Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW ג'טה 2011 מנוע 1.6, גיר DDSG - גיר שבק חיים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

והיום בפינת כמה ה-DSG זה גיר נפלא,

 

לגיסי יש VW ג'טה 2011, מנוע 1.6, גיר DSG עם 180,000 ק"מ, כבר לא באחריות.

 

במהלך נסיעה נדלקה לו נורת תקלה, הוא עצר בצד, ניסה להניע - הרכב לא נוסע יותר.

 

הרכב נבדק היום במוסך, אמרו לו שהלך ה"מוח גיר".

 

מה עושים? איפה מתקנים/מחליפים/משפצים?

 

וכמה עולה התענוג?

 

תודה רבה לכולם.

שלומי

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במוסך מורשה "תענוג" של 5 ספרות.

כדאי לפנות,למשפצי גירים ישירות- ספי בפ"ת או אדמונד מחולון,שמומחה לרכב גרמני בתקווה,שהפתרון יהיה זול יותר.

במחשב שניה,יכול להיות,שכדאי לשקול התקנת תיבה מושלמת מיבוא (בררו מול מוסך רון והשוו מחירים מול אדמונד וספי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם (נערך)

כפי שהמליצו לפניי "מוסך רון" זו האופציה הסבירה.

לא נראה לי שהעסק הזה יותר יקר אצלו מאשר מוח גיר אוטומטי רגיל.

הערת אגב: 180K לתקלה רצינית בכל גיר אוטומטי מודרני מרובה הילוכים.

זה די סביר לדעתי, בכל מקרה תעדכן.

עריכה אחרונה על ידי teyal
פורסם

אדמונד הוא מכון לגירים אוטומטיים עם התמחות ברכב הגרמני וקיבל כאן המלצות בפורום.

ההבדל בין משפץ גירים למוסך הוא עלות התיווך:אם נדרש להוריד את הגיר לשיפוץ המוסך יהיה מעט יקר יותר.

זו הסיבה,שכאשר יש בעיה בגיר האוטומטי ממליצים לגשת ישר למכון גירים ולא למוסך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא זוכר יותר מידי המלצות על אדמונד, אבל בהחלט זוכר כמה לקוחות שמאוד לא מרוצים ממנו...

 

Sent from my butt using Tapatalk

יום טוב גם לך


×
×
  • תוכן חדש...