Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי ,

אני עומד לפני רכישת שעון חום מנוע[פשוט שבחבורה] ל205 שלי בכל אופן בעיר שלי[חדרה] מבקשים עבור שעון גדול יחסית 4 אניץ בעל עומק של כמעט של6 cm [שזה עמוק ..] דורשים עבורו 85 שח.

בכל מקרה הייתי רוצה ממכם ייעוץ והכוונה מהיכן ניתן לרכוש שעון באותו הסכום בכלליות [פשוטים ] אך שקוטרו יהיה פחות מ4 אינץ והכי חשוב שהעומק שלו יהיה הגיוני ונורמאלי [הכוונה פחות מ6cm , אם קיים אחד בעומק של כ3cm -זה יהיה מעולה]

ובכללי מחברים את השעון הזה לטרמוסטט?

תודה מראש,

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

27 איש קראו את התרד הזה ולאף אחד אין היצע בישבילי?..חברה בבקשה ממכם, אם אתם יודעים משהו בנושא ויכולים לייעץ לי -אשמח אם תשתפו אותי במידע.[רז, שמר ,איציק איפה אתם נעלמתם לי ? :roll: ]

שוב תודה מראש.

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שעון חום מנוע חשמלי מחייב גם התקנת יוניט חשמלי במנוע כדי שיפעיל השעון וזאת בנוסף ליוניט הקיים שמדליק נורה בזמן רתיחת מנוע. 85 ש"ח זה מחיר זול. לגבי מציאת שעון אחר ו/או התקנה רצוי לפנות למכוני ספידומטרים המתמחים בכך.

יש גם שעוני חום מכניים עם צנורית מתכת גמישה שבקצה שלה יש רגש חום שאותו יש להתקין ברדיאטור או בבית הטרמוסטט במנוע.

פורסם

אוקיי ראשית- תודה לך רפי!

שנית, אני מדבר על השעון מכאני שמיתחבר לטרמוסטט [עלות של 85 שח] שוב -הוא מגושם מדיי ושמעתי שקיימים קטנים ואסטטיים יותר.

לגבי מוסך השלושה אני מכיר אותם טוב מאוד [אני מטפל ברכב עם המוסכניק המישפחתי למוסך השלושה ניגשתי רק לצורך החלפת טיימינג או פה ושם לקנות ממנו ישירות חלפים שונים במחירי עלות.] אני אכן אדבר עם אלכס על העניין ,אבל לא בטלפון -אני אגש לשם פשוט יום ראשון.[הכוונה לשמוע מה יש לו לומר ולרכוש שעון שהוא יגיד לי ,אך את ההתקנה אנוכי יבצע ]

שוב תודה ואשמח לקבל עוד תגובות ועיצות מהמנוסים שבחבורה.

אסף

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
שעון חום מנוע חשמלי מחייב גם התקנת יוניט חשמלי במנוע כדי שיפעיל השעון וזאת בנוסף ליוניט הקיים שמדליק נורה בזמן רתיחת מנוע. 85 ש"ח זה מחיר זול. לגבי מציאת שעון אחר ו/או התקנה רצוי לפנות למכוני ספידומטרים המתמחים בכך.

יש גם שעוני חום מכניים עם צנורית מתכת גמישה שבקצה שלה יש רגש חום שאותו יש להתקין ברדיאטור או בבית הטרמוסטט במנוע.

נסה לפנות בחדרה למוסך מתמחה בפז'ו "מוסך השלושה", א.ת, טל' 04-6332650 לאלכס והתייעץ איתו ואולי יש לו גם פתרון הולם.

בברכה - רפי לין :-)

תיקון קטן - שעון חום מנוע לא מחובר ליוניט אלה מחובר כמו מינוס לבלוק של המנוע .

JDM :twisted:

פורסם

מה זה משנה עכשיו ,[אני מדבר ושואל על שעון שמתחבר לטרמוסטט בלי טריקים ,בלי שתיקים]

עכשיו אתם מוזמנים לייעץ על מקומות שבהם ניתן לרכוש שעון במיימדים קומפקטיים [קוטר של 3 אניץ ועומק של עד 3.5 סמ]

תודה מראש,

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
תיקון קטן - שעון חום מנוע לא מחובר ליוניט אלה מחובר כמו מינוס לבלוק של המנוע .

תיקון קטן לתיקון הקטן - היוניט מחוברת לבלוק של המנוע לחוט מינוס עד לשעון

JDM :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...