Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לחבר יש יונדאי גטס עם הקודנית הזאת:

קודנית1.jpgקודנית2.jpg

 

ביום חמישי האחרון לא נלחץ לו כפתור ואז הוא ניסה לפתוח את הקודנית אבל כנראה בטעות או מסיבה לא ברורה הקודנית נתלשה לו מהקונקטור וזה מה שנשאר:

 

צמה1.jpgצמה2.jpg

 

באתי אליו וראיתי את הקונקטור בחוץ:

קונקטור1.jpgקונקטור2.jpg

 

אין לי בעיה ללחוץ לו את הפינים (יש לי לוחץ פינים) הבעיה שאינני יודע את סדר הצבעים ואינני רוצה לשרוף את הכרטיסון או לחילופין לגרום לו נזק.

להלן תמונה של הכרטיסון:

כרטיסון.jpg

 

אגב, מחיפוש שעשיתי מצאתי את הפוסט הזה שהתפרסם לפני כמה ימים, אבל לא ראיתי שם את סדר הצבעים

 

האם מישהו בעל קודנית כזאת יכול לפתוח ולצלם לי את סדר הצבעים?

תודה מראש

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

המון המון תודה מתן

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

עדכון;

חיברתי לו את החוטים לפינים לפי הצבעים. אכן גם אצלו הצמה הייתה בדיוק עם אותם צבעים כמו אצל מתן.

אבל זה לא עובד.

מה שכן, כשבאתי היום לגלף את החוטים אצלו באוטו השחור והאדום היו דבוקים אחד לשני , ההערכה שלי שנוצר נזק לקודנית.

הלדים לא דלקו ורק נשמע מידי פעם מעין נקישות מהירות. בעל הרכב גם לא הכיר את הצלילים.

כמו כן, מבדיקה עם פלוק מגיע מתח לכרטיסון 4.65 וולט.

 

כנראה שאנסה שוב לשכנעו לנתק את הקודנית.

יש למישהו רעיון?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

נכון. לא בגלל שהוא לא משתמש. אלא אינו יכול להניעו. את ילדיו הוא לקח ברגל לגן בימים הללו.

האם יש כאן מישהו שיכול לעזור להגיע לרמת גן ולנתק את הקודנית?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

רפי - אם יש לו מנוי לשירותי דרך, הם יבטלו לו את הקודנית ו/או יגררו את הרכב למתקין הקודניות הקרוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אשאל אותו. למרות שאני לא יודע אם ברצונו לבטל. בכל אופן אציג בפניו את האפשרויות.

תודה לכולם.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אם זו באמת אותו הקודן כמו זה שצילמתי, ולא רק לוח זהה, זה קודן ממש פשוט ומעפן. תרוץ אחרי החוטים שלו, תגיע לקופסה שחורה עם שני קונקטורים ועוד שני חוטים שמחוברים ישירות לקופסה.

אתה כבר תבין מה לעשות שם גם בלי להיות גנב או מתקין.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
אתה כבר תבין מה לעשות שם גם בלי להיות גנב או מתקין.

:roflmao:אהבתי.

למרות שאתה וודאי יודע שרב-בריח-מוטורס, אללה ירחמם (הפכו לסקיילוק או משהו כזה, לא?:-P), השתמשו בלוח המקשים הזה לשלושת המערכות ה"מובילות" שלהם:

ה"אופק" שהייתה שני ניתוקים חוטיים כמו שאתה מתאר (לא נמכרת כבר שנים. לא מצאתי לך קישור לרכישה :-P)

ה"דולפין" שהייתה בסה"כ לוח מקשים ועלוקה אלחוטית אחת

וה"תמנון", "פאר היצירה" שהייתה שני ניתוקים חוטיים, ועלוקה אלחוטית אחת (שאתה יודע איפה היו מצפינים אותה בזמנו...)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

הלוח שצילמתי היה מותקן אצלי בבראבו, בניגוד לכל המערכות של רב בריח, גם לא היה כתוב שם המערכת בתחתית לוח המקשים.

לוח המקשים מחובר למתאם עם שני קונקטורים ושני חוטים. קונקטור ללוח מקשים, קונקטור למתחים, שני חוטים ללא קונקטור עבור ניתוק. אז ככה שאפילו אין עלוקה.

במקרה שלי עשו את העבודה בצורה ממש חפיפניקית, כל החיבורים + הניתוק ומיקום כל הרכיבים היו בצמוד לתיבת הפיוזים. ולא השתמשו כלל בבדיל. פשוט משכתי את כל הדבר הזה החוצה וגישרתי את הניתוק.

 

לפחות יש דבר אחד טוב מההתקנה החפיפניקית, לא קדחו שום חור, גם הדבק לא היה רציני ולא השאיר שום סימן, וכל החיווט נשאר מקורי פלוס-מינוס.

 

 

IMG-20151028-WA0030[1].jpg

עריכה אחרונה על ידי matansab

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

נו, זה ה"אופק".

לא קדחו חורים, אבל פצעו צמות מקוריות, וחוץ מכסת"ח לביטוח לא השיגו כלום.

 

לגנב יקח הרבה יותר זמן להסביר לבוס שלו למה הוא חזר עם גטס, מאשר לנטרל את הקודן הזה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

איזה קטעים איתך Natco.

מתן - תודה רבה על העזרה.

 

לפני כשעה אסף היקר מהכנופיה ניתק את הקודנית. הכל עובד פיקס.

 

מחר אעלה את התמונות בפוסט המיועד של חברי הכנופיה.

 

תודה כאן לכל מי שעזר ומיוחד לאסף.

 

ונטקו- זה היה אופק 3.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לא קדחו חורים, אבל פצעו צמות מקוריות, וחוץ מכסת"ח לביטוח לא השיגו כלום.

 

אחרי מה שאני רואה יום יום ברכבים, אני יכול להגיד שהאוטו שלי יצא בזול. בסה"כ חשפו שני חוטים, חתכו חוט אחד והשתמשו בבורג קודח למינוס, בגלל שלא הלחימו אז זה לא כזה נורא.

היום יצא לי לפרק קודן ממאזדה 3 (עזוב את העינוי שבפירוק כספת מהסטרטר), היה שם חור בגודל מטבע של חמישה שקלים, לוח המקשים החדש ששמתי הצליח בקושי לכסות את החור הענק.

אגב כסת"ח לביטוח, במאזדה הזאת הייתה גם כספת על המחשב, בגלל שאיזו חברת ביטוח החליטה שלא מספיק לה ניתוק סטרטר מוגן בכספת :roll:

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...