Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שכן מטייל עם כלבים משוחררים שבאים ותוקפים את הכלב שלי


Smiro
שימו לב! השרשור הזה בן 2799 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מטייל עם כלבי (פיטבול) עם מחסום ורצועה ע"פ חוק. אני מתגורר בגן-יבנה ליד השדות. יש פה אדם שמטייל עם שני כלבים בוקסר ודוג דה בורדו ענקיים, משוחררים ללא רצועה ומחסום. פעם אחת טיילתי עם כלבי והם באו בריצה (היו לבד ברחוב) והתחילו מקו 0 לנבוח על הכלב שלי בצורה מאיימת. בצורה שנראית יחסית אגרסיבית. מאז הכלב שלי שונא אותם, כל פעם שאנו רואים אותם ברחוב הם רצים אלינו ונובחים על הכלב שלי מקו 0, במצב שעוד שנייה נראה כמו תקיפה. במצב הזה אני מבריח אותם באמצעות גופי, והבעלים הסמרטוט שלהם בא באדישות ומנסה לתפוס כל אחד, דבר שלוקח לו שעה. פעם רבנו על זה ולאחר מכן ניהלנו שיחה רגועה והיום אני קולט שאביו (אדם מבוגר) מטייל עם שניהם משוחררים. גם אשתו מטיילת איתם משוחררים. התלוננתי למוקד במועצה, אמרו שיש לקרוא לפקח איך שהוא בחוץ עם הכלבים.

אני מטייל לכיוון אחר בכלל, הם אלו שעוברים ליד ביתי. המצב הגיע לכדי כך שכל פעם כשאני יוצא עם הכלב אני צריך לפחד שלא לפגוש את הכלבים האלו, היות והם ישר רצים אלינו.

האם במצב שהכלב שלי מוריד את המחסום ותוקף אותם בחזרה הוא יואשם ויילקח להסגר?

במוקד נאמר שאם הכלב שלי יתקוף את הכלבים שלו אז הוא הכלב שלי יהיה האשם. כרגע אני אבוד עצות. נראה כי החוק לא כל-כך לצידי.

 

האם יש דרכים נוספות לטפל בעניין?

(לא פלילי, פלילי יש לי דרך אבל אני לא מתכוון ללכת בה היות ויש לי חיים וקריירה שאינני רוצה לסכן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

החוק מאוד לצידך.

קודם כל צלם אותם משוחררים, תציג לו ותגיד שבפעם הבאה אתה מגיש תלונה במשטרה, כי אתה לא מוכן לקחת סיכון שהכלב שלך יישחט את הכלבים שלו (ומאוד יכול להיות שהוא מסוגל...).

 

לא עוזר, תגיש תלונה במשטרה, ששכן עם 3 כלבים גדולים ומפחידים תוקפים אותך ואת הכלב שלך, ותגיד שהכלבים שלו נשכו/שרטו אותך, ותראה איזה שריטה להוכחה. תתלונן גם במשרד החקלאות, שיכניסו את הכלבים שלו להסגר.

במקביל, הגש את הצילום לעירייה.

 

אחרי זה נראה אותו...

 

אם תוריד את המחסום, הכלב שלך עלול לשחוט אותם. הם, עם כל הפוזה, מתקשרים. הוא, בתור פיטבול, הטבע של הגזע יכול להשתלט, והוא יילך על להרוג אותם...

אתה לא רוצה להיות במקום הזה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה. אני ממש לא הולך להוריד לו את המחסום. הוא אכן ישחט אותם בלי מאמץ. אני ממש אוהב כלבים ולא רוצה ששום כלב ייפגע, והכלב שלי למרות חוזקו הוא הילד הקטן שלי, ואני ממש לא מוכן לתת לו להרוג אף ייצור.

אני התכוונתי אם הכלב לבד מוריד את המחסום כשהם מתקרבים אליו ונובחים עליו באגרסיביות ממרחק אפסי. מה קורה במצב כזה. זו הרי הגנה ותגובה טבעית של הכלב. והרי אני זה שהולך לפי החוק וקושר אותו צמוד אליי, ולא משחרר אותו. הוא לא זה שרץ אל אנשים אחרים ואל כלבים אחרים.

אני מתקשר לפקח מעכשיו כל פעם שהוא יוצא בלי רצועה. אני מצלם אותו ומגיש לעירייה (מועצה מקומית במקרה שלנו).

יש לי ראייה יותר משריטה, כשרבנו (פיזית) הוא כפחדן השתמש ברצועה עם אבזם מתכת גדול ופתח לי את הראש (שזה לא כל-כך עזר לו) ויש לי צילומים של זה. הכלבים שלו אכן מאיימים על כלבי ואני לא מוכן לספוג זאת. יש פה המון אנשים שמטיילים ללא רצועה ואין שום בעיה עם כך. יש כלבים שאפילו משחקים עם כלבי. אבל הכלבים שלו ספציפית יוצרים בעיה.

 

אתקשר לפקח, אצלם ואשלח למועצה המקומית. מקווה שיעזור. אני בסה"כ רוצה לחיות חיי רגוע, לטייל עם כלבי רגוע וליהנות מהטיול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

הוא פצע אותך בראש מאבזם של רצועה ואתה הולך להתלונן על זה שהכלבים שלו מטיילים לא קשורים?! תגיש תלונה נגדו על תקיפה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא פצע אותך בראש מאבזם של רצועה ואתה הולך להתלונן על זה שהכלבים שלו מטיילים לא קשורים?! תגיש תלונה נגדו על תקיפה.

דא...

וצו הרחקה לו ולכלבים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מעוניין לערב משטרה. לא רוצה להתחיל להתעסק בזה. מעוניין רק שיחזיק כלביו קשורים במקומות שאנו עלולים להיפגש.

ואתה לגמרי צודק. מניסיון מר שלי לא כדאי לערב משטרה.

היה לי ניסיון דומה עם שכנה שהיתה מסתובבת עם 3 כלבים משוחררים, לא גדולים אמנם אבל עדיין היו תוקפים את הכלבה שלי (קשורה תמיד ברצועה), ואחרי שהייתי מנסה להרחיק אותם, זה תמיד זה היה נגמר בצעקות וקללות מצידה, מבקשות שלי שתקשור את הכלבים שלה היא התעלמה בצורה מופגנת ומלגלגת.

בסוף אחרי אחת התקיפות צילמתי אותה עם הכלבים משוחררים והגשתי תלונה למשטרה, אחרי חודשיים קיבלתי זימון לתת עדות, אחרי עוד חצי שנה, עוד זימון לתת עדות, ואז זימנו כנראה את הגברת, וחודש אחרי הזימון השני קיבלתי זימון שלישי, וכשהגעתי התברר לי שאני בחקירה באזהרה, בתגובה לתלונה שלי הגברת הגישה תלונה נגדית והתלוננה שאני עוקב אחריה, מטריד אותה, מצלם אותה, ומתעלל בכלבים שלה.למעשה נפתח נגדי תיק, לקחו ממני תביעות אצבעות וצילמו אותי, למעשה הייתי עצור ושוחררתי בערבות של כמה אלפי שקלים, שבועיים הרחקה מכל מגע עם הגברת.

את הלקח שלי למדתי. זו הייתה התלונה הראשונה והאחרונה שאגיש במשטרה.

 

אחרי שיחה עם חברה של אשתי שהייתה עורכת דין פלילית הבנתי קצת איך הדברים באמת עובדים. בין הייתר המשטרה היום מאד מעוניינת להרבות במעצרים וחקירות באזרה כדי לעזור לסטטיסטיקות בדוחות שלה ועל כל שטות ינצלו את ההזדמנות לעשות את זה. היו על זה מספר כתבות בעיתונות בשנים האחרונות.

 

עריכה אחרונה על ידי martines
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה אמיתי הדבר הזה? נשמע דפוק לגמרי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש ניסיון טוב עם המשטרה בשני מקרים. באו, עשו שיחה צפופה עם מי שהיה צריך, וזהו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאמר לי שאתקשר כשהוא יהיה בפועל בחוץ עם כלבים משוחררים והם ישלחו פקח. צריך לתפוס אותו על חם. גם אנסה לצלם אותו ולשלוח להם אם ייצא. אם אתקשר כל יום לפחות, מאמין שכעבור תקופה יצליח בסוף פקח להגיע בזמן ולתפוס ולתת דוח ולמנוע ממנו לטייל בלי רצועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...