Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכל העוזרים הוחלט לא ללכת על סיני , מישהו הציע כאן מקסים ב 428 לצמיג , אני בודק את זה

ושוב תודה

פורסם
גדולים אולי כן, אבל טובים? לא יודע איך לג'יפים, אבל כשבדקתי לפרייבט שלי הסיניים היו גרועים, גם ה-GT.

 

לא מתכוון להכנס לויכוח האלמותי הזה של כל הסינים חרא, אבל אם זה באמת מעניין אותך,

אתה מוזמן לקרוא את המבחן הקצרצר הזה ולראות שצמיג של Landsail קיבל ציונים בסדר גמור.

אמנם לא כמו קונטיננטל, פירלי או גודייר אבל בהחלט מקום טוב באמצע. אגב, מעל מישלין אפילו.

פורסם (נערך)
ג'יפים וג'יפונים שמרכז הכובד שלהם מלחתחילה גבוה, גם ככה פחות יציבים מרכב פרטי ממוצע.תוסיף למתכון צמיגים סיניים שאת הסיבות למחירים שציינת אפשר למנות על לפחות שתי ידיים ויש לך אחלה רכב בצורת רולטה רוסית.

 

זה דווקא נימוק לא טוב. בעיות היציבות של רכבים גבוהים מתאזנות כנגד אחיזת צמיגים נמוכה, ולא אחיזה גבוהה.

 

ככל שהצמיג בעל ביצועים ירודים יותר - הוא מסוגל לייצר תאוצה צדית קטנה יותר (לקחת פניה פחות חריפה).

כשהצמיג מייצר תאוצה צדית קטנה יותר, יש העברת משקל קטנה יותר.

כשיש העברת משקל קטנה יותר יש זווית גלגול קטנה יותר.

כשיש זווית גלגול קטנה, הרכב מחליק לפני שהוא מתהפך, שזו בעקרון תגובה מועדפת.

 

עדיין, כל עוד הנהג לא מרכיב איזה סמי-סליק, בהחלט עדיף צמיג איכותי כדי לספק גם ביצועי בלימה עדיפים. לתקנים אין קשר לעניין כי לכל צמיג שנכנס לארץ בצורה חוקית - יש תקן. התקן לא אומר דבר וחצי דבר על ביצועי הצמיג.

 

צמיגים בעלי ביצועים ירודים לא חייבים להיות סיניים בהגדרה. כל צמיג מחברה עלומת שם - הוא בעייתי, בלי קשר למדינה שבה הוא מיוצר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לפי דעתי לך על צמיגים טובים שיעלו פחות מפירמות ידועות, אבל יהיו צמיגים טובים בהרבה מכל צמיג סיני, יש לך את מקסיס, פאלקן, קומו, קנדה, הנקוק, שהם צמיגים טובים ולא יקרים יחסית.

פורסם (נערך)
לא מתכוון להכנס לויכוח האלמותי הזה של כל הסינים חרא, אבל אם זה באמת מעניין אותך,

אתה מוזמן לקרוא את המבחן הקצרצר הזה ולראות שצמיג של Landsail קיבל ציונים בסדר גמור.

אמנם לא כמו קונטיננטל, פירלי או גודייר אבל בהחלט מקום טוב באמצע. אגב, מעל מישלין אפילו.

 

בגלל שלא הכרתי את החברה הזו, עשיתי קצת בדיקה ברשת. לפי מה שהספקתי לראות הדגם הזה הוא הסביר היחיד של החברה, הבעיה שהגודל המינימאלי שלו זה 16 אינץ' (לפחות כך ראיתי בזאפ).

 

הנה קצת יותר פירוט שמצאתי על המבחן ההוא: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Test-World-Summer-Tyre-Test.htm

 

http://www.laneks.lv/en/tests/read/TM-2015-sum.html

 

 

רואים שגם ללנדסייל יש בעיות רציניות, הם עברו את מישלין, כי הצטיינו בבלימה בקו ישר ומישלין היו בינוניים. אם לקרוא את המסקנות, אז כנראה מישלין יהיו בסה"כ עדיין יותר בטוחים לנהיגה ברטוב וביבש הודות לשליטה עדיפה על הרכב ויציבות בכניסה לשלוליות. על החסרון של בלימה אפשר לפצות ע"י שמירת מרחק. מה גם שאם זה לא סתם בלימה בואקום אלא יש גם תמרונים, אז הכל יכול להתהפך לטובת מישלין. אך כנראה שעדיף לדלג על שני הדגמים ולרכוש משהו אחר. אני אישית לא השתכנעתי שזה דגם איכותי (הלנדסייל).

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

מחשבה שעברה בראשי. אולי קארזפורום ירים את הכפפה ויעשה מבחנים לצמיגים בארץ? יהיה הכי רלוונטי לנו מבחינת תנאי מזג האויר החם. אפשר לעשות סבב בדיקות בקיץ ועוד אחד בחורף כשגשום. פעם בכמה שנים. :wink:

פורסם
מחשבה שעברה בראשי. אולי קארזפורום ירים את הכפפה ויעשה מבחנים לצמיגים בארץ? יהיה הכי רלוונטי לנו מבחינת תנאי מזג האויר החם. אפשר לעשות סבב בדיקות בקיץ ועוד אחד בחורף כשגשום. פעם בכמה שנים. :wink:

אכן רעיון מעולה,

 

ולמי שתוהה לגבי צמיגים סינים (נכון שלא כל הדגמים) אבל תיקראו את הכתבה הזו ותיראו את הבעייה שרטוב

http://www.pakwheels.com/forums/mechanical-electrical/217742-report-budget-tyres-could-kill-but-least-they-re-quiet

קובי

:-)

פורסם
מחשבה שעברה בראשי. אולי קארזפורום ירים את הכפפה ויעשה מבחנים לצמיגים בארץ? יהיה הכי רלוונטי לנו מבחינת תנאי מזג האויר החם. אפשר לעשות סבב בדיקות בקיץ ועוד אחד בחורף כשגשום. פעם בכמה שנים. :wink:

 

לא חושב שיש אדם שיתנגד לכך.

אני זוכר שזה נעשה פעם בארץ, אם כי בצורה ממש לא מקצועית עם הטיה לטובת הספונסר של התוכנית.

פורסם

קראתי בעיון את כל התשובות , מודה לכולם , על העזרה .

ואקבל החלטה בימים הקרובים לפני הטסט , תודה. שוב לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...