Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הסדר ברור, ניקוי, פלסטלינה, קומפאונד, פוליש עדין, גלייז וואקס.

 

עכשיו מסקרן אותי לדעת, האם אתם עושים פלסטלינה לכל הרכב ואת הפוליש ואקס לפי קטעים קטנים בכל פעם?

או שאולי גם את הפלסטלינה אתם עושים לפי קטעים קטנים?

 

והאם את הוואקס אתם מיישמים מיד אחרי שסיימתם את הקטע המסויים של הפוליש, או שרק אחרי שסיימתם פוליש לכל הרכב אתם עוברים לוואקס?

עריכה אחרונה על ידי winnerm
פורסם

עושים פלסטלינה לכל הרכב מנקודה א עד שמגיעים חזרה לנקודה א רצוי גם לנקות את המשטח עם אלכוהל מדולל .

לגבי ווקס ואוטם אין בעיה לעשות לכל הרכב ואחרי זמן מסוים להסיר .

פוליש עושים אזור אזור לדוגמא עשיתה דלת סיימתה דלת אז מנגבים ועובדים לדלת הבא .

אם זה ידני רצוי תנועות מעגליות ומהירות

פורסם

עושים פלסטלינה לכל הרכב מנקודה א עד שמגיעים חזרה לנקודה א רצוי גם לנקות את המשטח עם אלכוהל מדולל .לגבי ווקס ואוטם אין בעיה לעשות לכל הרכב ואחרי זמן מסוים להסיר .פוליש עושים אזור אזור לדוגמא עשיתה דלת סיימתה דלת אז מנגבים ועובדים לדלת הבא .אם זה ידני רצוי תנועות מעגליות ומהירות

פורסם

גלייז בא למסך על סווירלים קיימים, לנקות אוקסידציה, ולהחיות צבע.

חוץ מנקיון האוקסידציה, השאר זמני.

מעין סוג של "צ'יט" לזמן קצוב ועד הפרוייקט הבא.

 

פוליש מיתר את הנ"ל, מאחר ואתה מגלח לכה שרוטה וחושף לכה חדשה, לגלייז אין שום ערך מוסף בנושא והוא בזבוז של זמן.

הוא לא ינקה דבר (השכבה הקודמת של הלכה הוסרה), הוא לא ימסך כלום (כי אין מה להסתיר), והוא לא יחייה את הצבע מעבר לפיניש של הפוליש שתקבל בתום הפרוייקט.

 

*יישום גלייז לא לוקח חצי שעה בשום מצב, לא ידני, ולא מכונה.

"יאללה בירי".

פורסם

לא מדויק לחלוטין. גלייז מיותר שעושים פוליש רב שלבי במכונה. אז באמת אין בו צורך.

 

בעבודה ידנית אין סיכוי להסיר את כול הסווירלים -לכן גלייז יכול להיות תוספת מבורכת.

בדקתי לפני חודשיים על רכב ישן פוליש פוניש + SRP על כל הרכב חוץ מקטע אחד שלא מרחתי (כנף)

וראיתי בבירור את המיסוך של SRP על שאר הרכב לעומת הכנף.

 

הבעיה שנראה לי שהשילוב הנ"ל (SRP+ מנזרנה) לא מחזיק הרבה זמן. (לא סגור על זה בינתיים)

פורסם

בגדול הנחתי שמדובר על עבודה עם מכונה, לכן ה"אין טעם" הנחרץ.

 

אם מדובר על ידני, אין טעם דווקא בפוליש העדין, אלא רק עבודה עם אולטימייט קומפאונד וגלייז.

ואם להיות עוד יותר מעצבן, בכלל אין טעם בשעות על גבי שעות של פוליש עם פד ומליוני מעברים שיגרמו לידיים לצרוח ללוציפר, אלא ישירות, רק גלייז שימסך ב"מכה" את כל מה שאפשר והגנה מעל, שוב - בעבודה ידנית.

 

*srp + מנזרנה , הגנה של שלושה חודשים בקיץ, קצת יותר בחורף, מנסיון ארוך של לא מעט יישומים על הרכב שלי לאורך השנים.

"יאללה בירי".

פורסם

בוודאי שיש טעם.

 

תגיע פעם אני אראה לך פיזית מה פוליש עדין עושה לצבע לבן ישן. (אי אפשר להעביר את זה בתמונות)

 

גם אחרי פלסטלינה APC נשאר על הצבע שכבת שחור מקרונית. רק פוליש עדין מוריד את זה

ומחזיר לצבע חיים ושכבת צבע נקייה וזוככה. (עשרות שנים אני עושה את זה)

פורסם

אשמח להגיע בלי קשר :)

העניין הוא שגלייז כמו srp אמור לתקוף לכלוך שלא ירד לאחר כל ההכנה משתי חזיתות: גם בעזרת יכולת הנקיון שלו (מתוקף היותו קלינר על הדרך) וגם בזכות יכולות הפוליש הסופר עדין.

ברור לי גם שיש מצבים שהוא אכן לא יהיה אפקטיבי מספיק להורדה של לכלוך מאוד (אבל מאוד) עיקש, או להעלמה של שריטה כזו או אחרת, ויש צורך במוצרים אגרסיביים יותר.

חלילה לא טוען אחרת או שולל, פשוט הנסיון שלי לימד אותי שעד כה, הוא התמודד יפה עם מה שלא הטלתי עליו.

"יאללה בירי".

פורסם

יכול מאוד להיות שעל צבע שחור SRP מראה יכולות ניקוי טובות

על צבע לבן מעט פחות. יש לו יכולת, אבל לא מושלמת לצבע לבן.

 

אבל אנסה בהזדמנות שוב ליישם SRP על קטע קטן (מלוכלך)רק שהפעם אפעל ביותר

"עיסוי" ונראה אם התוצאה שאקבל תהיה זהה לפוליש פיניש.

פורסם

יישמתי srp על 2 רכבים בני 15 בצבע לבן, לא ציפיתי לתוצאות כמו שקיבלתי פשוט מדהים איך הצבע קיבל חיים והסירוולים טושטשו.

אגב, השתמשתי בsrp גם על שמשה מפוצצת סירוולים והתוצאה? הרוב המוחלט פשוט נעלמו וממש חיפשתי אותם, כל זה עם פדים מקירופייבר של מגווירס(לא אהבתי את הפידבק של הפד האדום של cg).

כל זה פוליש ידני עם הפד הכתום של cg(גס מאוד) לא הצליחו לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...