Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל קרוב משפחה שזקוק לרכב בעל 7 מקומות ישיבה (2 מתוכם עבור ילדים).

 

עד היום היה לו מיצובישי ספייס וואגן, שהלך לעולמו (פירוקיה:wink:).

מחפש חלופה מתאימה;

אמינות: כמה שיותר אמין.

תקציב: עד 20,000.

צריכת דלק: 1 ל-10 ק"מ זה בסדר...

 

מה דעתכם על הרכבים דלהלן?

סוזוקי בלנו סטיישן (חושש שמידי ישן).

סקודה אוקטביה סטיישן (הכי יקר מכולם).

סוזוקי ליאנה סטיישן (חושש לאמינות גרועה ואי סחיבה, ראיתי יותר מידי מודעות ביד 2 ש'הוחלף מנוע').

מאזדה 626 סטיישן (חושש לאמינות גרועה, וצריכת דלק גבוהה).

 

מודה מראש לעוזרים

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חושב שחלק מהמכוניות שכתבת עליהן יכולות להסיע בכלל 7 אנשים כחוק.

לפחות בוודאות לא סוזוקי בלנו סטיישן .גם בליאנה,לא ראיתי ביד 2 דגם סטיישן ואם אתה מדבר על הרכב בגרסה הארוכה שלו,נכנסים בו רק 5.

מאזדה 626,תצטרך לבדוק את מידת הנוחות.הרכב אמין בתנאי שטופל היטב,לבדוק היטב מתי בוצע טיפול טיימינג אחרון,לפחות בגרסה הרגילה זה טיפול מסורבל ולא ממש זול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

היחידה שעם 7 מקומות ישיבה מאושרים זו ה626, וכן בייחס לאחרות היא צרכנית דלק לא קטנה,

אני מניח שחבר שלך רוצה להתקין ספסל "פיראטי" מאחור - לא מומלץ ולא בטיחותי.

ליאנה סטיישן לא מתאימה לחלוטין מכיוון שהיא לא סטיישן אלא האצ'בק.

שיחפש ספיסוואגן אחרת או הונדה סטרים.

פורסם

הוא ראה סקודה עם 7 מקומות ברישיון. אבל אנחנו לא יודעים מה רמת האמינות של הרכב.

 

כבר חשבתי להציע לו וולוו, אבל הדלק...

 

למה ההונדה סטרים כ"כ יקר, יחסית לעומת המיצובישי ספייס וואגן? יותר אמין?

(כל המודעות של הסטרים עם ק"מ גבוהה מידי.)

 

הוא לא רוצה עוד ספייס וואגן בגלל שהוא נתקע איתה יותר מידי פעמים.

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

סלח לי אבל אתה בסדר???

הפורום הזה לא אמור לעודד הסעת אנשים בצורה לא חוקית. כפי שנכתב מעלי הרכב היחיד שהופיע עם 7 מקומות הוא 626 סטיישן שלדעתי יהיה לך קושי למצוא אחת כזו כי הייצור הופסק ב 2004 ורק מעטים ממנו הגיעו בתצורה של 7 מקומות. כל השאר הם מכוניות שאמורות להסיע 5 אנשים לכל היותר.

אני מציע למנהלי הפורום לסגור את השרשור הזה.

פורסם

יש רכבים מהרשימה שהזכיר שהוסיפו ספסל מאחורה בהיתר- רשום ברשיון.

מיצובישי ספייס וואגן אוטו מאוד אמין, כנראה הוא נפל על לימון מוזנח, שיחפש אחד שמור משנה מתקדמת.

פורסם
יש רכבים מהרשימה שהזכיר שהוסיפו ספסל מאחורה בהיתר- רשום ברשיון.

מיצובישי ספייס וואגן אוטו מאוד אמין, כנראה הוא נפל על לימון מוזנח, שיחפש אחד שמור משנה מתקדמת.

 

לא בבאלנו ולא בליאנה יש אפשרות להוסיף ספסל ברישיון, ואני מסופק בכלל אם אפשר בסקודה (ברגע שהיצרן לא משווק אחת כזו סיכויים קלושים שיאשרו לך שינוי מבני כזה).

פורסם (נערך)

ראיתי רכב אחד או שניים ביד 2 מאזדה 626 סטיישן.אם זה הכיוון,ממליץ לפותח הנושא להתחיל לגשש (ואני ממש לא אחד המוכרים).

כל רכב ישן,שתוחזק ביד לא אוהבת ולא ביסודיות יאכיל אותך מרור.ברכבים משנתון 2001-2 מקסימום אין לדעת.

אם יש אפשרות לקחת מימון כלשהו, הייתי שוקל למתוח תקציב ולעלות למאזדה 5 /לבדוק אפילו C4 פיקאסו שטופלה במורשה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אני סוגר חודש עם הc4 פיקאסו, וזה פשוט תענוג של אוטו

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

הדגם עם הגיר הרובוטי? אם כן אז תענוג זה בעיני המתבונן, וחוץ מזה הבחור מחפש רכב אמין (מאוד לפי הרשימה) הC4 (דור קודם) לא שם.

פורסם

רק ה626 בעלת 7 מקומות.

אם הוא רוצה לאכסן את 7 ילדיו ברכב לא חוקי ולא בטוח אז שיבדוק פיאט אונו.

 

Sent from my CW-Vi7 using Tapatalk

פורסם
הדגם עם הגיר הרובוטי? אם כן אז תענוג זה בעיני המתבונן, וחוץ מזה הבחור מחפש רכב אמין (מאוד לפי הרשימה) הC4 (דור קודם) לא שם.

אכן הגיר הרובוטי.

בתקציב הזה כך או כך אמינות לא תהיה מובטחת.

וכן, עברתי לאוטו הזה מפריוס פלוס חדשה, והדעות במשפחה אומרות פה אחד 'שזה היה שדרוג משמעותי באיכות החיים.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

טוב, אחרי שראיתי מה שנכתב כאן, החלטתי להתקדם.

נסעתי למכון הרישוי הקרוב לביתי (אני טיפוס עצלן, אבל בבטיחות אני לא מוותר) ושאלתי אותם אם יש חיה כזאת אוקטביה \ בלנו \ ליאנה עם 7 מקומות ברישיון, התשובה הייתה חד משמעית שאין!!!

החלטתי לבדוק מול המוכרים ביד 2 שפירסמו שיש להם 7 מקומות באוקטביה. שלחתי הודעה 'האם ברישיון הרכב כתוב 7 מקומות'. מאחד קיבלתי תשובה מוזרה: 'לא כתוב בכלל מספר המקומות'.... ומהשני קיבלתי תשובה מפחידה: 'לא שינינו ברישיון. ההתקנה נעשתה במוסך מורשה לתוספות רכב(:?), הוספנו חגורות ואליהם קשרנו את כסאות הבטיחות של הילדים, אין ספסל'.

כעת נשארנו עם 2 אופציות: הונדה סטרים או מאזדה 626. שניהם נמכרים בקילומטראז' גבוה.

מישהו יכול להציע עוד אופציות?

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם
פולקסוואגן טוראן, 7 מקומות ברישיון, תחפש רק דיזל כי הבנזין לא אמין כלל.

 

אפילו לא מתקרב לתקציב שלו, הבן אדם מחפש באלנו 98 סטיישן! משהו כמו 10000 ש"ח ביום טוב,

ומחפש תחזוקה זולה ככל הניתן לא טוראן וDSG.


×
×
  • תוכן חדש...