Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה בא מנוקדת הנחה שכל ברלינגו חייבת לעשות בשנה מינימום 50 אלף ק"מ.

למרות שברלינגו וחברותיה נחשבות למסחריות הם בתכל"ס פרייבט עם תא מעטן גדול ונוח להעמסה כנ"ל גם הדוקאטו וחברותיה זה סוג של ואן שמאפשר להסיע גם כן יותר משלושה אנשים בו זמנית לעומת משאית שהיא רכב עבודה בהגדרתו.

ומשפחתיות שהם דיזליות זה שבארץ לא נפוץ לשווק רכבי משפחה עם מנוע דיזל לא הופך כל קיה פורטה דיזלית לרכב עבודה.

למה לא שפורטה סולר לא תעשה טיפולים פעם בשנה לכל 40K כמו משאית? רכב קטן שמסיע אנשים ממקום למקום ונוסע הרבה. זאת הנקודה. נכון שרכבי סולר לא נפוצים בישראל, אבל לאנשים שנוסעים הרבה בארץ או בעולם חשוב להם לא להיכנס כל 4 חודשים למוסך לטיפול.

נתנו כאן כמה אפשרויות הגיוניות.

פורסם (נערך)
דווקא דוקאטו ודומיו הם כן רכבי עבודה בהגדרתם. מרווח טיפולים בדוקאטו הוא 45.000 ק"מ.

מוזר,לנו יש רנו מאסטר בעבודה ויש מדבקה של קרסו של טיפול כל 20 אלף.

חוץ מזה טוב לגלות משהו חדש.

 

גבי ההיגיון שלך נראה לך הגיוני אבל מה לעשות שכנראה מנוע דיזל למסחרית כגון ברלינגו או משפחתית כגון פורטה כנראה לא בנוי בצורה כזאת שמאפשרת מרווח טיפולים ארוך כמו למשאית.

תאמין לי שאם האיחוד האירופי היה דורש כל רכב פרטי דיזל היה עובר למרווח טיפול כזה כנראה יש פה עניין של כסף וגם אוליי רצון לייצר רכב עם אמינות גבוהה ,לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

כי רכב זה לא רק מנוע, אל תשווה מכלולים של פורטה דיזל למכלולים של משאית עבודה מבחינת עמידות .

 

שלא נדבר על בלמים/ בולמים/ מתלים וכן הלאה.

פורסם (נערך)
למה קטנוע 125 סמ"ק צריך לעשות טיפול כל 4000 ק"מ?

יש קטנועים שמחליפים אחת ל 6 וגם אחת ל 10 - אבל הקטנוע בנפח 250.

עריכה אחרונה על ידי tribel
פורסם

נו אז מה בהונדה במנועי 250 סמ"ק עושים כל 12 אלף אבל בתכל"ס רוב הרוכבים עם שכל בריא מחליפים כל שש אלף.

יש סיבה למה הרבה רוכבים נוטים לעשות לקצר מרווחי טיפול, מכיוון שהמנוע עובד בסל"ד גבוהה לעומת מנוע של רכב.

פורסם

במנועי ה 250 יש כמה מנועים,אם תהיה ספציפי אפשר יהיה להבין טוב יותר.

רוכבים עם שכל בריא מחליפים לפי הוראת יצרן הסל"ד נלקח בחשבון.

בשימוש מסיבי כאמור לעיתים מומלץ להחליף לפני הזמן.


×
×
  • תוכן חדש...