Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב: פולקסווגן גרמניה הסכימה לפתוח את ה"מירור לינק" בישראל. העלות: כ- 1500 ש"ח


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 602 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הם לא יהיו מוכנים לקודד יחידת בקרה כזו מכיוון שהם טוענים שהנ"ל לא ניתן מבחינה טכנית מול השרת בגרמניה, אלא יהיו מוכנים לקודד אך ורק יחידת בקרה זהה עם פונקציות זהות.

 

 

 

היבואן יסרב למכור יחידת בקרה לא זהה לזו שמותקנת ברכב, אך עם זאת אנו יכולים לייבא כזו בעצמנו - לפי האתרים בחו"ל נראה שהיא תגיע כבר מקודדת לפי מספר השלדה.

 

ומה יהיה כשתגיע למוסך לטיפול? יסרבו מהסיבה ההזויה שנתנו לך בתשובה שלהם? שיש סיכון לטפל בך והם לא מוכנים כי יש סתירה למה שכתוב בשרת?... :p ובמחשבה שניה (שלהם) - אולי איבדת את האחריות?...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לפתור את עצמם מכל אחריות הם יפילו את מקור התקלה על המקט הלא מקורי.

שאלתי אותם מה קורה עם אחריות הרכב במידה ואני מחליף למצבר AGM שייבאתי לבד. תשובתם הייתה שאוכל לממש אחריות, במידה והגורם אינו המצבר שלי. כלאחד שם יותר דביל מהשני, מישהו פעם אמר לי שהשתמשתי בחוט חשמל עבה מידי למגברים שלי.

 

איפה שהם יכולים לנפנף אותך הם לא יהססו לרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsystems.pl/vw-golf-7-variant-5q0-5g0-rear-high-line-camera-kit-with-guidance-lines,id2146.html

 

אתר עם כל מה שרצינו מקורי של VW - תיקון: לא מצאתי מערכות מדיה. לא זול. מצלמה אחורית מקורית, לפי האתר אינה תומכת במערכות הבאות:

 

 

 

  • Not compatible with Composition Media with the following part numbers :

 

  • 5G0035820A

 

  • 5G0035820
  • 5G0035819A
  • 5G0035819
  • 5G0035812

עריכה אחרונה על ידי BNitay
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5G0035819A - זה שלי, אז לא תודה, נסתפק בזו שהתקינו לי צמפיון בגיל קאר...

 

@stio : כבר יום שני, מה עם העדכון של השבוע?... יש תשובה ממשרד התחבורה? או ש"נשברנו"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין למה את משרד התחבורה זה אמור לעניין...

 

אחרי דין ודברים, הדונגל ש qroi מספקים הוא: Comfast CF-WU712P

 

למה היה "דין ודברים"?

 

כפי שחשבתי... ב15 ש"ח... https://is.gd/gFyXOf (למי שיש ידיים טובות ...)

לגבי משה"ת (לא שאני מאמין ביושרתם): ההקשר הוא דגם אחוד לאורך שנת הדגם לכל הרוכשים, פרסום מפרט שיחיל מידע מדוייק מה הצרכן מקבל, לא מקבל או יכול לשדרג במוסך (אופציה) בMM, ו/או פיקוח על היבואן מבחינת נכונות להחלפת חלף - יחידת פיקוד - לכל אחד שרוצה (בתשלום או לא) כפי שהוא מחויב.

עריכה אחרונה על ידי rafid
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי קיבל גולף לפני יומיים יש לו מצלמה מקורית .

מס. מערכת 3Q0035824B

בתפריט יש App-Connect אך בלחיצה כתוב לפנות למוסך .

 

שיפנה ( אם יש לו 1500 שח להשקיע). יש לו מזל, אולי סופסוף התחילו לייבא מערכת כמצופה. מעניין אם גם מצלמה "שכחו" להכניס במפרט. משרד התחבורה, אמרנו?...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את משרד התחבורה זה לא מעניין, לא הופיע שומדבר בקטלוג וצ'מפיון לא מחוייבים לשומדבר. השיטה היחידה זה תביעה מול צ'מפיון. למה נראה לך שהיבואן "מחוייב" להחליף למישהו משהו?

 

גיא, נראה לי שיש לנו מקט זול שתומך 824B, לא צריך דיסקברי פרו ב 4000 שח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה נראה לך שהיבואן "מחוייב" להחליף למישהו משהו?

 

גיא, נראה לי שיש לנו מקט זול שתומך 824B, לא צריך דיסקברי פרו ב 4000 שח

 

כי להבנתי, כל יבואן הוא היחיד (רשמית) המוסמך וגם חייב לתת שירות לרכבים שהוא מיבא, כולל פירוק והרכבה של כל חלף. בהנחה שיש כאן דגמים שהגיעו עם המערכת ה"משוכללת", אין שום סיבה (אמיתית, לא "שרת היצרן"... ) שלא יתמוך בהחלפה כשירות ללקוח, ולו גם בתשלום. כדוגמא, המערכת התקלקלה/נשברה, אז מה עושים? אם הוא לא מוכן, שישללו לו את רשיון היבוא בקשה....

 

נשלח פעמיים .

ראיתי במייל שזה עלה בתוספת של 1900 ש"ח... אכן?

עריכה אחרונה על ידי rafid
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי להבנתי, כל יבואן הוא היחיד (רשמית) המוסמך וגם חייב לתת שירות לרכבים שהוא מיבא, כולל פירוק והרכבה של כל חלף. בהנחה שיש כאן דגמים שהגיעו עם המערכת ה"משוכללת", אין שום סיבה (אמיתית, לא "שרת היצרן"... ) שלא יתמוך בהחלפה כשירות ללקוח, ולו גם בתשלום. כדוגמא, המערכת התקלקלה/נשברה, אז מה עושים? אם הוא לא מוכן, שישללו לו את רשיון היבוא בקשה....

 

 

ראיתי במייל שזה עלה בתוספת של 1900 ש"ח... אכן?

 

מה ז"א, אין שום סיבה? אם היבואן/יצרן לא מוכנים לתת לזה תמיכה - אז אין תמיכה. מתקלקל - יחליפו למוצר זהה. איזה לשלול רישיון יבוא...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 602 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...