Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי לרכוש מגבר מבית Magnat דגם Classic 4000.

האם למשהו יש ניסיון עם הסידרה הזאת או אפילו עם המגבר הנ"ל ספציפית?

אם כן אנא שתפו אותי, עזרה מאוד רצוייה מכיוון שאינני מצליח לאתר מלבד מידע יבש על המוצר מאומה.

גם מעט המידע שישנו בפורום אינו עזר.

 

תודה רבה!

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

מעניין אותי לדעת האם הם נותנים תמורה טובה למחיר, האם יש להם בעיות ספציפיות, מה עוצמתם האמיתית.

 

המערכת שהם אמורים לעבוד איתה זה

HU: Kenwood mp-424

Component: Morel millenium 5.25, pioneer tweeters - amped

Back: Keenwood KFC6979 6*9 - not amped

Sub: apline 6013 - 10inc,100RMS, 22lit small box - amped

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

מהניסיון שלי עם מאגנט בכללי, (3 סדרות מגברים)

הם נותנים תמורה טובה למחיר,

לגבי הציוד שיש לך שאתה מעוניין להגביר .. כל מגבר יתן לו תמורה...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מהניסיון שלי עם מאגנט בכללי, (3 סדרות מגברים)

הם נותנים תמורה טובה למחיר,

לגבי הציוד שיש לך שאתה מעוניין להגביר .. כל מגבר יתן לו תמורה...

למרות העלבון הקל, אני מניח שאתה צודק. מה שיש ברשותי באמת לא מצריך הרבה.

אני מתאר לעצמי שבשלב כזה או אחר אני ארצה להחליף את הסאב ל12 אינץ. לכיוון CV 12HED או ברמה הנ"ל. המגבר צריך להתמודד עם זה גם.

"עחי, משו לא בסדר בתיבה שך. אני לא מוצא את החור. סאבים צריכים איוורור".

פורסם

איפה אתה רואה עלבון ?

פשוט אמרתי שהציוד שלך בעל נתוני קיבולת של הספקים נמוכים, ולכן לא צריך הגברה עוצמתית בשביל להנות ממנו...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לי יש את המגבר הזה אני מגביר איתו קומפוננט של מורל פולס ורמקולים 6*9 פיוניר 400 ולפי דעתי הוא מעולה ויכול לספק שמיעה טובה(יחסית) קניתי אותו מתצוגה ב 760 שקל מ sg במקום 960 שזה המחיר של חדש

×
×
  • תוכן חדש...