Jump to content

‫תום לב‬‎

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ‫תום לב‬‎

  1. היי, התקלה שאתה מתאר קרתה לי היום אחד לאחד! והייתי צריך לנסוע על הדרך מחיפה למרכז על ידני... אני נוהג ברנו פלואנס טורבו דיזל 1.5dci אם למישהו יש מידע ממה נובעת התקלה ואיך מטפלים בזה, אני אודה לו מאוד אם יוכל לשתף! Iras, מה אתה עשית עם זה? אשמח לעזרה דחופה, לא יודע מה לעשות... 😞
×
×
  • תוכן חדש...