Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתר עם שירות לקוחות גרוע,לי הם לא רצו להחזיר את התשלום על הזמנה ששילמתי וביטלתי מיד,לא להתקרב לאתר הזה!,יש מספיק אתרים אחרים שהם מוצלחים.

 

 

האתר מעולה אחלה שירות הזמנתי פעמיים.

בפעם השנייה הזמנתי מוצר דליק שלא יכול לעלות על טיסת המשלוח והם החזירו את החבילה ושלחו לי מייל ושאלו אם ארצה משהו אחר במקום המוצר הבעייתי או החזר כספי רק על המוצר או החזר כספי לכל העסקה.

בחרתי בכל העסקה ולא הייתה אף בעיה, קיבלתי את כל הסכום בחזרה תוך כמה שעות.

חברים לא סתם להשמיץ

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
האתר מעולה אחלה שירות הזמנתי פעמיים.

בפעם השנייה הזמנתי מוצר דליק שלא יכול לעלות על טיסת המשלוח והם החזירו את החבילה ושלחו לי מייל ושאלו אם ארצה משהו אחר במקום המוצר הבעייתי או החזר כספי רק על המוצר או החזר כספי לכל העסקה.

בחרתי בכל העסקה ולא הייתה אף בעיה, קיבלתי את כל הסכום בחזרה תוך כמה שעות.

חברים לא סתם להשמיץ

 

אני מקווה שהעסקה אכן תתוקן - בינתיים אין תגובה מהם כבר יום חמישי...

פורסם

הזמנתי מהאתר פעמיים, ההזמנות תמיד הגיעו לי אחרי 3 ימי עסקים בדיוק. זה האתר הכי מהיר שאני מכיר (בגלל זה המשלוח גם הכי יקר).

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
הזמנתי מהאתר פעמיים, ההזמנות תמיד הגיעו לי אחרי 3 ימי עסקים בדיוק. זה האתר הכי מהיר שאני מכיר (בגלל זה המשלוח גם הכי יקר).

 

הזמנתי בחמישי שעבר, בינתיים נאדא - לא מגיבים לא במיילים, לא בפייסבוק ולא בטוויטר...

פורסם

לא הבנתי למה אתה כל כך לחוץ?, סהכ עברו בלחץ 3-2 ימי עסקים.

אני מת לדעת איך אתה מתנהל בקניית מוצרים מאייבי /אלי.

תן מינימום שבועים ורק אז תפתח תראד של לא עונים לי, לא שולחים לי.

פורסם
לא הבנתי למה אתה כל כך לחוץ?, סהכ עברו בלחץ 3-2 ימי עסקים.

אני מת לדעת איך אתה מתנהל בקניית מוצרים מאייבי /אלי.

תן מינימום שבועים ורק אז תפתח תראד של לא עונים לי, לא שולחים לי.

 

אני לחוץ אחי מכיוון שהייתי מצפה שאם ההזמנה נעשתה ביום חמישי שעבר כאשר לפי האתר כל המוצרים במלאי אז שתהיה התקדמות בסטאטוס ההזמנה - נכון לעכשיו ההזמנה אפילו לא נשלחה בזמן שהבנתי פה מהמלצות מהחבר'ה שיש כאלה שקיבלו את המוצרים אפילו שלושה ימים בלבד לאחר שההזמנה נעשתה.

באיביי/בעלי אני מזמין דרך מוכרים ותיקים וגם שם אני מצפה לראות לפחות שהמוצר הוא בגין shipped במיוחד שמדובר בכמעט שבוע מיום שנעשתה ההזמנה...

פורסם
אם חסר מוצר במלאי המשלוח מתעקב בכמה ימים בודדים, תבדוק אם קיבלת מייל.

 

שלילי - לא קיבלתי שום הודעה.

 

דרך אגב יש עדכון - חסמו אותי מהפייסבוק שלהם: לא קיללתי או התבאטתי בצורה בוטה, אבל רשמתי הודעה ביום ראשון, אחרי זה בשני וכשראיתי שמתעלמים ממני רשמתי לכם בכמה מקומות בדף. בתגובה חסמו אותי... לפחות הם קיימים. לא יודע מה לעשות כבר...

פורסם
האתר מעולה אחלה שירות הזמנתי פעמיים.

בפעם השנייה הזמנתי מוצר דליק שלא יכול לעלות על טיסת המשלוח והם החזירו את החבילה ושלחו לי מייל ושאלו אם ארצה משהו אחר במקום המוצר הבעייתי או החזר כספי רק על המוצר או החזר כספי לכל העסקה.

בחרתי בכל העסקה ולא הייתה אף בעיה, קיבלתי את כל הסכום בחזרה תוך כמה שעות.

חברים לא סתם להשמיץ

 

למה אתה סתם מדבר??אני אכלתי מרורים מהם,הם החזיקו לי את הכסף חודשים,זאת למרות שהייתי סבלני,מנומס,וענייני,אם לא הייתי פונה לפאיפאל אחרי יותר מחודש,עד היום לא הייתי רואה את סכום הלא מבוטל ששילמתי להם..

פורסם

מדבר מניסיוני, לי הייתה חווית קניה נעימה.

מצטער לשמוע שלכם לא צלח.

 

Sent from my Nexus 6P

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

×
×
  • תוכן חדש...