Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דניאל, בצע חיפוש. מידה טחונה.

 

 

 

מצאתי נתון של 848 סיבובים למייל עבור הפאלקן ו-836 סיבובים למייל עבור הגודייר במידה המדוברת.

בהנחה והגודייר קצת שחוקים וההיקף שלהם קטן מעט יותר ממה שהיו כחדשים, הם יצטרכו לעבור יותר סיבובים למייל וככה יתקרבו למעשה לנתון של הפאלקן.

לא יודע אם זה תקף גם לתתי הדגמים שכרגע בנידון ובטח שלא יודע להגיד אם זה מספיק כדי להפעיל את התרעת ה-TPMS.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעניין מאוד! האם תוכל לשתף אותנו עם המידע, מהיכן הוא לקוח?

 

אם ככה זה המצב, אני בהחלט אשקול קניית צמיג פאלקן נוסף שישלים לבן זוג שכבר הורכב.

ומצאתי מקום שאכן מוכר אותו בזול יותר, 245 ש"ח.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

חיפוש בגוגל הוביל אותי לקטלוג הזה של הפאלקן: http://www.falkenpeaktraining.com/databook/Ziex_ZE914_EcoRun.pdf

ולאתר הזה שציין את הענין עבור הגודייר: http://www.columbiatireauto.com/shop-for-tires/view/single/brd/1/b/2/m/1800/tireid/goodyear684067293.aspx

 

כאמור, יכולים להיות הבדלים קטנים בפועל כתוצאה מעדכונים שונים שעברו הצמיגים האלו ובין המידע שהופיע שם למה שקורה בפועל.

 

2 צמיגים כמובן טובים מן האחד. 4 אפילו יותר טוב :wink:

פורסם

הצמיגים המקוריים מ 2013 - רחוקים מלהיות חדשים או כמעט חדשים.

במקומך לא הייתי מתלבט ומחליף זוג על אותו סרן. הצמיגים האלה ( פאלקן) בסדר גמור, לכל רכב משפחתי לנסיעות רגילות. ואם המקוריים שלך החזיקו מעמד מ 2013 והם במצב נסיעה, סגנון הנהיגה שלך די רגוע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הפאלקן הזה ב 245 ש"ח נשמע אחלה עסקה. אם תלך על שני צמיגים זהים על אותו סרן, ייתכן שתמנע מהתראות השווא של מערכת ה TPMS. אותי, התראות השווא מטריפות.

פורסם
דניאל, בצע חיפוש. מידה טחונה.

 

 

 

מצאתי נתון של 848 סיבובים למייל עבור הפאלקן ו-836 סיבובים למייל עבור הגודייר במידה המדוברת.

בהנחה והגודייר קצת שחוקים וההיקף שלהם קטן מעט יותר ממה שהיו כחדשים, הם יצטרכו לעבור יותר סיבובים למייל וככה יתקרבו למעשה לנתון של הפאלקן.

לא יודע אם זה תקף גם לתתי הדגמים שכרגע בנידון ובטח שלא יודע להגיד אם זה מספיק כדי להפעיל את התרעת ה-TPMS.

לא מצאתי חוות דעת עדכניות באתר...

לפי מבחנים בחו"ל, הצמיגים המומלצים הם מישליין פרמסי 3, קונטינטל פרימיום קונטקט 5, דאנלופ ספורט מאקס רטי 2.

אולי יש צמיגים יותר מומלצים?

פורסם

נו בחיית ראבאק. זה לא קשור לשרשור הזה ויש מלא שרשורים מהתקופה האחרונה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?583342

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?598569

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597703

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597074

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594836

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594306

ועוד הזרוע נטויה.

 

כל הצמיגים מהדגמים הבכירים (והנפוצים בארץ) של החברות המובילות מצויינים.

פורסם
נו בחיית ראבאק. זה לא קשור לשרשור הזה ויש מלא שרשורים מהתקופה האחרונה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?583342

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?598569

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597703

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?597074

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594836

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?594306

ועוד הזרוע נטויה.

 

כל הצמיגים מהדגמים הבכירים (והנפוצים בארץ) של החברות המובילות מצויינים.

רק בלינק האחרון יש התיחסות להעדפות של אחיזה ולא של אורך חיים וחסכון בדלק..

אולי יש עוד המלצות לצמיגים שמתאימים לנהיגה ספורטיבית?

 

תודה,

פורסם

השתלטת לבחור על השרשור סופית. :roll:

האם השאלות שלך הן המשך לשרשור הזה שלך? אם כן, תמשיך שם. אם לא, ואתה מרגיש שאתה לא מקבל מענה דרך חיפוש, פתח שרשור משלך עם סוג הרכב, מידות מלאות, תקציב ודרישות.

 

לא עשית לך את כל העבודה, רק הראיתי לך שיש איפה לחפש.

יש צמיגי אקסטרים במידה הזו. רוצה אחיזה, לך עליהם.

פורסם

אם נחזור לסיפור שלי, החלטתי שארכיב מטעמי חיסכון לעתיד גם בצד שמאל של הסרן האחורי את הפאלקן 914, אממה?

מסתבר שאת הצמיג הנ"ל עם קוד מהירות H (כפי שמותקן לי בצד ימין באותו הסרן) כבר כמעט ואין להשיג ברוב המקומות שחיפשתי, וקיים אותו הצמיג רק עם קוד V הגבוה יותר.

האם ישנה מניעה להתקין על אותו סרן אחורי, פאלקן 914 האחד עם קוד H והשני עם קוד V?

בעיות בטסט אולי?

ושוב תודה לעוזרים

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

כנס להרחבה שנתתי אליה לינק בהודעה #6.

 

מאתמול להיום כבר התקנת צמיג חדש עם קוד H ועכשיו אתה מוצא רק עם קוד V?

הצמיגיה שהתקינה לא יכולה לקחת אותו בחזרה ולהתקין שניים זהים?

פורסם

אתמול התקנתי קוד H, ואני צריך לבדוק אם קיים באותו מקום עוד צמיג זהה (לא בטוח), במידה ולא אולי באמת אבקש לפרק את הצמיג ולשים שניים זהים אחרים.

מההרחבה בלינק שנתת קצת קשה היה להבין מהמינוחים שלהם למה הם מתכוונים בדיוק, אם מותר או אסור...

תודה בכל זאת!

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

מבחינת החוק היבש אין בעיה.

מבחינת הנחיות שניתנות לבעלי המקצוע, לא אמור לקרות.

מבחינת בטיחות/משמעות עבורך הנהג, כנראה זניחות יחסית ואולי שוב רק במצבי קצה. תיתכן גם שחיקה שונה לאורך הזמן והמרחק.

 

אם אתה רוצה שהמקום שהחליף לך את הצמיג יבצע החלפה כזו, רצוי לסגור את זה מולם בהקדם האפשרי כשהצמיג עוד בגדר חדש.


×
×
  • תוכן חדש...