן קבוצה לתביעה יצוגית.

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי פלואנס מהעבודה, ושם היו לי כמה ימים עם התקלה של הגיר. זוועת עולם התקלה הזו. כל פעם הרכב מדומם ונתקע. הכי הרבה שנתקעתי היה שעה.

 

נכנסתי למורשה של רנו אמרו להחליף מחשב. הבוס לא רצה. נכנסתי למוסך אחר (כללי) ניקו שם כמה חיישנים והכל הסתדר.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי את השרשור הזה שעל פיו זאת לא בעיה בגיר וזה זהה לתקלה שיש לי.

https://speakev.com/index.php?threads/17501/

גם כאן טותה תקלה לדוברי רוסית

 

http://www.club-renault.ru/forum/topic/48871-sistema-esp/

Sent from my C6603 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופי האקראי של התקלה מרמז שכנראה מדובר במשהו חשמלי. מצאתי מעט מאוד חומר רלוונטי באנגלית ברשת, גם מה שאני מצאתי רומז לכיוון של בעיות מגעים בצמה החשמלית, בעיות טעינה וכו'. זו הסיבה שאני קצת סקפטי לגבי האשמת מחשב הגיר כחשוד המיידי בכל המקרים האלה.

 

בכל אופן, חזרתי לפני שעה מהמוסך, כצעד ראשון הוצלבו מנועי ההפרדה של המצמדים. נאמר לי שבמידה והתקלה תחזור, ע"פ אופי התקלה החוזרת ניתן יהיה לקבוע מה צריך לעשות. אם הבעיה תעבור להילוכים האי-זוגיים יהיה צורך להחליף מנוע הפרדה של המצמד, במידה והתקלה חוזרת באותו סט הילוכים, משמעות הדבר החלפת מחשב גיר. אגב, נאמר לי שמחשב גיר חדש = 2600 ש"ח ללא מע"מ - הוזל בחצי לפני מספר שבועות.

 

מאחר וכל ההתעסקות הייתה מלווה בניתוק הצמה החשמלית וניקיון המגעים, אני מקווה שהתקלה בכלל תיעלם מאליה ולא תחזור.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב במוסך מנור נמסר לי שמחשב גיר עולה סביב 2200.

 

אצלי בנתיים ההתרעה פעם מופיעה פעם לא... נראה מה יהיה בהמשך.

 

 

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עד כה התקלה נעלמה כמו בשרשורים מחו"ל שפרסמתי.

במידה ומשהו ישתנה אעדכן.

 

אני מקווה שעדיין לא הגעתי לתקלה בגיר אך ברור לי שמתישהו זה יגיע...

 

Sent from my C6603 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1093 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...