Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה לקנות לאשתי רכב זול אך אמין(מסגרת תקציב של 30-35 K).

היא צריכה רכב אוטומטי הגה כח עם ABS וכריות אויר(לא יודעת לנסוע בידני )

יש לנו שני ילדים קטנים אז האוטו צריך להיות אמין בטיחותי ועם מקום לשים עגלה מאחור ושני כסאות לתינוק.

חשבתי על סוזוקי בלנו 97 או לחילופין אקסנט.

יש גם דייהו לנוס 2000.2001במחירים האלה.

קיה שומה 2001

 

מה דעתכם?

פורסם
שלום לכולם

אני רוצה לקנות לאשתי רכב זול אך אמין(מסגרת תקציב של 30-35 K).

היא צריכה רכב אוטומטי הגה כח עם ABS וכריות אויר(לא יודעת לנסוע בידני )

יש לנו שני ילדים קטנים אז האוטו צריך להיות אמין בטיחותי ועם מקום לשים עגלה מאחור ושני כסאות לתינוק.

חשבתי על סוזוקי בלנו 97 או לחילופין אקסנט.

יש גם דייהו לנוס 2000.2001במחירים האלה.

קיה שומה 2001

 

מה דעתכם?

רמת הבטיחות של כל המכוניות שהזכרת היא גרועה עד גרועה מאוד .

נסה אולי רנו מגאן .

פורסם

דעתי שבאלנו אמינה אבל לא בטיחותית. אקסנט אותו הדבר. דייהו לאנוס וקיה שומה הם רכבים נוראיים.

 

בכל זאת, אתה צריך רכב משפחתי בטיחותי, וזאת באמת בעיה עם התקציב הזה, כי הוא מספיק לרכב קטן ובטיחותי או רכב משפחתי ופחות בטיחותי. אתה צריך להתפשר בין אמינות לבטיחות. לצורך העניין רנו מגאן 1.6 אוטומט משנת 97-98 תיכנס לך לתקציב, אני מעריך, אבל האמינות תהיה שנויה במחלוקת במיוחד עם הגיר האוטומטי. מצד שני היא הבטוחה בקטגוריה באותן שנים.

 

תוכל גם לרדת בשנתון ולקנות סובארו אימפרזה, נניח. או ניסאן אלמרה. היא יותר אמינה, פחות בטיחותית, אבל עדיין משפחתית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המכוניות שציינת - שומר נפשו ירחק.

 

אם חסכוניות בדלק, אינה העדיפות הראשונה שלך אתה יכול לחפש מונדיאו ממודל 98 או 97, היא עולה כמו משפחתית קטנה יותר בגלל התאכזרות המחירון, ואתה מקבל רכב מפואר, גדול, חזק, בטוח ונוח הרבה יותר מהקוריאניות, ופרט לנושא הדלק (שגם הוא לא שונה הרבה מלאנוס, למרבה הפתיעה - ויש לי נסיון רב בזו ובזו) האחזקה די דומה, ואפילו למונדיאו ביטוח זול בהרבה.

 

גם קסארה היא אופציה מעולה, או יפנית מאיזור 94 שכבר מתחילה להזדקן קצת.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מנסיון אומר שקסארה זו בחירה מצויינת,

ניתן לרכוש שנתון גבוה 98/99 בתקציב הנקוב, הרכב מצויד בשתי כריות אוויר, גיר אוטומטי, תא מטען גדול דיו לשתי עגלות ומרווח פנים שיספיק לילדים.

משכנתא זה קל

פורסם
מנסיון אומר שקסארה זו בחירה מצויינת,

ניתן לרכוש שנתון גבוה 98/99 בתקציב הנקוב, הרכב מצויד בשתי כריות אוויר, גיר אוטומטי, תא מטען גדול דיו לשתי עגלות ומרווח פנים שיספיק לילדים.

אכן הקסארה תהיה מצויינת מבחינת בטיחותית אבל היא ממש לא בחירה מצויינת. תא נוסעים שלא מזדקן בצורה טובה (פלסטיקים נשברים, נופלים וכו'), מרווח מאוד מצומצם מאחורה, הרבה מחלות ילדות (חיישנים, חשמל, ונטה פנימית שכל שנתיים מפסיקה לעבוד, בד"כ זה נגמר בפירוק ניקוי והרכבה מחדש, מי שלא מבין גם דוחפים לו כל מני דברים מסביב וכו'). אני לא כ"כ מתמצה בדגמים החדשים יותר, אבל הדגמים של 98-99 לא הכי מומלצים. לפי דעתי המגאן עדיפה, יש לה תא נוסעים הרבה יותר חסון, יותר מרווחת מאחורה ומי שלא ממהר יכול ללכת גם על ה-1.4 ידנית שהיא פשוט חסכונית להפליא (חבל שאתם ננעלים על אוטומט).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
שלום לכולם

אני רוצה לקנות לאשתי רכב זול אך אמין(מסגרת תקציב של 30-35 K).

היא צריכה רכב אוטומטי הגה כח עם ABS וכריות אויר(לא יודעת לנסוע בידני )

יש לנו שני ילדים קטנים אז האוטו צריך להיות אמין בטיחותי ועם מקום לשים עגלה מאחור ושני כסאות לתינוק.

חשבתי על סוזוקי בלנו 97 או לחילופין אקסנט.

יש גם דייהו לנוס 2000.2001במחירים האלה.

קיה שומה 2001

 

מה דעתכם?

למיטב שיקולי והבנתי דרישותיך לא מסתדרות עם תקציבך.

על-מנת לתת לאישתך ולילדים רכב אוטומטי ברמת בטיחות טובה, אמינות סבירה ומספיק מקום, אתה צריך תקציב מזערי של כ-50 אש"ח. יותר נכון שטווח המחירים 55-65 אמור לתת לך את התשובה.

אם אין לך סכום כזה, יש כמה אפשרויות:

1. גייס (הורים שרוצים לתת בטיחות לבת\גיסה\נכדים למשל).

2. התפשר על רמת אמינות (ואז יש כמה אירופאיות סבירות מאמצע שנות התשעים).

3. התפשר על רמת בטיחות (ואז יש כמה יפניות מאותה תקופה שיתאימו לך).

4. התפשר על שני הפרמטרים (ולך על קוראניות משנים טיפה יותר מתקדמות).

 

המלצתי האישית - אפשרות 1, אבל זה כמובן תלוי ביכולתך...

פורסם

פורד פיאסטה דינמיק שנת 98 אוטומטית, בטיחותית רכב אמין מאוד על תקן אירופאי.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...