Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בבעלותי סיאט איביזה FR 2013, מנוע 1200 TSI, גיר DSG

 

בתחילת הנסיעה אני מרגיש 2-3 רעידות קלות, מה שלא היה לפני..

לדעתי לא קשור לגיר, יש העברה חלקה ולמרות זאת הגיר באחריות אז אולי אפילו שווה לבדוק?

איזה סיבות נוספות יכולות לגרום לזה?

 

בנוסף,

היית לי איביזה אחרת לפני כמה חודשים [טוטלוס], שבמחשב דרך הצריכת דלק היית עומדת על 5.5-7ליטר ל100קמ

באיביזה הנוכחית [זהה], אני מגיע לצריכה של 9.5ליטר ל100ק"מ, בנסיעה רגועה..

כנראה שהבעלים הקודם לא טיפל באהבה, מה אפשר לעשות כדי לחזור לצריכה הרגילה?

חשבתי על תוסף או ניקוי של חלקים מסויימים, לא?

 

תודה ויום טוב.

Seat Ibiza FR

פורסם

לא יודע אם זה תקין או לא גם לי יש מהחברה איביזה dsg,

גם לי מהרגע שהרכב אצלי(מ37 אלף עכשיו עם 43,500) יש רעידות ומשיכות הילוכים בין שני לשלישי, מכות מידיי פעם בין ראשון לשני.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
גש לבדוק את הגיר ה"מהולל" הזה!

החלפת מצמדים על חשבון הקונצרן,

תודה על העזרה.

 

לגבי הצריכת דלק,

עשו לי איפוס למחשב או משהו בסיגנון,

הצריכה ירדה לאזור ה7-8, נסעתי רק כמה קילומטרים בודדים,

אעדכן במידה ויסתדר.

לדעתי שיחקו עם התוכנה..

Seat Ibiza FR

פורסם (נערך)

על סמך מה אתה בודק את הצריכת דלק? לאיזה מרחק אתה נוסע ובאיזה כביש? עירוני? בין עירוני? באיזה מהירות? משחק הרבה עם הדוושת גז?

זה שבנתוני יצרן אומרים לך שאיביזה עושה 1-17 זה אחלה, אבל בפועל הרכב עושה פחות ונסיעה עירונית הצריכה יכולה להגיע גם ל 1-11 או 1-12 אם אתה משחק עם הגז.

 

דרך אגב עוד דבר חשוב מאוד שמשפיע כל צריכת הדלק - בדוק לחץ אוויר בגלגלים ונפח psi 1-2 יותר מהמומלץ.

 

בדוק את הצריכת דלק על מיכל מלא (שים פול טנק ותבדוק את הנתוני צריכה בטווח הארוך עד שהמיכל מתרוקן)

 

ביצעת טיפולים בזמן? בדוק שלא חסר שמן ושהמנוע לא תאמץ לחינם ושורף דלק.

עריכה אחרונה על ידי Hihiz
×
×
  • תוכן חדש...