היי, התקלה שאתה מתאר קרתה לי היום אחד לאחד! והייתי צריך לנסוע על הדרך מחיפה למרכז על ידני...
אני נוהג ברנו פלואנס טורבו דיזל 1.5dci
אם למישהו יש מידע ממה נובעת התקלה ואיך מטפלים בזה, אני אודה לו מאוד אם יוכל לשתף!
Iras, מה אתה עשית עם זה?
אשמח לעזרה דחופה, לא יודע מה לעשות... 😞