Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרפתקאות חיפוש מגאן סטיישן בטרייד אין השונים.


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז בעקבות הצורך ברכב גדול (2 תינוקות + עגלת תינוק וטיולון בתא מטען וסלקל + כסא תינוק במושב האחורי.

ראיתי את השרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=598280

על רכישת רכב כזה משנת 2013 טורבו דיזל 1.5 עם 93 אלף ק''מ, עם שני סנרופים מליסינג במחיר של 63 מקרסו טרייד אין שזה סכום ריאלי בשבילי, אבל פה החלק היפה נגמר.

 

הגעתי לקרסו טרייד אין סניף רשל''צ, ישבתי מול נציג (ציון אברהמוב) ונמסר לי שיש רק 4 כאלה סה''כ ואף אחת מהן לא שנת 2013 אלה 2014 + ולא דיזל, בכל מצב לא משהו שיכנס לי בתקציב, השארתי פרטים על מנת שאם יצוץ משהו שיצרו איתי קשר.

 

מפה הקצבתי יום שישי לחיפוש הרכב בסוכנויות רכב השונות, ביצעתי חיפוש ביד 2 במודעות סוחרים + כל אתרי הטרייד אין כמעט, באלבר, באדג'ט, אויס, שלמה סיקסט, כלמוביל טרייד, לובינסקי טרייד ועוד, אין כלל את הרכב! באלדן נמצאו שלושה רכבים כאלה כאשר הרכב עם הנתונים הכי טובים כביכול זה רכב מליסינג (2013 דיזל כמובן), 130 אלף ק''מ, המחיר שהוצע לי זה 65 אלף ש''ח לאחר מיקוח, ראיתי את הרכב, מבחוץ נראה נקי, מבפנים כסאות עם כתמים מקדימה ומאחורה, כל התא כפפות שריטות מבחוץ, כמה וכמה סימנים של דברים שהיו מודבקים על הדש בורד, וזה המחיר הכי טוב שהוצע לי לאחר מיקוח או טרייד אין על הרכב שלי (מיקרה ידנית 2015 שעלתה ביולי לכביש) + 19 אלף ש''ח וגם זה בקושי הוצאתי מהנציג, כמובן שכל שניה שאל אותי מה יגרום לי לסגור עכשיו עסקה והסברתי לו שהעסקה לא מספיק טובה בשבילי והק''מ דיי גבולי עבורי והמחיר לא מספיק מפתה! אמרתי לו שאמשיך בדרכי בסקר שוק, כמו כן לא הייתה אפשרות לקבל הצעה מודפסת כלל!

 

משם הגעתי לקל אוטו שעל פי האתר שלהם יש להם שלושה רכבים במלאי, בהגעתי התברר נשארו שניים, האחד עם 150 אלף ק''מ מליסינג (2013 דיזל כמובן) והשני עם 202 אלף ק''מ, פה לא היה מקום למיקוח והכל במחיר סופי, הרכב עם 150 אלף ק''מ הוצע לי בסכום של 58 אלף ש''ח והרכב עם 202 בסכום מעל 60 בטענה שהרכב עם ה 150 מגיע עם צמיגים שצריך להחליף שזה מעט מוזר לי, כמו כן כאן קיבלתי הצעת מחיר מסודרת גם לטרייד אין וגם לרכישה (בטרייד אין התבקשתי להוסיף 18 אלף ש''ח). פה הק''מ דיי גבולי בשבילי למרות המחיר, במיוחד בגלל שהנסועה שלי היא 20 אלף ק''מ + בשנה. כמו כן ניתן לראות את בדיקת הרכב רק במעמד הסגירה של העיסקה ואין שום אחריות על הרכב (יצרן נגמרה) וקל אוטו נותנים רק לרכבים שהם מוכרים עם ק''מ מתחת ל 145 אלף.

 

מחפש עיסקה הוגנת ומשתלמת עבורי.

 

מה דעתכם על ההצעות? הוגנות?

 

כרגע בכל מקרה מחכה למכור את הרכב שלי ומחכה שיחזרו אליי מקרסו בשאיפה שתהיה להם עיסקה יותר משתלמת.

 

למישהו יש הצעה למקום שפספסתי?

 

כמובן שהתקציב מאפשר רק רכב שהיה מליסינג ורק משנת 2013 (סביב ה 65 אלף ש''ח).

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כרגע יש לי קונים פוטנציאלים לרכב, במידה וימכר אני אכנס ללחץ קניה, אחרת לאשתי לא יהיה איך להגיע לעבודה ולקחת את הילדה לגן.

 

יש סיכוי שאתפשר על איי 30 סטיישן מליסינג...

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה אתם נוסעים בשנה?

אם לא הרבה, יונדאי סטיישן עם נתונים טובים במקום מגאן דיזל שחוטה לא נקרא להתפשר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מבחינת מה, כנראה שהמגאן נוחה יותר מהI30.

 

מצד שני רכב עם קילומטרז של 110K-130K(אפילו שדיזל - רכיבים אחרים כן מגיעים לבלאי בקילומטרז הזה) לדעתי גם לא פתרון בגלל שיביאו איתם הוצאות גדולות(הרכבים בכל הסוכניות שבדקת טופלו במורשה? או במוסך מטעם הליסינג?).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים בכל הסוכנויות טופלו במורשה כל עוד היה להם אחריות (שזה עד השנה ולחלק יש כמה חודשים בודדים של אחריות עדיין).

 

הנסועה שלי 22-24 אלף ק''מ בשנה +-.

רציתי רכב עם סביב ה 95-105 אלף ק''מ.

 

לאחר שבדקתי במחירון של לוי יצחק שלפיו הם עובדים אז כולם מבקשים הרבה מעל המחירון, הרכב שבקל אוטו ביקשו עליו 58k במחירון נע בכלל סביב ה 53k וגם באלדן נמצאים על עץ גבוה. המשעשע איך הם מנסים לגרום לך לחשוב שזו עיסקה משתלמת ורוצים לסגור במקום, הרי בתכלס ככה או ככה לא הייתי סוגר בלי מבלי שמיציתי את הסקר שוק ובמיוחד כשיש לי דוגמא לעיסקה שבוצעה לפני כמה חודשים והיא בהרבה טובה יותר ממה שהוצע לי.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה, למה לא פלואנס ? במיקרים בודדים אפשר למצוא בפלואנס בכמה אלפי שקלים יותר מהמגאן.

אני גם באותה סירה שלך, אני מחפש את את גרסת הסטיישן או פלואנס...

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגאן אסטייט דיזל רכב מבוקש ולא נפוץ. אכן לא פשוט למצוא.

 

העסקה מהשרשור ההוא אכן דיל טוב למדי. נראה לי הזוי לבקש מעל 60K לרכב עם 200K ק"מ. בכל מקרה הייתי מתרחק ממכוניות עם קילומטרז' כזה, למרות האמינות של המגאן דיזל. מעל 200K גם עם מנוע דיזל למיטב ידיעתי מתחילים להתקרב בהסתברות גבוהה לכל מיני פעולות תחזוקה יקרות במיוחד.

 

במידה ואתה לא נעול על המגאן אסטייט, שווה לשקול את האחות החורגת והנפוצה מאוד שלה - פלואנס דיזל.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר טוב עם פלואנס דיזל, הרכב בתכלס מעולה אבל חסר לי את החיבור לרכב, פשוט המראה שלו ממש ממש לא עושה לי את זה וזה בגדר פשרה. אם לא אמצא את המגאן כנראה אלך על ה i30cw 2012-2013 מליסינג.

 

הרכב עם ה 150 אלף ק''מ כנראה הייתי שוקל לקחת אם היה מוצע במחיר של 53k אבל עניין האחריות יותר מרתיע מאשר הק''מ, מאלדן הייתי מוכן לקחת את הרכב עם ה 130 אלף ק''מ כנראה בסכום של 58 בערך. הבעיה שההפרש בין הרצוי שלי להצעה הכי טובה שלהם הוא ממש רחוק.

 

פלואנס דיזל יש כמו זבל, אולי אבדוק הצעת מחיר רק כדי לקבל קנה מידה.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. יש רק רכב אחד מפרטי ביד 2 שהוא משנתון 2013 וכמדומני עם 125 אלף ק''מ

ב. הצורך ברכב מתחת לסכום של 65 מפנה אותי לרכבים מליסינג בלבד עקב הירידת ערך והמחיר

ג. רכב מליסינג לא מחייב רכב עם 150 אלף ק''מ וניתן למצוא גם מתחת ל 100 שזה מבחינתי בסדר.

 

אין לי בעיה עם רכב עם 130 אלף ק''מ, אבל לבקש עליו 69k מליסינג זה מוגזם.

 

נכון לעכשיו נמצאה הצעה לרכב עם 100k ק''מ מליסינג, נראה אם ולאן זה יתקדם.

 

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...