Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה קראתי את מה שרשמתם פה ולא יכולתי שלא להגיב אז פתחתי משתמש "החבר" הזה שרוצה לפתוח מועדון גטס זה אני היי...

אני בן 20 הרכב הראשון שלי היה יונדאי גטס שקניתי לבד בגיל 17 עם הוצאת הרישיון שלי השקעתי עליה המון זמן ותשומת לב את אהבתי לעולם הרכב רכשתי כבר מגיל קטן וחקרתי כל דבר שרק יכולתי בתחום אפשר להגיד שזה בדם שלי כמו רוב הגברים...חלק עם יותר אהבה חלק פחות..

בשנה האחרונה התחברתי לאוהבי רכב מכל מיני סוגים ואנחנו הולכים ביחד למפגשי מכוניות ושם הכרתי את עולם קבוצות הרכב ואז עלה בדעתי אם פגו 206/ אופל למיניהם וכו יכולות לפתוח קבוצות רכב ולהנות למה לגטס אין כזה דבר נכון שלרוב זה רכב ליסינג או רכב של זקנות אז מה גם פולו gti רוב הזמן נוהגים עליהם בני 60 וניסן 370z אותו נוהג סבא רבה שלי אז מה הרכב פחות טוב? ונחזור לנושא אז כן חשבתי לפתוח מועדון הרי הגטס לא נופלת במראה ובנתונים משל רכבים אחרים בתחום כמו הפגו פונטו ואופל

כן בגטס שלי הושקע מערכת בסכום נכבד הושקעו מושבים ואפילו דוד בבניה אישית שמוציא צליל מדהים שהרבה אנשים מסובבים את הראש בגללו ומחזירים אותו בגלל שרואים גטס וכל פעם שזה קורה אני צוחק יודעים למה ואני אגיד שוב כי היא לא נופלת מרכבים אחרים בתחום מי שהבין אחלה מי שלא לא נורא שישאר עם דעות קדומות כן יצא לי לראות אנשים שמשקיעים בגטס ואני רוצה אותם לצידי מי שאיתי מה טוב ...

שיהיה שבוע טוב לכולם

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אני לא אנטי אבל זה לא איזה רכב ייחודי שלדעתי מצדיק מועדון. (ואני בעלים של גטס לשעבר)

זה סתם רכב משעמם שמביא מA לB. זה לא שאתה יכול לעשות איתו מועדון ויהיו טיולים או כל מיני דברים שיש במועדונים לרכבים מיוחדים.

זה לא מיני, זה לא אבראת', זה לא רכב ספורטיבי, זה לא 500, זה לא רכב ייחודי/מיוחד/לא נדוש/ספורטיבי!

ואני בספק אם יש מועדון דייהטסו שרייד בחו"ל. פיאסטה אני מאמין שיש משהו לגרסאות הספורט שלה.

למה אי אפשר לטייל עם גטס?

מועדון דהייטסו שרייד יש בוודאות וזה מועדון אחד הגדולים,ומקורו במליזה.

בנוסף מועדון פורד פיאסטה לא עושה הבדלה בין הגרסאות של הרכב.(באנגליה לפחות)

מה שונה פיאט 500 בגרסה הרגילה ששווה לעשות בשבילה מועדון? זה עוד סתם רכב כמו שאר הרכבים על הכביש.

לגבי הגרסאות החמות זה כבר משהו שונה.

בשביל להיות חובב רכב לא צריך רכב מיוחד.

ובשביל לפתוח מועדון לרכב הוא לא חייב להיות מיוחד.

פשוט צריך כמה אנשים עם אותו רכב ואוהבים אותו.

זו בדיוק הסיבה שיש בחו"ל מועדון כמעט לכל רכב.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
טוב אז ככה קראתי את מה שרשמתם פה ולא יכולתי שלא להגיב אז פתחתי משתמש "החבר" הזה שרוצה לפתוח מועדון גטס זה אני היי...

אני בן 20 הרכב הראשון שלי היה יונדאי גטס שקניתי לבד בגיל 17 עם הוצאת הרישיון שלי השקעתי עליה המון זמן ותשומת לב את אהבתי לעולם הרכב רכשתי כבר מגיל קטן וחקרתי כל דבר שרק יכולתי בתחום אפשר להגיד שזה בדם שלי כמו רוב הגברים...חלק עם יותר אהבה חלק פחות..

בשנה האחרונה התחברתי לאוהבי רכב מכל מיני סוגים ואנחנו הולכים ביחד למפגשי מכוניות ושם הכרתי את עולם קבוצות הרכב ואז עלה בדעתי אם פגו 206/ אופל למיניהם וכו יכולות לפתוח קבוצות רכב ולהנות למה לגטס אין כזה דבר נכון שלרוב זה רכב ליסינג או רכב של זקנות אז מה גם פולו gti רוב הזמן נוהגים עליהם בני 60 וניסן 370z אותו נוהג סבא רבה שלי אז מה הרכב פחות טוב? ונחזור לנושא אז כן חשבתי לפתוח מועדון הרי הגטס לא נופלת במראה ובנתונים משל רכבים אחרים בתחום כמו הפגו פונטו ואופל

כן בגטס שלי הושקע מערכת בסכום נכבד הושקעו מושבים ואפילו דוד בבניה אישית שמוציא צליל מדהים שהרבה אנשים מסובבים את הראש בגללו ומחזירים אותו בגלל שרואים גטס וכל פעם שזה קורה אני צוחק יודעים למה ואני אגיד שוב כי היא לא נופלת מרכבים אחרים בתחום מי שהבין אחלה מי שלא לא נורא שישאר עם דעות קדומות כן יצא לי לראות אנשים שמשקיעים בגטס ואני רוצה אותם לצידי מי שאיתי מה טוב ...

שיהיה שבוע טוב לכולם

 

 

עליי עושים עליהום בפורום בגלל שהדבקתי סאנרוף מזוייף על גג הרכב , אז אתה שם "דוד שעושה צליל מדהים שהרבה מסובבים את הראש"?

 

אל תיעלב, זה פורום עוקצני וכיפי.:twisted:

 

בכל מקרה, בהצלחה.

 

עד היום מגיל 17 הלב שלי שמור לטויוטה קורולה, שעל פי רוב נחשבת לרכב של זקנים "ומקרר". אל תתרגש.

פורסם

בקיצור לא חייב להשקיע מלא כסף על מכונית כדי שאתה תקרה חובב עולם הרכב מי שחושב ככה זה עצוב בעיניי יש אנשים כמוני שאני חייל שלא יכולים להרשות לעצם כרגע רכב בהרבה כסף ובכל זאת רוצים לעשות את מה שאוהבים ומבטיח פה לכולם שעל הכביש לא יצא לי להתבייש מול הרבה אנשים

פורסם
למה אי אפשר לטייל עם גטס?

מועדון דהייטסו שרייד יש בוודאות וזה מועדון אחד הגדולים,ומקורו במליזה.

בנוסף מועדון פורד פיאסטה לא עושה הבדלה בין הגרסאות של הרכב.(באנגליה לפחות)

מה שונה פיאט 500 בגרסה הרגילה ששווה לעשות בשבילה מועדון? זה עוד סתם רכב כמו שאר הרכבים על הכביש.

לגבי הגרסאות החמות זה כבר משהו שונה.

בשביל להיות חובב רכב לא צריך רכב מיוחד.

ובשביל לפתוח מועדון לרכב הוא לא חייב להיות מיוחד.

פשוט צריך כמה אנשים עם אותו רכב ואוהבים אותו.

זו בדיוק הסיבה שיש בחו"ל מועדון כמעט לכל רכב.

אפשר, אבל זה לא רכב עם איזה ערך מוסף מנהיגה. לא בביצועים ולא בהתנהגות.

ל500 לפחות יש גרסאות ספורט כמו ה1.4 וה900T שיש להן ביצועים טובים לצד התנהגות לא רעה, גם ה1.2 מתנהגת יפה. והיא ייחודית הרבה יותר מגטס כמובן.

 

להיות חובב רכב לא צריך משהו מיוחד, בשביל שמועדון ימשיך להתקיים ויהיה שווה משהו לדעתי צריך שיהיו רכבים מעניינים ולא הכי שגרתיים. גטס לא עונה על ההגדרות הללו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אלו לא גרסאות ספורט, אלו גרסאות חזקות יותר.

גרסאות ספורט אלו האברט.

זה כמו שתקרא לסיאט איביזה 1.2 tsi רכב ספורט.

הפיאט יחודית רק במראה, למרות שיש גטס 3 דלתות וגם זה רכב יחודי.

בארץ אין הרבה מועדוני רכב, בחו"ל יש כמעט לכל דבר עם 4 גלגלים.

מהסיבה הפשוטה שבחו"ל יש הרבה יותר תרבות מוטורית מאשר בארץ.

לדעתי מועדון כזה בארץ לא יחזיק כי אין הרבה בעלי גטס שהם חובבי רכב,אבל אני ממש לא נגד המהלך.

ממש לא צריך להיות בעל רכב יחודי כדי להיות חבר במועדון רכב,רק בארץ העקומה הזו זה עובד ככה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק, לך תבדוק את מה שאמרתי - הן נקראות פיאט 500S, פיאט 500 ספורט (1.4 ו0.9). זה שהן לא ספורטיביות כמו אבראת' - לא אתווכח. אבל זה מה שהיבואן החליט והן סוחבות לא רע בכלל (0-100 בסביבות ה10 שניות).

היא לא רק ייחודית במראה אלא מתנהגת טוב, היא הרבה יותר מעניינת וכיפית לנהיגה מיונדאי גטס. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אז גם פיקנטו זה רכב ספורט בגלל שהיצרן החליט?

אלו לא גרסאות ספורט נקודה.

הפיאט מתנהגת סביר בהחלט, לא משהו מיוחד או יוצא דופן ששווה לעשות בשבילו מועדון ועדיין יש מועדון לפיאט 500 בחו"ל, זו ההוכחה שלא צריך רכב מיוחד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הבן אדם רוצה לפתוח קבוצה סתם להיפגש , לדבר על טיפולים , תוספות ושטיות כאלה .

אני מאמין ש99 אחוז מאלה שיש להם גטס לא חושבים שאפשר להפוך את המכונית למכונית קיצון או "לשפר" אותה מכנית סכ"ה זה רכב סטדנטי כמו שיש לרוב .

אם היה מועדון גטס לדוגמא נחמד דווקא במפגשים לראות נציגות של כמות של רכבים מאותו סוג לדוגמא ה206, המיטו, מיאטות וכו...

והקבוצה היא במטרה לדוגמא מישהו רוצה להתקין מערכת לא יודע איך לפרק את הקונסולה , מנסה להחליף נורה ואלף ואחד דברים אז לשאול , לשתף , להיפגש , לעזור וכו...

המטרה לא הייתה לפתוח את הקבוצה כדי לברר אם פילטר פתוח ישפר את הרכב או שטיות כאלה ...

תנו לכל אחד להנות ממה שיש לו!

פורסם

אני רק אניח את זה כאן

:wink:

 

http://io.ua/823021

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

עמרי ואורן, תפסיקו כבר להסביר את עצמכם ולהצטדק. במדינה שלנו בוכים שאין תרבות מוטורית, אבל יחד עם זאת אם אין לך רכב עם סמל נחשק אז אין לך זכות קיום בין חובבי רכב, ממש במילים האלו.

נכון שגטס זה רכב סטנדרתי שמזוהה יותר חברות השכרה וליסינג ונטול כל סקסאפיל, אבל אף אחד לא צריך למנוע מכם לאהוב אותו ולטפח אותו.

למה כשמועדון אלפא יוצאים לפיקניק משפחות זה בסדר, אבל כשדאצ'ה עושים שבת גיבוש למשפחות עושים מהם צחוק בפורום? עם גישה כזאת באמת לא נגיע רחוק.

אושריקו, אתה דורש מועדון טויוטה קורולה? מי חייב לך מועדון? רוצה אחד? תפדאל, תפתח קבוצה בפייסבוק ותתחיל להפיץ אותה. לא ילך, תצטרף לjdm.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...