Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי מאזדה 626 שנת 00, הרכב תקין לחלוטין ואני מאוד אוהב אותו אך החלטתי להתקדם.

 

הרכב אותו אני רוצה לרכוש הוא מאזדה 6, שנת 04, מסוכנות רכב בירושלים (לא סוחר מנתניה, מקום קצת יותר מכובד אבל עדיין, סוחר בשורה התחתונה).

 

העניין הוא כזה - אין לי עצבים להתעסק עם מכירת הרכב, אין לי כח לטלפונים ולחכמולוגים, מיציתי את זה.

 

מצאתי כאמור מאזדה 6 נחמדה, המחיר טוב, הסוחר מזכה אותי על ה 626 בסכום של בערך שליש ממחיר המחירון או אפשר לומר חצי ממחיר מכירה ריאלי.

 

אין לי בעיה מבחינת כדאיות כספית, בסופו של דבר אני מתחדש ברכב ביממה, בלי להתעסק עם המכירה, הולך, מוסר את הרכב ויוצא עם חדש, תיק תאק.

 

העניין הוא כזה - האם באמת לחשוש מקניית רכב מסוחר? הרכב בתמונות נראה כביום הוולדו, מאמין שעבר צבע, שטיפת מנוע ועוד כמה טריקים של סוחרים.

 

כשקניתי את המאזדה הנוכחית שלי השקעתי עליה רבות (לאו דווקא כספית, בעיקר בטלתי קומבינות שעשו כדי לחסוך), והמחשבה שלי היא שבאם ארכוש רכב מסוחר, הרי הוא (הסוחר) בוודאי כבר תיקן את הרכב (כי בשבילו זה גרושים) ולי זה מתאים.

 

מה גם שאני מחשבה שאני רוכש מאזדה 6 ולא איזה רכב בעייתי, כך שבמקרה הרע - חלק פה וחלק שם - שטויות, הולכים לפירוקיה ומשלימים.

 

 

אשמח לטיפים מכם.

פורסם

אין שום סיבה לחשוב שהסוחר תיקן את הרכב. קח אותו לבדיקה במוסך בכל מקרה, גם אם תקנה - תדע מה צריך לתקן.

אתה מחליף משומש במשומש אחר...פקח עיניים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם

אפרופו מאזדה 6 דור ראשון זכורה לי שבהתחלה היא באה עם תיבה פלנטרית ואחר כך הגיעה גיר טיפטרוניק השאלה באיזו שנה חל השינוי?

 

דבר שני מתי הגיעה ארצה המאזדה 6 האם בשנת 2002?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

לא בהכרח רכב מפרטי יהיה שמור ומלוקק, ורכב מסוחר לא בטוח שיהיה מרותך מכמה מכוניות מדגמים ויצרנים שונים.

 

אם הרכב נראה לך, קח לבדיקה במכון/מוסך (עדיף שניהם, לבוחנים במכון לא יהיה ידע מעמיק בדגם הזה, ולמוסך לא יהיה סטנד בדיקת בלמים, בולמים וכיוון פרונט).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ראשית תודה על התשובות המהירות.

 

הסוחר הציע לי דבר כזה (בגלל שהרכב לא שווה הרבה, עדיין שנת 04) - במידה ואני לוקח לבדיקה - התקלות יקוזזו אך לא תהיה אחריות כלל לאחר הרכישה.

 

במידה ואני לא מבצע בדיקה - כל תקלה שתתרחש אחרי הקניה תהיה על חשבון הסוחר.

 

 

דעתם.

פורסם

עד ההודעה האחרונה שלך הייתי בגישה של "לך על זה". אחרי ההודעה האחרונה והמדיניות של הסוחר שכל-כולה למנוע ממך לבדוק את הרכב, איך לומר, סוחר לעולם יהיה...סוחר.

לא עושה עם סוחר נבלה שכזה שום עסק.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

1. מצטרף לדעה כי רכב מסוחר - לא בהכרח דבר שלילי.

2. עדיף לבדוק את הרכב ולקזז תקלות (או אולי לוותר על הרכב). אם תבחר באופציה השניה (תיקון תקלות) - אני חושש שבמקרה של תקלה, הוא יתחמק ממך.

פורסם

אם מראש היה נתון שסוחרים הם אנשים ישרים, מנית בדיוק את הסיבות ללכת לסוחר. לחסוך זמן וכאב ראש במכירת הרכב שלך ולצאת באותו היום עם הרכב שרצית ממגרשו של הסוחר.

 

אממה... מנסיון רב שנים ורב עסקאות, ועם חיפוש בפורום פה, תראה שלא מעט אנשים נפגען מסוחרים. ויש כמובן גם הרבה שנפגעו ולא רצו לספר לחברה איך דפקו אותם.

 

ההצעה של הסוחר היא בדיוק מה שאסור לך לעשות. הסוחר עומד בתנאים הראשוניים - כלומר ההפחתה על הרכב שאתה משאיר לו והמחיר של הרכב שאתה לוקח מתאימים לך? שווה לך לשלם כדי לא להתעסק עם קונים לרכב שלך, מצויין !!

 

אבל.. אל תסמוך על זה שהסוחר ישר או שהוא יעמוד במילתו בעתיד. קח את הרכב לבדיקה מקיפה במכון שאתה בוחר ומרוחק מהמגרש שלו. תתמקח על כל דבר ותוריש במחיר כמה שאתה יכול. אם אתה לא פוסל את הרכב אחרי הבדיקה, תתמקח ואז תחליט אם אתה לוקח

פורסם

מה שבעצם כולם מנסים להגיד לך, זה שאחרי שקנית את הרכב אתה יכול לשכוח מהסוחר.

אז תסגור את כל הקצוות.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם (נערך)

למקרה שהעסקה תצא לפועל : מה שבטוח - לא כדאי לתקן ליקויים באחריות אצל הסוחר לאחר הרכישה, וגם לפני הרכישה ( מה שיתגלה בבדיקה ). תוריד מהמחיר ותוותר על האחריות שלו.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בניגוד לדעתם של חלק מהמגיבים שמעליי, אני דווקא רואה סוג של היגיון בהצעתו של הסוחר.

אני אגיד אפילו יותר מזה- סוג של כנות. מצד שני, אולי נאיביות פסיכית שלי :roflmao:

 

אסביר.

הסוחר בעצם נותן לך שתי אופציות די הוגנות בסה"כ, שמגנות עליך וגם עליו.

 

מצד אחד, יאללה, קח לבדיקה ואני אתקן לך את מה שיתגלה כמצריך תיקון.

הרציונל- אני תיקנתי לך? אז גם אתן לך אחריות על הרכב ועל התיקונים. עד כאן הגיוני.

 

מהצד האחר, חבר יקר, התגלו תקלות? לא רצית שאני אדאג לטפל בהן? העדפת לתקן בעצמך ולקזז אותן מסכום הרכישה?

על הכיפאק! אבל אל תצפה שאני גם אקח אחריות על הרכב כאשר לא אני דאגתי לתקן אותו...

 

אז כל זה מתיישר בהחלט עם השכל, אבל כל עוד זה אכן יקרה בצורה הזאת.

בקיצור, אני דווקא ממש לא רואה כאן ניסיון עלוב למנוע ממך לקחת את הרכב לבדיקה.

 

בכל מקרה, בלי קשר לכלום, כמובן שכדאי לקחת את הרכב לבדיקה ולאחריה להחליט מה עושים.

אל תסתמך על העובדה שאמרת שמדובר בסה"כ במאזדה 6. עם כל רכב מתיישן יכולות לצוץ תקלות. במיוחד אם הוא לא טופל ונשמר טוב.

נכון שזה אולי פחות מרתיע מלרכוש רכב "מורכב" יותר, אבל אל תבנה על זה.

 

בהצלחה.

פורסם
ראשית תודה על התשובות המהירות.

 

הסוחר הציע לי דבר כזה (בגלל שהרכב לא שווה הרבה, עדיין שנת 04) - במידה ואני לוקח לבדיקה - התקלות יקוזזו אך לא תהיה אחריות כלל לאחר הרכישה.

 

במידה ואני לא מבצע בדיקה - כל תקלה שתתרחש אחרי הקניה תהיה על חשבון הסוחר.

 

 

דעתם.

 

בניגוד לדעתם של חלק מהמגיבים שמעליי, אני דווקא רואה סוג של היגיון בהצעתו של הסוחר.

אני אגיד אפילו יותר מזה- סוג של כנות. מצד שני, אולי נאיביות פסיכית שלי :roflmao:

 

אסביר.

הסוחר בעצם נותן לך שתי אופציות די הוגנות בסה"כ, שמגנות עליך וגם עליו.

 

מצד אחד, יאללה, קח לבדיקה ואני אתקן לך את מה שיתגלה כמצריך תיקון.

הרציונל- אני תיקנתי לך? אז גם אתן לך אחריות על הרכב ועל התיקונים. עד כאן הגיוני.

 

מהצד האחר, חבר יקר, התגלו תקלות? לא רצית שאני אדאג לטפל בהן? העדפת לתקן בעצמך ולקזז אותן מסכום הרכישה?

על הכיפאק! אבל אל תצפה שאני גם אקח אחריות על הרכב כאשר לא אני דאגתי לתקן אותו...

 

אז כל זה מתיישר בהחלט עם השכל, אבל כל עוד זה אכן יקרה בצורה הזאת.

בקיצור, אני דווקא ממש לא רואה כאן ניסיון עלוב למנוע ממך לקחת את הרכב לבדיקה.

 

בכל מקרה, בלי קשר לכלום, כמובן שכדאי לקחת את הרכב לבדיקה ולאחריה להחליט מה עושים.

אל תסתמך על העובדה שאמרת שמדובר בסה"כ במאזדה 6. עם כל רכב מתיישן יכולות לצוץ תקלות. במיוחד אם הוא לא טופל ונשמר טוב.

נכון שזה אולי פחות מרתיע מלרכוש רכב "מורכב" יותר, אבל אל תבנה על זה.

תקרא שוב את המואדם.

 

בהצלחה.

 

הסוחר אומר שאם הוא לוקח את הרכב לבדיקה אז לא תהיה אחריות (בין השורות מנסה להפחיד את הקונה שאם הוא בודק את הרכב אז הוא מבטל לו את האחריות ובכך למנוע ממנו לבדוק את הרכב) אבל אם לא יבדוק כל תקלה שתהיה הוא יטפל (ממש, שיהיה לו בהצלחה להוציא ממנו משהו)

 

פות"ש לדעתי תמשיך הלאה, לא הייתי מתקרב לסוחר כזה.

פורסם

היות ויש הרבה רכבים כאלה בפרטי הייתי ממליץ לחפש בפרטי אפילו שיש יותר כאב ראש במכירה של הרכב הקיים.

הכאב ראש הזה הוא במקום הכאב ראש לתבוע את הסוחר ולתקן ליקויים.

×
×
  • תוכן חדש...